Mercedes A-Class Forum banner

Ostrzeżenia dotyczące akumulatora 12 V

1 reading
148K views 253 replies 34 participants last post by  Forrester  
#1 ·
Otrzymuję powiadomienie w Mercedes Me, że mój akumulator jest słaby, prawdopodobnie dlatego, że nie byłem w długiej podróży od kilku tygodni.
Zrobiłem krótką i zauważyłem, że stop/start działał.
Myślę, że to kwestia zbyt wielu informacji.
 

Attachments

#6 ·
Mam A200 sport 68, około tydzień temu zacząłem dostawać komunikat na desce rozdzielczej z napisem 12-woltowy akumulator, patrz instrukcja obsługi, rozmawiałem z Mercedes me, który poradził mi, żebym zostawił samochód włączony na około pół godziny, następnego dnia zdarzyło się to znowu, a potem pojawił się również komunikat, żeby zatrzymać pojazd i zostawić go włączonego, zrobiłem to również, funkcja start-stop również nie działała w tym momencie, poszedłem do samochodu w poniedziałek i nie chciał odpalić, pomoc drogowa przyjechała i uruchomiła samochód, poszedłem do serwisu i powiedziano mi, że tak się stało, ponieważ najwyraźniej nie jeżdżę samochodem wystarczająco dużo, przyznaję, że przejechałem tylko 5000 mil samochodem, ale nadal jest on używany codziennie, pomoc drogowa powiedziała, że akumulator ładował się dobrze i miał wystarczająco dużo energii i nie był pewien, dlaczego na desce rozdzielczej pojawia się znak akumulatora 12 V. Zamierzam odebrać samochód dzisiaj później, ale powiedziano mi, że naładowali dla mnie akumulator, osobiście nie sądzę, żeby to był problem, ale zobaczymy, co się stanie, czy komuś jeszcze coś takiego się przydarzyło?
 
#168 ·
Mam A200 sport 68, około tydzień temu zacząłem dostawać komunikat na desce rozdzielczej z napisem 12-woltowy akumulator, patrz instrukcja obsługi, rozmawiałem z Mercedes me, który poradził mi, żeby zostawić samochód włączony na około pół godziny, następnego dnia zdarzyło się to ponownie, a potem pojawił się również komunikat, żeby zatrzymać pojazd i zostawić go włączonego, zrobiłem to również, funkcja start-stop również nie działała w tym momencie, poszedłem do samochodu w poniedziałek i nie chciał odpalić, pomoc drogowa przyjechała i uruchomiła samochód, poszedłem do serwisu i powiedziano mi, że stało się tak dlatego, że najwyraźniej nie jeżdżę samochodem wystarczająco dużo, przyznaję, że przejechałem tylko 5000 mil samochodem, ale nadal jest on używany codziennie, pomoc drogowa powiedziała, że akumulator ładował się dobrze i miał wystarczająco dużo energii i nie był pewien, dlaczego na desce rozdzielczej pojawił się znak 12V akumulatora. Zamierzam odebrać samochód później dzisiaj, ale powiedziano mi, że naładowali dla mnie akumulator, osobiście nie sądzę, żeby to był problem, ale zobaczymy, co się stanie, czy ktoś jeszcze miał coś takiego?
22 tablica a klasa dokładnie to samo
 
#8 ·
Nadal jest u dealera, zadzwonili do mnie, żebym odebrał go w poniedziałek, mówiąc, że został naprawiony, jednak kiedy przyjechałem, samochód nie chciał odpalić, zadzwonili do mnie dzisiaj z aktualizacją, mówiąc, że w pełni naładowali akumulator i poszli uruchomić samochód dziś rano i pojawiło się powiadomienie ostrzegawcze, aby zatrzymać pojazd i pozostawić go włączonym, podłączyli go do maszyny diagnostycznej i żadne kody błędów się nie rejestrują, więc są zdumieni, co to może być.
 
#9 ·
Jest wciąż u dealera, zadzwonili do mnie, żebym odebrał go w poniedziałek, mówiąc, że został naprawiony, jednak kiedy przyjechałem, samochód nie chciał zapalić, zadzwonili do mnie dzisiaj z aktualizacją, mówiąc, że naładowali akumulator do pełna i chcieli uruchomić samochód dziś rano, a na ekranie pojawiło się ostrzeżenie, aby zatrzymać pojazd i pozostawić go włączonego, podłączyli go do maszyny diagnostycznej i żadne kody błędów się nie rejestrują, więc są zdumieni, co to może być.
Zasugeruj im, żeby dali ci nową baterię do wypróbowania,
 
