Mercedes A-Class Forum banner
261 - 280 of 554 Posts
Cześć, znowu ja. Wymieniłem głowicę w moim GLB 35 z 2020 roku przy 37000 km.
Od tego czasu jeździ wspaniale, aż do piątku. Mam teraz 47000 km i korbowód eksplodował przez blok silnika. Części tłoka leżą w komorze silnika. Olej i płyn chłodniczy wszędzie. Mnóstwo dymu. Niewiarygodne.

Naprawdę chcę nowy samochód, a nie tylko nowy silnik. Byłem na wsi (4 godziny w podróży); i co najmniej MB będzie musiało zwrócić mi koszty zakwaterowania w ostatniej chwili i samochodu do wynajęcia, który wynająłem, aby kontynuować podróż i wrócić do domu, wraz z zupełnie nowym silnikiem.
 
Naprawdę przykro mi słyszeć o twojej udręce. Zgadzam się, że MB powinno zaoferować ci inny samochód. Nie mogę uwierzyć, że naprawa silnika to tylko plaster do następnego razu. To bardzo krótkowzroczne ze strony Mercedesa.
 
MB będzie musiał zwrócić mi koszty zakwaterowania w ostatniej chwili i wynajętego samochodu, którym kontynuowałem podróż i wróciłem do domu
W Wielkiej Brytanii otrzymujemy 3 lata kompleksowego ubezpieczenia na takie zdarzenia, jak to, pomoc w razie awarii, a jeśli utkniesz, do 3 dni bezpłatnego wynajmu samochodu, a jeśli nie da się tego uniknąć, MBUK pokryje również noclegi i taksówki w zależności od przypadku.

Czy w Australii obowiązuje ten sam poziom ochrony?
 
Zrobię to, zależy mi na tym, aby dealer uznał, że jest to powszechna usterka.
Mój A35 to samochód z lipca 2019 roku i ma 25 tys. km przebiegu, więc przejechał trochę więcej niż niektórzy z tych, którzy tego doświadczyli. Ale 25 tys. km nie powinno, moim zdaniem, wymagać nowej głowicy, a nawet remontu górnej części silnika.
 
Zrobię to, zależy mi na uzyskaniu od dealera potwierdzenia, że jest to powszechna usterka.
Mój A35 to samochód z lipca 2019 roku i ma 25 tys. km przebiegu, więc trochę więcej niż niektórzy z tych, którzy tego doświadczyli. Ale 25 tys. km dla mnie nie powinno wymagać nowej głowicy ani nawet remontu górnej części silnika.
Ludzie w Wielkiej Brytanii i innych krajach mieli tylko naprawiany silnik. Z jednym członkiem, który otrzymał możliwość oddania samochodu. To wada MB, więc myślę, że to właśnie stamtąd powinno być oferowane dodatkowe odszkodowanie. Ale dajcie znać, czy macie szczęście.
 
Mam więc nadzieję, że samochód @C9311 jest nadal na gwarancji. Nadal nie rozumiem, dlaczego nie było wezwania do serwisu Mercedesa w tej sprawie, ponieważ naprawdę psuje to własność 😔
 
  • Like
Reactions: C9311
Jeszcze nie wiem, miałem samochód dopiero 7 tygodni, kiedy wystąpiła usterka, był wyłączony z ruchu przez kolejne 7 tygodni, podczas gdy kłóciłem się z miejscem, w którym go kupiłem, aby go naprawili lub zwrócili mi pieniądze. Decyzję podejmę w poniedziałek po sfrustrowanym e-mailu, w którym powołałem się na ochronę konsumentów, który wysłałem w zeszły piątek.

To była ogromna udręka i powiedziałbym, że jeśli ktoś miałby jaja i wolną gotówkę, prawdopodobnie mógłbyś skłonić biegłego do stwierdzenia w sądzie, że jest to wada konstrukcyjna i zmusić Merc do pokrycia pełnych kosztów.
 
