Mercedes A-Class Forum banner
361 - 380 of 554 Posts
Cześć wszystkim, nowy tutaj i wygląda na to, że zaraz spotka mnie ten sam problem (ECL włączone, wypadanie zapłonów, szarpanie, brak mocy itp., ponowne uruchomienie rozwiązuje problem, ale nadal nierówno na biegu jałowym itp.). 2020 A35, 70 tys. km, nadal jest na gwarancji fabrycznej.
Byłem z tym w MB Canberra w piątek, gdzie zdiagnozowano wypadanie zapłonu w C2, ale ponieważ kontrolka silnika od tego czasu zgasła i wydawało się, że w tym czasie działa dobrze, wyczyścili kod, przyjrzeli się świecom zapłonowym, ale poinformowali, że może to być znany problem z głowicą cylindrów i żeby wrócić, jeśli problem się powtórzy.
Zaczęło się znowu (to loteria przy uruchamianiu, jak to będzie działać), więc zamierzam ponownie umówić się z MB.
Zastanawiam się tylko, czy ktoś przeszedł przez to w Australii, próbując zorientować się w harmonogramach, doświadczeniach z gwarancją MB, czy samochód zastępczy jest prawdopodobny (to mój jedyny samochód i potrzebuję jakiegoś, żeby się poruszać), czy to początek końca dla tego samochodu itp.?
 
Zostanie naprawiony w ramach gwarancji.

Czas realizacji wynosi od 6 tygodni do 6 miesięcy w zależności od dostępności części.

Samochód zastępczy/pożyczony zależy od dobrej woli i dostępności dealera - porozmawiaj z nim jak najszybciej.

W Wielkiej Brytanii/UE, po naciśnięciu przycisku SOS lub Me nad głową, gdy samochód nie jest mobilny, możesz poprosić o wynajem samochodu na okres do 3 dni, aby pozostać mobilnym, podczas gdy Twój własny samochód zostanie odholowany do serwisu.

(Nie otrzymasz opcji wynajmu samochodu, jeśli wjedziesz samochodem do serwisu, jest ona dostępna tylko wtedy, gdy wezwiesz pomoc drogową, a oni uznają, że samochód nie nadaje się do jazdy).

W Australii nie otrzymasz tej korzyści, chyba że zepsułeś się ponad 70 km od domu, wtedy otrzymasz do 1000 $ na wynajem samochodu, a następnie jest to Twój koszt.
 
Tak, więc MB Canada wprowadziło 15-letnią gwarancję na głowicę cylindrów do 241 tys. km, ponieważ uznali problemy z silnikami M260, ale nie dotyczy to wszystkich pojazdów, myślę, że głównie 2018-2020. Czy są tu osoby z samochodami wyprodukowanymi w 2021 roku, które mają ten problem? Mam nadzieję, że reszta świata pójdzie w ich ślady i wyda dłuższą gwarancję na głowicę cylindrów, aby ułatwić to właścicielom. Z pewnością pomogło to w wartości odsprzedaży tutaj.
 
  • Like
Reactions: Erros007
Kolejny w pył się obraca (CLA35). Te same objawy, co u wszystkich tutaj, dość agresywne wypadanie zapłonu zdiagnozowane jako usterka kompresji cylindra w cylindrze 3 przez technika pomocy drogowej, wraz z kontrolką silnika, nierówną pracą na biegu jałowym itp. Nowa głowica cylindrów obecnie w zamówieniu oczekującym bez podanych terminów naprawy. Ma przejechane mniej niż 14 tys. mil i ma około 20 miesięcy, które mam od nowości. Ach.
 
Kolejny gryzie piach (CLA35). Te same objawy, co u wszystkich tutaj, dość agresywne wypadanie zapłonu zdiagnozowane jako usterka kompresji cylindra w cylindrze 3 przez technika od awarii, wraz z kontrolką silnika, nierówną pracą na biegu jałowym itp. Nowa głowica cylindrów jest obecnie niedostępna, bez podania terminu naprawy. Przejechał mniej niż 14 tys. mil i ma około 20 miesięcy, odkąd mam go od nowości. Westchnienie.
Prawdopodobnie warto dodać, że po raz pierwszy zobaczyłem te same objawy około 2 miesięcy wcześniej (co jest ironiczne, w drodze powrotnej z warsztatu z innego powodu). Ale bez ostrzeżeń i zniknęło po wyłączeniu i ponownym włączeniu. Może wczesny znak, że nie wszystko jest w porządku.
 