#10 ·
Dziś rano dzwonią z salonu, że samochód jest gotowy do odbioru. Zapytałem, co zrobili, powiedziała, że naładowali akumulator. Zapytałem, czy coś jeszcze, a ona powiedziała, że nie. Wyjaśniłem jej, jakie problemy ma samochód, a ona powiedziała mi, że technikowi zostawiono karteczkę z informacją, żeby naładował akumulator i wysłał go. Nie mogę uwierzyć, jak straszna jest dotychczasowa obsługa. W każdym razie powiedziałem im, że zatrzymam samochód zastępczy, który mi dali, dopóki nie rozwiążą tego problemu, tak długo, jak to potrwa, i muszą również wszystko przetestować, zanim go odbiorę. Co gorsza, 3 godziny po tym, jak zadzwonili, żeby powiedzieć, że mogę go odebrać, dostaję e-mail od Mercedes me z informacją, że poziom naładowania akumulatora jest krytyczny, więc wyraźnie nie został naprawiony. Zobaczymy, co wydarzy się w przyszłym tygodniu. Niezadowolony!!!
 
#11 ·
Dzisiaj rano dzwonią z salonu, że samochód jest gotowy do odbioru, zapytałem co zrobili, powiedziała, że naładowali akumulator, zapytałem czy coś jeszcze, a ona powiedziała, że nie, wytłumaczyłem jej jakie problemy ma samochód, a ona powiedziała mi, że technik dostał karteczkę, żeby naładować akumulator i go wysłać, nie mogę uwierzyć, jak straszna jest dotychczasowa obsługa, w każdym razie powiedziałem im, że zatrzymam samochód zastępczy, który mi dali, dopóki nie rozwiążą tego problemu, tak długo, jak to potrwa, a także muszą wszystko przetestować, zanim go odbiorę. Co gorsza, 3 godziny po tym, jak zadzwonili, żeby powiedzieć, że mogę go odebrać, dostaję e-mail od Mercedes me z informacją, że poziom naładowania akumulatora jest krytyczny, więc wyraźnie nie został naprawiony. Zobaczymy, co się stanie w przyszłym tygodniu. Niezadowolony!!!
na moim A250, jeśli zaparkuję na 4-5 dni, jeśli sprawdzę na Mercedes me, pokaże, że poziom naładowania akumulatora jest tylko częściowo naładowany, trzeba naładować akumulator. System zużywa dużo energii, więc kupiłem ładowarkę do akumulatorów, którą podłączam do samochodu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli nim nie jeżdżę. Aby przedłużyć żywotność akumulatora.
 
#14 ·
Aktualizacja, więc salon zadzwonił dzisiaj ponownie, żeby powiedzieć, że samochód jest gotowy, zapytałem co z nim zrobili i powiedzieli, że wymienili akumulator, pojechałem go odebrać i przejechałem 9 mil w korku, wszystko wydaje się teraz w porządku, start-stop działa ok, więc mam nadzieję, że to było tylko coś prostego. Zobaczymy, co się stanie w ciągu najbliższych kilku dni.
 
#15 ·
Aktualizacja, więc salon zadzwonił ponownie dzisiaj, żeby powiedzieć, że samochód jest gotowy, zapytałem, co z nim zrobili i powiedzieli, że wymienili akumulator, pojechałem go odebrać i przejechałem 9 mil w korku, wszystko wydaje się teraz w porządku, start-stop działa dobrze, więc miejmy nadzieję, że to było coś prostego. Zobaczymy, co się stanie w ciągu najbliższych kilku dni.
och, tak! dla tego Stop and Go, wyłącz go. twój akumulator ci podziękuje
 
#17 ·
Miałem ten sam problem, a potem co dwa dni dostawałem krytyczny komunikat o baterii. Samochód stoi przez dwa tygodnie, kiedy jestem w pracy. Musiałem prosić żonę, żeby go co dwa dni uruchamiała, żeby go ponownie naładować. Zarezerwowałem go w Mercedesie i powiedzieli, że bateria ma usterkę i wymienili ją w ramach gwarancji. Od tego czasu jest dobrze [emoji1696]
 
#18 ·
Miałem ten sam problem, a potem co dwa dni dostawałem krytyczny komunikat o baterii. Samochód stoi przez dwa tygodnie, kiedy jestem w pracy. Musiałem prosić żonę, żeby go co dwa dni uruchamiała, żeby go ponownie naładować. Zarezerwowałem go w Mercedesie i powiedzieli, że bateria ma usterkę i wymienili ją w ramach gwarancji. Od tego czasu jest dobrze [emoji1696]


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
po wymianie na nową baterię i zaparkowaniu samochodu na 2 tygodnie, nie ma problemu?
 
