Mercedes A-Class Forum banner
321 - 340 of 554 Posts
Mój samochód jest w zasadzie leasingiem, który wróci w ciągu najbliższych kilku tygodni, ponieważ mój nowy samochód ma wkrótce przyjechać. Przypuszczam więc, że mój samochód wkrótce pojawi się na rynku wtórnym. W zależności od Państwa opinii na temat tego problemu z głowicą cylindrów, mój samochód może być dobrym zakupem z drugiej ręki, ponieważ został już naprawiony, lub cytryną, biorąc pod uwagę, że się zepsuł..... Jeśli ktoś szuka używanego A35 exec w kolorze białym, z przyjemnością udostępnię numer rejestracyjny (aby go poszukać lub uniknąć!), z zastrzeżeniem wszelkich zasad forum.
 
Niedawno kupiłem ten samochód od Motor Point Glasgow. Kilka tygodni temu. Mój mąż przerobił go dla mnie na etap 1, Miltex Down pipe & decated. Samochód był na dino na 380 KM. W każdym razie jeździliśmy tym samochodem przez kilka tygodni z tym oprogramowaniem itp. bez problemów. Zauważyliśmy silny zapach benzyny w samochodzie. Potem zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika! Podłączyliśmy go i okazało się, że gdzieś wypadł zapłon, ale nie stracił mocy itp. Robimy to ponownie z prawidłowymi kodami, kontrolka silnika zgasła. Tylko po to, by znów się zapalić następnego dnia. Zabraniamy go z powrotem do miejsca tuningu, aby przywrócić go do standardu (oprogramowanie usunięte, aby następnie podłączyć go ponownie. Pojawił się błąd z katem itp., ponieważ oczywiście nie ma tam kata. Więc światło znowu zgasło dzisiaj, z powrotem do ponownego strojenia. Aby następnie ponownie się zapalić z silnym zapachem paliwa. Próbowałem przeczytać wszystkie te strony, aby spróbować znaleźć problem. Samochód ma standardową gwarancję Motor Point, ale nie Merc. Oczywiście wiemy, że wszystko będzie musiało zostać przywrócone do standardu, zanim samochód będzie mógł wrócić w ramach ich gwarancji. Czy ktoś miał ten problem? Czy mogą to być wtryski paliwa? głowica cylindrów? Samochody mają tylko 18 tys. km, ale widać tutaj, że można zrobić mniej i nadal mieć te problemy!! Pomóżcie dziewczynie, chłopaki, kocham moją małą A35 i jest teraz dość chora ☺
Image
 
To najprawdopodobniej to, co niestety znajduje się w tym wątku.
 
  • Like
Reactions: GemmaDA35
Niedawno kupiłem ten samochód od motor point Glasgow. Kilka tygodni temu. Mój mąż przerobił go dla mnie na etap 1, Miltex Down pipe & decated. Samochód był na dino na 380 KM. W każdym razie jeździliśmy tym samochodem przez kilka tygodni z tym oprogramowaniem itp. bez żadnych problemów. Zauważyliśmy silny zapach benzyny w samochodzie. Potem zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika! Podłączyliśmy go i okazało się, że gdzieś nastąpiło wypadanie zapłonu, ale nie stracił mocy itp. podczas tego. Udaje nam się ponownie podłączyć go z prawidłowymi kodami, kontrolka silnika zgasła. Tylko po to, by ponownie się zaświecić następnego dnia. Zanieśliśmy go z powrotem do miejsca strojenia, aby przywrócić go do standardu (oprogramowanie usunięte, a następnie ponownie podłączone. Pojawił się błąd z katem itp., ponieważ oczywiście nie ma tam kata. Więc światło znowu zgasło dzisiaj z powrotem do ponownego strojenia. Aby następnie ponownie się zaświecić z silnym zapachem paliwa. Próbowałem przeczytać wszystkie te strony, aby spróbować znaleźć problem. Samochód ma standardową gwarancję punktu silnika, ale nie Merc. Oczywiście wiemy, że wszystko będzie musiało zostać przywrócone do standardu, zanim samochód będzie mógł ponownie podlegać ich gwarancji. Czy ktoś miał ten problem? Czy mogą to być wtryskiwacze paliwa? głowica cylindrów? Samochody mają dopiero 18 tys. km, ale widać tutaj, że można zrobić mniej i nadal mieć te problemy!!
Pomóżcie dziewczynie, chłopaki, kocham moją małą A35 i jest teraz dość chora ☺ View attachment 10452
Prosimy o informację, co się dzieje. Powodzenia.
 