Prawdopodobnie warto dodać, że po raz pierwszy zobaczyłem te same objawy około 2 miesiące wcześniej (co jest ironiczne, w drodze powrotnej z warsztatu w innej sprawie). Ale bez ostrzeżeń i zniknęły po ponownym włączeniu i wyłączeniu. Może to wczesny sygnał, że nie wszystko jest w porządku.
Dla innych, gdy tylko pojawią się opisane przez Ciebie objawy, zwykle jest to kwestia czasu, zanim problem z cylindrem w pełni się ujawni i będzie wymagał naprawy.
 
Dodaję mojego A35 do rozliczenia. Samochód przejechał 15 000 mil od 2021 roku i wciąż jest objęty gwarancją fabryczną. Obiecano mi, że nowa głowica cylindrów zostanie dostarczona do dealera za trzy tygodnie i dali mi samochód zastępczy, więc wszystko jest tak dobre, jak można się spodziewać.

Jednak dzisiaj zadzwonili do mnie z salonu, mówiąc, że Mercedes wymaga wymiany oleju i filtra podczas tej naprawy, aby zachować gwarancję fabryczną i że muszę za to zapłacić. Interwał serwisowy samochodu powinien normalnie przypadać w lipcu (co roku), ponieważ nie przejechałem wystarczającej liczby mil, aby wymagać wcześniejszego serwisu. Powiedziałem OK, ale wtedy wymiana oleju i filtra musi zostać zarejestrowana, a interwał serwisowy dla tych dwóch elementów zresetowany, aby nie trzeba było ich ponownie robić w lipcu. Odpowiedź brzmiała: nie, interwał serwisowy pozostaje nienaruszony i muszę ponownie wykonać pełny serwis w lipcu.

Czy to to samo, co przeszli inni? Uważam za szalone, że miałbym płacić za olej i filtr, które są wyrzucane podczas wymiany głowicy, ponieważ jest to oczywiście część szkód ubocznych spowodowanych przez wadliwą część silnika, a wymiana oleju nie wlicza się do regularnego planu serwisowego. A Mercedes jest zobowiązany do utrzymania gwarancji po wymianie głowicy, ponieważ to ich dealer wykonuje pracę. Nie wspominając o tym, że chcę nową gwarancję na nowe części, które są zainstalowane. Myślę o wysłaniu e-maila do Mercedes-Benz Germany, aby zobaczyć, jaka będzie ich odpowiedź. Wszelkie przemyślenia będą mile widziane.
 
Dodałem mojego A35 do zestawienia. Samochód przejechał 15 000 mil od 2021 roku i nadal jest objęty gwarancją fabryczną. Obiecano mi, że nowa głowica cylindrów zostanie dostarczona do dealera za trzy tygodnie i dali mi samochód zastępczy, więc wszystko jest tak dobre, jak można się spodziewać.

Jednak dzisiaj zadzwonili do mnie z salonu, mówiąc, że Mercedes wymaga wymiany oleju i filtra podczas tej naprawy, aby zachować gwarancję fabryczną i że muszę za to zapłacić. Interwał serwisowy samochodu powinien normalnie przypadać w lipcu (co roku), ponieważ nie przejechałem wystarczającej liczby mil, aby wymagać wcześniejszego serwisu. Powiedziałem OK, ale wtedy wymiana oleju i filtra musi zostać zarejestrowana, a interwał serwisowy dla tych dwóch elementów zresetowany, aby nie trzeba było ich ponownie robić w lipcu. Odpowiedź brzmiała: nie, interwał serwisowy pozostaje nienaruszony i muszę ponownie wykonać pełny serwis w lipcu.

Czy to to samo, przez co przeszli inni? Uważam za szalone, że miałbym płacić za olej i filtr, które są wyrzucane podczas wymiany głowicy, ponieważ jest to oczywiście część szkód ubocznych spowodowanych przez wadliwą część silnika, a wymiana oleju nie wlicza się do regularnego planu serwisowego. A Mercedes i tak musi utrzymać gwarancję po wymianie głowicy, ponieważ to ich dealer wykonuje pracę. Nie wspominając o tym, że chcę nową gwarancję na nowe części, które są instalowane. Myślę o wysłaniu e-maila do Mercedes-Benz Niemcy, aby zobaczyć, jaka będzie ich odpowiedź. Wszelkie przemyślenia będą mile widziane.
Wysłałbym e-mail do Niemiec, ale obciążanie kosztami części, które są szkodami ubocznymi, w każdym razie nie może być zgodne z prawem konsumenckim UE.
 