#20 ·
Jako świeżo upieczony zwolennik systemu start/stop (początkowo nienawidziłem go we wszystkich samochodach) często zastanawiam się, czy miałoby to wpływ na akumulator rozrusznika, tzn. akumulator ma tylko skończoną liczbę cykli ładowania/rozładowywania, a system start/stop intensywniej wykorzystuje akumulator rozrusznika.

Zastanawiam się, czy osoby mające problemy z akumulatorem w tym wątku regularnie korzystają z systemu start/stop. Byłoby interesujące to wiedzieć.
w moim A250 wyłączyłem to za każdym razem, gdy prowadzę samochód. ale jeśli zaparkuję na 5 dni, otrzymam komunikat "Akumulator rozrusznika częściowo naładowany". jeśli ten komunikat pojawia się tylko 1-2 dni, uznam to za nienormalne, ale zdarza się to tylko wtedy, gdy parkuję dłużej niż 5 dni. nie wiem, czy powinienem zarezerwować wizytę?
 
#23 ·
Nowa aplikacja MercedesMe... właśnie zainstalowana i pokazuje "bateria częściowo naładowana", jak komentowali niektórzy inni. To tylko od wczoraj. Stara aplikacja zawsze pokazywała "Bateria naładowana". Przypadek, że bateria rozładowała się do errrr stopnia, cokolwiek oznacza "częściowo", dokładnie w tym samym czasie, gdy zmieniłem aplikacje? ?
 
#24 ·
Nowa aplikacja MercedesMe... właśnie zainstalowana i pokazuje "bateria częściowo naładowana", jak komentowali niektórzy. To tylko od wczoraj. Stara aplikacja zawsze pokazywała "Bateria naładowana". Zbieg okoliczności, że bateria rozładowała się do errrr, cokolwiek "częściowo" oznacza, dokładnie w tym samym czasie, gdy zmieniłem aplikacje? ?
Jestem tutaj w Kanadzie, do tej pory nie miałem nowej aplikacji MercedesMe i tak naprawdę cały czas miałem podłączoną ładowarkę do akumulatora, a dziś rano, po 5,5 dniach parkowania, aplikacja pokazuje "bateria częściowo naładowana". Poszedłem sprawdzić moją ładowarkę Ctek i pokazuje krok 7 (zielony, oznacza, że bateria jest pełna), nawiasem mówiąc, straciliśmy zasilanie około 4 dni temu, nie wiem, czy to wpłynie na ładowarkę, czy nie. I teraz uruchomiłem ponownie ładowarkę, żeby zobaczyć, czy "bateria częściowo naładowana" zmieni się na pełną, czy nie.
 
#31 ·
Mam to samo w obu aplikacjach „Bateria częściowo naładowana”. Zdarzyło się dzisiaj.
a-ho... czy zaktualizowałeś swoją aplikację MercedesMe? Kup miernik napięcia, aby sprawdzić napięcie akumulatora. Zmierzyłem po około 30 minutach jazdy, miałem 12,4 V, ale kiedy podłączyłem ładowarkę, napięcie wzrosło do 12,85, co jest bardzo dobre, od teraz muszę ją trzymać podłączoną. W przeciwnym razie bateria może się zepsuć po 3-4 latach
 
#32 ·
Otrzymałem to samo ostrzeżenie z nowej aplikacji Mercedesa, w którym napisano, że mam albo naładować, albo pojechać na przejażdżkę, jeśli minęło co najmniej 30 minut. Ze względu na zły stan zdrowia nie jeździłem samochodem od kilku tygodni, więc założyłem, że to dlatego, ale sprawdziłem u dealera i powiedział, że to dlatego, że samochód nie był prowadzony. Po powrocie do domu po dłuższej jeździe aplikacja pokazuje teraz, że bateria jest w porządku. Nigdy nie miałem tego problemu z moimi poprzednimi Golfami o podobnych wzorcach jazdy, ponieważ pracuję z domu, ale zobaczę, jak to będzie.
 
#33 ·
Otrzymałem to samo ostrzeżenie z nowej aplikacji Mercedesa, w którym napisano, aby naładować lub pojechać na przejażdżkę, jeśli minęło co najmniej 30 minut. Ze względu na zły stan zdrowia nie jeździłem samochodem od kilku tygodni, więc założyłem, że to dlatego, ale sprawdziłem u dealera i powiedział, że to dlatego, że samochód nie był prowadzony.
Po powrocie do domu po dłuższej jeździe aplikacja pokazuje teraz, że bateria jest w porządku.