Witajcie wszyscy,

Miałem pytanie dotyczące mojego modelu a35 amg 2019 (44k km),

Jest w Mercedesie już prawie tydzień na diagnozę, która wciąż nie została wykonana, czy ktoś ma pojęcie, jak długo to może potrwać?

Najpierw zabrałem samochód do warsztatu, w którym go kupiłem i okazało się, że trzeba wymienić 1 z cylindrów, ale zabrali go do Mercedesa, żeby się upewnić...

Czy ktoś ma pojęcie, jak długo będę bez samochodu?
 
Jak długo zajęło wam wszystkim naprawienie tego problemu? Bo 2 tygodnie temu też miałem ten problem, ale wciąż brak odpowiedzi ze strony dealera Mercedesa,… wciąż nie zrobili diagnozy,… to mnie denerwuje, dzwoniłem już 2 razy z tą samą odpowiedzią „nie wiemy kiedy”…. Czy ktoś może mi pomóc, wiem tylko, że C2 musi zostać wymienione
 
Jak długo zajęło wam wszystkim naprawienie tego problemu? Ponieważ 2 tygodnie temu również miałem ten problem, ale wciąż brak odpowiedzi ze strony dealera Mercedesa,… wciąż nie postawili diagnozy,… to mnie denerwuje, dzwoniłem już 2 razy z tą samą odpowiedzią „nie wiemy kiedy”…. Czy ktoś może mi pomóc, wszystko co wiem to, że C2 musi zostać wymienione
Wiele osób doświadczyło takiego samego traktowania jak Ty, chociaż wydaje się, że teraz jest lepiej w Wielkiej Brytanii. Wydaje się to zależeć od tego, jakie doświadczenie ma Twój rynek z tym problemem. Niestety, musisz wytrwać.
 
Jak długo zajęło wam wszystkim naprawienie tego problemu? Bo 2 tygodnie temu też miałem ten problem, ale wciąż brak odpowiedzi ze strony dealera Mercedesa,… wciąż nie postawili diagnozy,… to mnie denerwuje, dzwoniłem już 2 razy z tą samą odpowiedzią „nie wiemy kiedy”…. Czy ktoś może mi pomóc, wiem tylko, że C2 musi zostać wymieniony
Nie zdziwiłbym się, gdyby zatrzymali samochód na 4 do 6 tygodni, żeby to zrobić. Jest czas oczekiwania na części, a następnie naprawa jest dużym zadaniem. Musisz więc również czekać na zasoby, aby wykonać zadanie.

Tak więc, jak powiedział Forrester, bądź cierpliwy. Zajęło mi to ostatecznie 3 miesiące od dnia, w którym zauważyłem problem, do jego naprawy.
 
Są tacy, którzy otrzymali naprawę w rozsądnym czasie, jak poniżej:
Aktualizacja - usterka wystąpiła 21 października, głowica cylindrów wymieniona i ukończona 11 listopada. W sumie 3 tygodnie. Mam kopię faktury ze szczegółami wykonanych prac na 3 stronach. Kilka problemów po drodze, ale miałem ładny samochód zastępczy i repatriują mój pojazd 120 mil ciężarówką w najbliższy poniedziałek. Jestem zainteresowany sprawdzeniem, czy mogę uzyskać przedłużenie gwarancji z tak inwazyjnymi pracami wykonanymi na silniku, który ma zaledwie 18 miesięcy. Myślę, że można mieć nadzieję, że wszystko będzie dobrze, ale obawiam się, że w przyszłości może wystąpić kolejna powiązana usterka. Dam znać, jak mi poszło, chyba że próbowali inni?
W końcu otrzymałem wiadomość, że mój został naprawiony i jest w drodze powrotnej od dealera najbliższego miejsca, w którym się zepsuł. Problem wystąpił 30 października, część dotarła 9 listopada.
 
