Mercedes A-Class Forum banner
101 - 120 of 314 Posts
Hoi, heeft iemand de module naar het VK kunnen laten bezorgen? Heb ze 4 dagen geleden een bericht gestuurd, geen antwoord?
Ze hebben ook mij niet geantwoord. Ik bekijk er een vergelijkbare en ze verzenden naar het VK:

Ik heb dit geweldige item net gevonden op AliExpress. Bekijk het eens! £237.19 25% korting | iManAuto Draadloze Apple CarPlay-interface Android Auto Volledig scherm voor Mercedes Benz A B GLA GLB MBUX NTG6.0 met Touch

Ze hebben me ook niet geantwoord. Ik bekijk een vergelijkbare en ze verzenden naar het VK:

Ik heb dit geweldige item net op AliExpress gevonden. Bekijk het eens! £237.19 25% korting | iManAuto Draadloze Apple CarPlay-interface Android Auto Volledig scherm voor Mercedes Benz A B GLA GLB MBUX NTG6.0 Met Touch
Ik ben benieuwd hoe deze gaat zijn. Controleer even of ze ook een USB-C naar AUX leveren. Want zo niet, dan gaat al het geluid van de interface via Bluetooth. Wat in eerste instantie goed kan klinken, maar bij telefoongesprekken enorme vertragingen veroorzaakt, wat ongewenst is.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden. Controleer of ze ook een USB-C naar AUX aanbieden. Want zo niet, dan gaat alle audio van de interface via Bluetooth. Wat in eerste instantie goed kan klinken, maar bij telefoongesprekken enorme vertragingen veroorzaakt, wat ongewenst is.
Oké bedankt, heb je nog andere dingen waar ik op moet letten voordat ik het koop?

Oké bedankt, heb je nog andere dingen waar ik op moet letten voordat ik het koop?
Ik heb helaas niet. Ik heb naar meerdere verschillende gekeken, maar degene die Android draaien, zijn zeker niet aan te raden. Zie de originele post.

Zolang het een Linux-gebaseerde interface is, zou het grotendeels goed moeten zijn.

Helaas niet. Ik heb naar meerdere verschillende gekeken, maar degene die Android draaien, zijn zeker niet aan te raden. Zie de OG-post. Zolang het een Linux-gebaseerde interface is, zou het grotendeels goed moeten zijn.
Hallo, de verkoper zei dat het een Linux-gebaseerd systeem is, maar geen USB-C naar aux, het gaat via het Bluetooth-audiokanaal, bedankt

Hoi, de verkoper zei dat het een Linux-gebaseerd systeem is, maar geen usb c naar aux, het gaat via Bluetooth-audiokanaal bedankt
Ah! Het zou nog steeds goed kunnen zijn, maar ik verwacht wel kwaliteitsverlies als je draadloze CarPlay gebruikt in combinatie met de interface die bluetooth naar MBUX verzendt. En een aanzienlijke vertraging.

Maar dat is slechts speculatie. Laat me weten als je het uiteindelijk koopt. Ik ben erg benieuwd hoe die interface zich verhoudt tot degene die ik heb geïnstalleerd.

Als het slecht is, kan ik dan een adapter kopen en die zo gebruiken?
Ik heb rondgekeken en kan de adapter alleen vinden die wordt verkocht voor €40-€50+ en dat is niet eens het USB-C-type. Ik weet niet zeker waar ze het vandaan halen, want ik kan het ook nergens op AliExpress vinden.

Ik heb rondgekeken en kan de adapter alleen vinden die wordt verkocht voor €40-€50+ en dat is niet eens het USB-C-type. Ik weet niet zeker waar ze het vandaan halen, want ik kan het ook nergens op AliExpress vinden.
Er is veel op Amazon voor
Er is veel op Amazon, wat USB c naar female aux is voor £8

Ik heb rondgekeken en kan de adapter alleen vinden voor €40-€50+ en dat is niet eens het USB-C-type. Ik weet niet zeker waar ze het vandaan halen, want ik kan het ook nergens op AliExpress vinden.
Ik kan je ook vertellen waar je hem moet aansluiten en hoe je hem onder de middenconsole hebt geïnstalleerd. Ik heb vandaag even rondgekeken en heb geen idee hoe ik hem daar moet plaatsen.

Er is veel op Amazon voor ongeveer Er is veel op Amazon, namelijk USB c naar female aux voor £8
Ik denk niet dat die zullen werken. Omdat MBUX moet worden getrukeerd om te denken dat het afspeelt vanaf een USB. Het detecteert geen normale AUX.

Wat betreft de plaatsing van de interface. Wanneer je de hele middenconsole omhoog tilt, komt er ergens in de buurt van de opbergruimte aan de voorkant een grote opening. Daar heb ik de mijne geplaatst.

Ik denk niet dat die zullen werken. Omdat MBUX moet worden misleid om te denken dat het vanaf een USB afspeelt. Het detecteert geen normale AUX. Met betrekking tot waar de interface te plaatsen. Wanneer je de hele middenconsole omhoog tilt, komt er ergens in de buurt van de opbergruimte aan de voorkant een grote opening. Daar heb ik de mijne geplaatst.
Ahh, wat zijn de voordelen van aux in vergelijking met Bluetooth? Zal het CarPlay of het originele mbux-systeem verbeteren?

@Exorth Uit interesse, als je muziek afspeelt, kan deze dan de albumhoes etc. op het Mercedes dashboard display tonen zoals normaal? Of betekent de Aux naar USB truc dat de auto gewoon denkt dat hij het dummy bestand afspeelt (en dus niets anders op het dashboard toont)?

101 - 120 of 314 Posts