Het zou handig zijn om een idee te krijgen van wat er aan de hand is met de A35-motor en hoeveel er getroffen zijn en hoe lang MB erover doet om de auto's te repareren
Succes en houd ons op de hoogte.A35, 34 maanden oud, 25.00 mijl. Misfired op dinsdag met motorwaarschuwingslampje. Diagnose van de wegenwacht, bobinefout. Wachten nu op een nieuwe kop en alle andere onderdelen. Mercedes garantie gelukkig. Moet bevestiging hebben dat de nieuwe onderdelen zijn opgewaardeerd ten opzichte van het origineel, anders wordt hij verkocht zodra hij thuiskomt, wanneer dat ook mag zijn.
Mijn 2020 a35 had een nieuwe kop bij 20K,Het zou handig zijn om een idee te krijgen van wat er aan de hand is met de A35-motor en hoeveel er getroffen zijn en hoe lang MB erover doet om de auto's te repareren
Bedankt voor de informatie. Ik hoop dat dat de laatste nieuwe kop was die je ooit nodig zult hebben.Mijn 2020 a35 had een nieuwe kop bij 20K,
duurde 3 maanden maar had een geweldige leenauto,
heb nu in totaal 37K dus lijkt ok,
ja ik rijd veel.
Ik ken mensen met dit probleem in A 220 en A250 het is allemaal dezelfde motor... M260.Ik denk niet dat dit alleen a35 beĂŻnvloedt. Het is ook de a250. Ik heb een brief van Mercedes gekregen en ze hebben mijn garantie op de cilinderkop verlengd tot 15 jaar en 240.000 km. 2019 a250 4matic.
Ik heb de auto sinds 11/2019. De STG1 deed het bij 27k km in 12/21, nu 58.xxxK km.In de peiling wordt de kloof tussen degenen die het probleem hebben gehad en degenen die het niet hebben gehad kleiner, maar veel factoren kunnen hiervan de oorzaak zijn en niet alleen dat de fout zich zal voordoen als je de auto lang genoeg hebt. Maar daarnaast trekken we waarschijnlijk meer mensen met het probleem naar de peiling dan zonder.
Het zou handig zijn om een idee te krijgen van wat er aan de hand is met de A35-motor en hoeveel er getroffen zijn en hoe lang MB erover doet om de auto's te repareren. Ik heb een 2021 A35 AMG en hij begon slecht te lopen bij stationair draaien of tijdens het accelereren. Net naar de dealer gebracht en ze zeiden dat ze de kop moeten vervangen en dat het 2 weken zal duren. We zullen zien.
Ik heb nog niet gehoord van late 2022 - 2023 PRe-FL auto's met het cilinderprobleem, ook ben ik van A35 2020 naar FL A35 gekomen, en ik kan je vertellen dat de motor waanzinnig soepel stationair draait, ik kon het verschil tussen de twee niet geloven, ik herinner me altijd dat het eerste wat me opviel in mijn oude A35, zelfs toen hij nieuw was, dat hij nooit soepel stationair draaide.... Of dit gerelateerd is aan de onderdelenwissel, weet ik niet.Hallo, ik zou graag willen weten of de nieuwe 2023-versie last heeft van dit probleem of dat ze de kop hebben geĂĽpgraded op de nieuwe, ik denk erover om een A35 te kopen, maar dit houdt me enorm tegen, ik kan de moeite niet doen.
Bedankt voor uw antwoordHet onderdeelnummer voor de vervangende onderdelen was al veranderd, dus ik zou zeggen dat MB stappen heeft ondernomen om te voorkomen dat het gebeurt. De bouw- en registratiedata van de auto kunnen een bepaalde periode uit elkaar liggen, maar we lijken geen berichten meer te zien over dit probleem dat opduikt bij nieuwere modellen.
8 december down under, gloednieuw, is het dus een facelift-model?Kocht de mijne gloednieuw op 8 december. 3 weken en de displays werden leeg en de motor ging in de noodloop. Het is nu al 3 weken bij het serviceteam van de dealer met weinig / slechte communicatie van hen. Meer dan niet onder de indruk, dus nee, ze hebben het probleem niet opgelost.