Są tacy, którzy otrzymali swoje rozwiązanie w rozsądnym czasie, jak poniżej.
Wygląda na to, że to kwestia szczęścia. Wydaje się również, że niektórzy dealerzy są bardziej proaktywni niż inni. Więc na części do czujnika płynu chłodzącego i konsoli środkowej w ramach gwarancji czekam już kilka tygodni. Prawdopodobnie dotrą w nowym roku, kiedy będę na wakacjach.
 
Witajcie wszyscy. To naprawdę przydatny wątek, więc pomyślałem, że podzielę się moimi ostatnimi doświadczeniami (horror show) w nadziei, że inni uznają to za przydatne dla tych, którzy nie mają już gwarancji.

Kupiłem A35 z 2019 roku z przebiegiem 29 tys. km na początku tego roku. Ostatnio pojawiły się wypadania zapłonów (objawy obejmowały zmniejszoną moc/nierówną pracę na biegu jałowym itp. - wszystko to, co wspomniano powyżej). Zarejestrowany w Merc Basingstoke - technik zdiagnozował niską kompresję w cylindrze 1, 2 I 3, w tym rozpad prowadnicy zaworu. Zalecana nowa głowica cylindrów.

Byłem 3 miesiące po standardowej gwarancji producenta. Mercedes wycenił na 6500 funtów, z dobrej woli i po pewnej delikatnej perswazji Mercedes UK zgodził się pokryć 75% kosztów. Silnik wydawał się działać tak, jak powinien - jechałem spokojnie, jakbym go ponownie docierał. Technik przyznał, że gatunek stopu użyty do oryginalnej głowicy cylindrów w W177 był niższej jakości (i przyznał, że wymienił już co najmniej 3 głowice, więc możliwe, że więcej problemów niż opublikowano tutaj). Jeździłem na benzynie bezołowiowej Premium, jak zawsze.

Przejdźmy do dzisiejszego poranka….

Samochód musiał zostać odholowany na poboczu dzisiaj rano. Całkowita utrata mocy, zapalona kontrolka silnika, musiałem doczołgać się do najbliższego parkingu, aby czekać na odholowanie - wykazując dokładnie te same objawy wypadania zapłonów. Brak wcześniejszego ostrzeżenia. Samochód czeka teraz na dalszą diagnostykę. Zrozpaczony to mało powiedziane.

Najgorsze zostawiłem na koniec… mój
samochód zastępczy to A200d…

Czy ktoś jeszcze miał problemy po wymianie głowicy cylindrów?
 
Mój został wymieniony miesiąc temu i na razie wszystko jest w porządku. To nie jest łatwe zadanie, ponieważ zasadniczo przebudowujesz silnik, więc mogli coś źle zrobić podczas odbudowy. Oddział, w którym to odebrałem w Stevenage, poprosił o dodatkowe dni na przetestowanie wydajności zarówno na gorącym, jak i zimnym starcie, więc byli bardzo ostrożni.
 
Dobry punkt 👏👏👏
Okej, obydwa. Przeniosę to do głównego wątku zamiast usuwać, ponieważ każdy z tym problemem chce być wysłuchany.
 
Aktualizacja, wczoraj pierwszy rozruch i wszystko wydaje się świetnie, przeprowadzono kolejny test kompresji i wszystkie cylindry wskazują 235psi, co jest dobrą wiadomością. Rozgrzałem ją do optymalnej temperatury i zabrałem na przejażdżkę, znowu wszystko wydaje się w porządku. Powiem tak, zanim zdecydowałem się sam podjąć tę naprawę, silnik był w rozsypce, dosłownie wyglądało to tak, jakby chciał wyskoczyć z samochodu z powodu wypadania zapłonów, a teraz nie można nawet powiedzieć, że silnik pracuje na postoju. Kiedy odbierałem uszczelki wtryskiwaczy z Merc, rozmawiałem z inżynierem MB i powiedział, że a35, które przeszły przez ich warsztat z tymi samymi usterkami, miały mniej więcej przyklejone zawory wydechowe? Dlatego mój a35 będzie miał wymianę oleju silnikowego i filtra co 5 tys. mil i nie będzie miał tego wodnistego oleju silnikowego 0W-20 Mercedesa. Zamieszczę moje koszty później, gdy zostaną obliczone, tylko po to, aby pokazać, jak możliwe może to być dla niektórych osób z tymi samymi problemami.