Dodałem mojego A35 do zestawienia. Samochód przejechał 15 000 mil od 2021 roku i nadal jest objęty gwarancją fabryczną. Obiecano mi, że nowa głowica cylindrów zostanie dostarczona do dealera za trzy tygodnie i dali mi samochód zastępczy, więc wszystko jest tak dobre, jak można się spodziewać.

Jednak dzisiaj zadzwonili do mnie z salonu, mówiąc, że Mercedes wymaga wymiany oleju i filtra podczas tej naprawy, aby zachować gwarancję fabryczną i że muszę za to zapłacić. Interwał serwisowy samochodu powinien normalnie przypadać na lipiec (co roku), ponieważ nie przejechałem wystarczającej liczby mil, aby wymagać wcześniejszego serwisu. Powiedziałem OK, ale wtedy wymiana oleju i filtra musi zostać zarejestrowana, a interwał serwisowy dla tych dwóch elementów zresetowany, aby nie trzeba było ich ponownie robić w lipcu. Odpowiedź brzmiała: nie, interwał serwisowy pozostaje nienaruszony i muszę ponownie wykonać pełny serwis w lipcu.

Czy to to samo, co przeszli inni? Uważam za szalone, że miałbym płacić za olej i filtr, które są wyrzucane podczas wymiany głowicy, ponieważ jest to oczywiście część szkody ubocznej spowodowanej przez wadliwą część silnika, a wymiana oleju nie wlicza się do regularnego planu serwisowego. A Mercedes i tak musi utrzymać gwarancję po wymianie głowicy, ponieważ to ich dealer wykonuje pracę. Nie wspominając o tym, że chcę nową gwarancję na nowe części, które są instalowane. Myślę o wysłaniu e-maila do Mercedes Germany, aby zobaczyć, jaka będzie ich odpowiedź. Wszelkie przemyślenia będą mile widziane.
Nie moje doświadczenie, kiedy to przydarzyło się mojemu samochodowi. Nie jestem z tego zadowolony, ale zostało to załatwione dość profesjonalnie, zakładam, że dealer wszystko wyjaśnił z Mercedesem. Pieniądze ani razu nie zostały wspomniane.
 
Dodałem mój A35 do listy. Samochód przejechał 15 000 mil od 2021 roku i nadal jest objęty gwarancją fabryczną. Obiecano mi, że nowa głowica cylindrów zostanie dostarczona do dealera za trzy tygodnie i dali mi samochód zastępczy, więc wszystko jest tak dobre, jak można się spodziewać.

Jednak dzisiaj zadzwonili do mnie z salonu, mówiąc, że Mercedes wymaga wymiany oleju i filtra podczas tej naprawy, aby zachować gwarancję fabryczną i że muszę za to zapłacić. Interwał serwisowy samochodu powinien normalnie przypadać w lipcu (co roku), ponieważ nie przejechałem wystarczającej liczby mil, aby wymagać wcześniejszego serwisu. Powiedziałem OK, ale wtedy wymiana oleju i filtra musi zostać zarejestrowana, a interwał serwisowy dla tych dwóch elementów zresetowany, aby nie trzeba było ich ponownie robić w lipcu. Odpowiedź brzmiała: nie, interwał serwisowy pozostaje nienaruszony i muszę ponownie wykonać pełny serwis w lipcu.

Czy to to samo, co przeszli inni? Uważam za szalone, że muszę płacić za olej i filtr, które są wyrzucane podczas wymiany głowicy, ponieważ jest to oczywiście część szkód ubocznych spowodowanych przez wadliwą część silnika, a wymiana oleju nie wlicza się do regularnego planu serwisowego. A Mercedes musi i tak utrzymać gwarancję po wymianie głowicy, ponieważ to ich dealer wykonuje pracę. Nie wspominając o tym, że chcę nową gwarancję na nowe części, które są instalowane. Myślę o wysłaniu e-maila do Mercedes Germany, aby zobaczyć, jaka będzie ich odpowiedź. Wszelkie przemyślenia będą mile widziane.
To nie moje doświadczenie. Oni wszystko załatwili. Nie jestem pewien, czy wymienili olej i filtr, być może tak. Ale nie zostało to zarejestrowane jako serwis, więc miałem normalny serwis 4 miesiące później.
 
Cześć wszystkim, nowy tutaj. Właśnie spotkałem się z tym samym problemem z głowicą cylindrów w moim A35 z 2021 roku przy przebiegu 15700 mil.