Jeszcze nie wiem, miałem samochód dopiero 7 tygodni, kiedy wystąpiła usterka, był niesprawny przez kolejne 7 tygodni, podczas gdy kłóciłem się z miejscem, gdzie go kupiłem, aby go naprawili lub zwrócili mi pieniądze. Decyzję podejmę w poniedziałek po frustrującym e-mailu, w którym powołałem się na ochronę konsumentów, który wysłałem w zeszły piątek.

To była ogromna udręka i powiedziałbym, że jeśli ktoś miałby jaja i wolną gotówkę, prawdopodobnie mógłbyś skłonić biegłego do stwierdzenia, że ​​jest to wada konstrukcyjna w sądzie i zmusić merc do pokrycia pełnych kosztów.
Przepraszam, że dołączyłeś do forum w takich okolicznościach.

Problem z głowicą cylindrów jest dobrze znany w A35 i jestem pewien, że warsztat i MB po prostu by go naprawili. Warsztat nie był w stanie myśleć nieszablonowo, ponieważ masz A250. Ale to ten sam silnik co w A35, z raportami FB o tej samej usterce. Skontaktowałbym się z brytyjskim dyrektorem generalnym MB. Jeśli nie możesz znaleźć jego e-maila, znajdę go dla ciebie, gdy następnym razem będę przy laptopie.
 
  • Like
Reactions: C9311 and srea064
Przykro mi, że dołączyłeś do forum w takich okolicznościach.

Problem z głowicą cylindrów jest dobrze znany w A35 i jestem pewien, że warsztat i MB po prostu by to naprawili. Warsztat nie był w stanie myśleć nieszablonowo, ponieważ masz A250. Ale to ten sam silnik co A35 z raportami FB o tej samej usterce. Skontaktowałbym się z brytyjskim dyrektorem generalnym MB. Jeśli nie możesz znaleźć jego e-maila, znajdę go dla ciebie, gdy następnym razem będę przy laptopie.
Zobaczę, co przyniesie poniedziałek!

Nie jestem mechanikiem, ale jestem wystarczająco sprawny i wydaje się, że to jest problem, z którym się borykają.

Problem polega na tym, że silniki zwykły wtryskiwać paliwo przez port zaworu dolotowego, który zmywał wszelkie osady oleju na zaworze (który przeciekał przez uszczelnienie trzpienia zaworu) przed spalaniem, teraz wtryskują paliwo bezpośrednio do cylindra, a nie nad zaworem, więc każdy olej, który wycieka nad zaworem, jest zaangażowany w spalanie, co olej 4-suwowy nie powinien być spalany, więc pozostawia osad/osady, ostatecznie gromadzą się one i zawór nie może się już w pełni zamknąć, więc masz niską kompresję i wypadanie zapłonu. Wada konstrukcyjna.

Tak samo silniki obrotowe RX-8 używały oleju 4-suwowego ze skrzyni korbowej do smarowania końcówek rotora, co oczywiście pozostawiało osad, więc niektórzy ludzie przerabiali je za pomocą adaptera sohn, aby używać oleju 2-suwowego z oddzielnego zbiornika, który jest przeznaczony do spalania.

Edytowano, aby dodać, jeśli przyjrzysz się gwarancjom stron trzecich, wszystkie (które widziałem) wykluczają gromadzenie się węgla na zaworach - jakby wiedzieli, że to problem (nie tylko dla MB)?
 
Właśnie miałem mój 3,5-letni A250 z 32500 milami zdiagnozowany jako mający niską kompresję przez MB of Stevenage. Technik był dość szybki w zdiagnozowaniu tego, zakładam, że temat jest bardzo powszechny. Na szczęście mam przedłużoną gwarancję, więc nie musiałem się spierać, że wszystko jest przez nich objęte.

Obecnie samochód jest znowu ze mną, dopóki nie znajdą części. Wspomnieli, że to duża robota i potrzebują około 15 godzin pracy.
 
Właśnie zdiagnozowano u mojego 3,5-letniego A250 z przebiegiem 32500 mil niską kompresję przez MB of Stevenage. Technik był dość szybki w zdiagnozowaniu tego, zakładam, że temat jest bardzo powszechny. Na szczęście mam przedłużoną gwarancję, więc nie musiałem się spierać, że wszystko jest przez nich objęte.