Dzięki
Myślę, że możesz mieć rację w odniesieniu do lepkości oleju silnikowego stosowanej przez głównych dealerów. Jako ktoś, kto ma długotrwały problem z zaufaniem do głównych dealerów, zdecydowałem się na serwis mojego A35 zarejestrowanego we wrześniu 2019 r. z przebiegiem zaledwie 12,5 tys. mil tylko w garażu Porsche moich przyjaciół i używałem tylko Castrol Edge 5W30 M, który jest przeznaczony do silników Mercedesa. Na szczęście mój samochód nadal dobrze jeździ, jeśli chodzi o silnik.

Wczesne samochody Porsche 997 również cierpiały na podobny problem, ale z rysami na otworach cylindrów i po odbudowie setek z nich, wielu pionierskich specjalistów Porsche, w tym Hartech w zachodniej części kraju, zaleciło stosowanie oleju o wyższej lepkości w tych silnikach.
 
Myślę, że możesz mieć rację w odniesieniu do lepkości oleju silnikowego stosowanej przez główny serwis dealera. Jako osoba z długotrwałym problemem z zaufaniem do głównych dealerów, zdecydowałem się na serwis mojego A35 zarejestrowanego we wrześniu 2019 r. z przebiegiem 12,5 tys. mil tylko w warsztacie Porsche moich znajomych i używałem tylko Castrol Edge 5W30 M, który jest przeznaczony do silników Mercedesa. Na szczęście mój samochód nadal dobrze jeździ, jeśli chodzi o silnik.

Wczesne samochody Porsche 997 również miały podobny problem, ale z rysami na otworach cylindrów i po odbudowie setek z nich, wielu pionierskich specjalistów Porsche, w tym Hartech w zachodniej części kraju, zaleciło stosowanie oleju o wyższej lepkości w tych silnikach.
To nie jest wystarczająco wysoki odsetek awarii, aby był to problem z olejem.
 
Jest również lokalizacja i charakter usterki... Nie widzę związku między zaworami wydechowymi i ich gniazdami na głowicy a olejem... Nie jest to obszar, który jest smarowany.

Uwaga: MB dodało następujące informacje w połowie 2021 r. dla procedury demontażu/wymiany głowicy cylindrów: Dokręcanie śrub głowicy cylindrów kompensuje niewielkie zniekształcenie głowicy cylindrów w kierunku wzdłużnym lub poprzecznym.

To prowadzi mnie do myślenia, że musieli zidentyfikować winowajcę jako tolerancje produkcyjne głowicy cylindrów, a nie cokolwiek innego.
 
Cześć wszystkim, to był wartościowy wątek. Mam podobne doświadczenia. Kupiłem nową limuzynę AMG A35 w grudniu 2020 roku. Uwielbiam ten samochód i ma on dopiero 21 000 kilometrów przebiegu, ale 6 tygodni temu zapaliła się kontrolka silnika i poczułem spadek mocy. Dealer Mercedesa powiedział, że to problemy z cylindrami, jak omówiono na tym forum, i powiedział również, że jest to powszechne w tym samochodzie. Wciąż czekam na części, ale zastanawiałem się, czy ludzie mieli jakieś problemy po zamontowaniu wymiennych cylindrów itp. Zauważyłem post w tym wątku, w którym napisano, że oryginalny stop może być gorszy. Mam nadzieję, że naprawa to nie tylko prowizorka. Czekam na odpowiedzi.
 
Cześć wszystkim,

W Kanadzie otrzymujemy teraz 15-letnią gwarancję na głowicę silnika M260 lub 241 000 km na okres użytkowania. Wszystkie modele z silnikami M260 sprzedane do 2022 roku będą objęte gwarancją. Sprawdź u swojego dealera w swoim regionie, czy jest tak samo. Zdecydowanie powinno to sprawić, że długoterminowe posiadanie tych małych samochodów będzie bardziej opłacalne. Mam nadzieję, że to pomoże!
 
321 - 340 of 554 Posts