Kontrolka CEL zapaliła się kilka dni temu, ogromne szarpanie i wibracje wraz z utratą mocy. Udało mi się dociągnąć samochód do domu. Wezwałem pomoc drogową Mercedesa (przez RAC), aby to sprawdzić i myśleli, że to uszkodzona cewka zapłonowa i mieli wrócić dzisiaj, aby ją wymienić na moim podjeździe.

Odkryłem ten wątek w międzyczasie i zadzwoniłem do Mercedesa i nalegałem, aby samochód został zabrany z powrotem do dealera w celu pełnej kontroli, zamiast naprawy na moim podjeździe. Właśnie zadzwonili i potwierdzili problemy z głowicą cylindrów i zamawiają część dzisiaj z Niemiec (na szczęście w ramach gwarancji).

Mają nadzieję, że będę z powrotem w samochodzie do końca przyszłego tygodnia, więc zobaczymy, jak to pójdzie. Dostałem wypożyczony E220d, podczas gdy mają mój.
Dzięki wszystkim w tym wątku za ich wkład, ponieważ zaoszczędziło mi to wielu kłopotów i pozwoliło mi szybciej oddać samochód do naprawy.
 
Witamy na forum. Przykro mi słyszeć o Twoich wiadomościach w Twoim pierwszym poście.
 
  • Like
Reactions: Speedway
Cześć wszystkim, kupiłem moją W177 AMG A35 z tablicą rejestracyjną 69 (pierwsza rejestracja wrzesień 2019) w lutym 2023 roku. Obecnie 11 tys. mil. Absolutnie uwielbiam ten samochód, ale dopiero teraz dowiedziałem się o tym problemie. Zdumiewa mnie, że nigdy nie przeprowadzili akcji serwisowej. W każdym razie w historii samochodu nie ma nic, co sugerowałoby, że moja głowica cylindrów została kiedykolwiek wymieniona przez pierwszego właściciela. Żeby zaoszczędzić mi rozszyfrowywania wszystkich 19 stron tego starego wątku, czy jest teraz ostateczna rada dla takich osób jak ja w 2023 roku? Np.: Na jakie objawy zwracać uwagę, niebezpieczny zakres przebiegu, dobra gwarancja od strony trzeciej, która na pewno współpracuje z dealerami MB itp.? Samochód jest w Wielkiej Brytanii. Wszelkie rady są bardzo mile widziane.
 
Cześć wszystkim, kupiłem moją tablicę rejestracyjną 69 (po raz pierwszy zarejestrowaną we wrześniu 2019 r.) W177 AMG A35 w lutym 2023 r. Obecnie 11 tys. mil. Absolutnie uwielbiam ten samochód, ale dopiero dowiedziałem się o tym problemie. Zdumiewa mnie, że nigdy nie przeprowadzili akcji serwisowej. W każdym razie w historii samochodu nie ma nic, co sugerowałoby, że moja głowica cylindrów została kiedykolwiek wymieniona przez pierwszego właściciela. Żeby zaoszczędzić mi rozszyfrowywania wszystkich 19 stron tego starego wątku, czy jest teraz ostateczna rada dla takich osób jak ja w 2023 roku? Np.: Na jakie objawy zwracać uwagę, niebezpieczny zakres przebiegu, dobra gwarancja od strony trzeciej, która na pewno działa z dealerami MB itp.? Samochód jest w Wielkiej Brytanii. Wszelkie rady są bardzo mile widziane.
Powinieneś uzyskać przyzwoitą ochronę gwarancyjną. Większość osób, które ucierpiały z powodu tego problemu, przejechało większy przebieg. MB nie chciało podejmować się bezpłatnych napraw poza okresem gwarancji.
 
Mój kumpel z przebiegiem 45 tys. km miał wypadanie zapłonu w cylindrze 1 i silnik pracował nierówno. Zrobiłem zamianę cewki zapłonowej i wszystko jest dobrze. Myślałem, że to będzie głowica cylindrów, ale to zazwyczaj widać w cylindrze 3, prawda? W każdym razie, jego samochód jest w porządku, czasami to tylko drobne rzeczy. Cewka kosztowała tu około 130 dolarów do wymiany. On też ma tuning stage 2, ale dość często zmienia olej. Świece zapłonowe zostały wymienione na odpowiednią temperaturę cieplną. Ja mam 30 tys. km i nie mam żadnych problemów.
 
361 - 380 of 554 Posts