Obecnie samochód jest z powrotem u mnie, dopóki nie zdobędą części. Wspomnieli, że to duża robota i potrzebują około 15 godzin pracy.

Zanotowałem moją historię w innym wątku tutaj.
Ciekawe, że ci go oddali, ja mam samochód zastępczy (GLB200), ponieważ powiedzieli, że jazda byłaby niebezpieczna??

Dobrze wiedzieć, że MB extended by to pokryło, może warto zapłacić dodatkowo w porównaniu z osobą trzecią.
 
Ciekawe, że Ci to oddali, ja mam samochód zastępczy (GLB200), ponieważ powiedzieli, że jazda byłaby niebezpieczna??

Dobrze wiedzieć, że MB extended by to pokryło, może warto zapłacić dodatkowo w porównaniu do strony trzeciej.
W każdym razie to jest adres e-mail dyrektora generalnego. mbceooffice@daimler.com
 
W każdym razie to jest e-mail dyrektora generalnego. mbceooffice@daimler.com
Sądzę, że nie mogli sobie pozwolić na to, żebym był w samochodzie zastępczym przez tygodnie, aż dojdą części. Powiedzieli, że jeśli silnik będzie przerywał zapłon, mam do nich zadzwonić i go zgłosić.

Kiedy silnik przerywa zapłon, działa dobrze po ponownym uruchomieniu. Podejrzewam, że ECU odcina paliwo do cylindra rejestrującego błędy powyżej progu, ale resetuje się po wyłączeniu.
 
Myślę, że nie mogli sobie pozwolić na to, żebym był w samochodzie zastępczym przez tygodnie, aż dojdą części. Powiedzieli, że jeśli będzie wypadał zapłon, mam do nich zadzwonić i go przywieźć.

Kiedy wypada zapłon, działa dobrze po ponownym uruchomieniu silnika. Podejrzewam, że ECU odcina paliwo do cylindra rejestrującego błędy powyżej progu, ale resetuje się po wyłączeniu.
Tak, to samo doświadczenie dla mnie, stop-start i znika. Zdam relację z moich postępów.
 
Otrzymałem telefon od kierownika serwisu w MB of Stevenage. Części są, ale nie mają wolnych terminów serwisowych do 2 tygodni później... Więc trzeba jeszcze trochę poczekać. Poprosili o zatrzymanie samochodu na 4 dni (z początkowych 3), aby móc wykonać pracę. Zgadzam się, po prostu chcę, żeby zrobili to dobrze.
 
Otrzymałem telefon od kierownika serwisu w MB of Stevenage. Części są, ale nie mają wolnych terminów serwisowych aż do 2 tygodni później... Więc muszę jeszcze trochę poczekać.
Poprosili o zatrzymanie samochodu na 4 dni (z początkowych 3), aby móc wykonać pracę. Zgadzam się, po prostu chcę, żeby zrobili to dobrze.
To naprawdę bardzo szybko jak na części. MB musi mieć teraz gotową partię przesyłki dla tego silnika.
 
To jest naprawdę bardzo szybko jak na części. MB musi mieć gotową wysyłkę partii dla tego silnika.
Mam nadzieję, że tak jest i że w żaden sposób nie oszukują używanymi częściami. Z drugiej strony muszą monitorować dostępność części i odpowiednio dostosowywać zamówienia do dostawców. Podejrzewam, że każdy silnik M260 zbudowany przed listopadem 2021 roku prawdopodobnie będzie dotknięty problemem.
 
Aktualizacja: samochód w końcu się poddał, wypadanie zapłonów stało się częstsze, więc został odholowany do serwisu.

Pomoc drogowa potrzebowała około 6 godzin, aby przyjechać z powodu braku zasobów, więc zabrałem samochód do domu (było to zaledwie kilka mil) i kazałem im przyjechać po raz pierwszy rano. Wciąż czekam na samochód zastępczy, brak samochodów!! To po prostu szaleństwo, jak wszystko jest przepełnione.

Czy tak jest w reszcie kraju, czy tylko w Londynie?
 
261 - 280 of 554 Posts