Nigdy nie miałem tego problemu z moimi poprzednimi Golfami o podobnych wzorcach jazdy, ponieważ pracuję z domu, ale zobaczę, jak to będzie.
Samochody Mercedesa zużywają dużo energii
 
#39 ·
Wskaźniki niskiego poziomu naładowania baterii w aplikacji to także problem dla mnie w C63s i A35. Kupiłem ładowarkę, aby doładować oba, ponieważ aplikacja pokazuje, że potrzebują tego, jeśli nie robię długiej jazdy co dwa tygodnie. Kiedy były nowe, oba akumulatory były naładowane tylko do około 25 procent i wymagały ładowania przez noc, aby powrócić do pełnego naładowania. Z wieloma rzeczami zużywającymi baterię, gdy nie jest uruchomiona, obciążenie rozładowuje baterie znacznie szybciej niż w moich poprzednich samochodach. Ok, teraz z ładowarką, po prostu kolejna rzecz, na którą trzeba uważać. Spodziewaj się, że będziesz musiał je naładować po kilku tygodniach bezczynności i już się nie dasz złapać. Pierwszy akumulator C63s był wadliwy i został wymieniony w ramach gwarancji, ponieważ według serwisu nie utrzymywał prawidłowo naładowania.
 
#40 ·
Ostatnio poczyniłem kilka interesujących obserwacji. Odkąd mam swój A250 (7 miesięcy), wskaźnik naładowania akumulatora pokazywał 12+ woltów podczas jazdy, ale 14+ woltów podczas toczenia się (to wtedy, gdy alternator daje wyższe napięcie). Z tego, co czytałem o tych nowych, wymyślnych systemach ładowania, wydawało się to poprawne. Ostatnio otrzymałem krytyczne ostrzeżenie o napięciu akumulatora, więc naładowałem akumulator moim CTEK przez noc, teraz mam od 14,1 do 14,5 woltów podczas normalnej jazdy i do 14,9 woltów podczas toczenia się, więc będzie interesujące zobaczyć, co się stanie, gdy (jeśli) znowu trochę pojeżdżę w ruchu miejskim stop/start.
 
#44 ·
Ostatnio poczyniłem kilka interesujących obserwacji. Odkąd mam swój A250 (7 miesięcy), wskaźnik naładowania akumulatora pokazywał 12+ woltów podczas jazdy, ale 14+ woltów podczas toczenia się (dzieje się tak, gdy alternator daje wyższe napięcie). Z tego, co czytałem o tych nowych, wymyślnych systemach ładowania, wydawało się to być w porządku. Ostatnio otrzymałem krytyczne ostrzeżenie o napięciu akumulatora, więc naładowałem akumulator moim CTEK przez noc, teraz mam od 14,1 do 14,5 woltów podczas normalnej jazdy i do 14,9 woltów podczas toczenia się, więc będzie interesujące zobaczyć, co się stanie, gdy (jeśli) znowu trochę pojeżdżę po mieście w trybie start/stop.
Mój pokazywał częściowe naładowanie w aplikacji, właśnie odbyłem 30-minutową przejażdżkę na 14 mil
Wyświetlacz pokazywał 14,8 do 14,9 podczas toczenia się.
Teraz pokazuje naładowany w aplikacji, ale wiem, że jeśli zrobię 1-milową przejażdżkę do Tesco, wróci do częściowego naładowania, będę musiał jechać dłuższą drogą!
Wcześniej zostawiałem go i inne samochody na parkingach lotniskowych na 15 dni i nigdy nie miałem problemu z akumulatorem, ale radziłbym nie zaciągać hamulca ręcznego
 
#42 ·
Czy pokrywa była łatwa do usunięcia, aby podłączyć przewody CTEK do akumulatora? Zauważyłem, że jest mniejsza osłona tylko dodatnia... Nie jestem pewien dlaczego? Dzięki
Sprawdziłbym instrukcję obsługi w poszukiwaniu instrukcji, ale przesunąłem czerwoną osłonę na bok i podłączyłem czerwony zacisk +ve i podłączyłem czarny zacisk do mosiężnej nakrętki z boku, wierzę, że to jest punkt uziemienia -ve.
 
#43 ·
Zadałem MB CS kilka pytań kilka dni temu i właśnie się ze mną skontaktowali:

1. Jak długo bateria klasy A powinna pozostać naładowana, jeśli samochód nie jest używany? A. Nie wiem

2. Jakie jest minimalne napięcie, przy którym samochód się uruchomi. A. Nie wiem

3. Czy samochód przechodzi w stan czuwania po osiągnięciu krytycznego napięcia? A. Nie wiem.

4. Jeśli bateria rozładuje się w trzy tygodnie lub krócej, jak można ją naładować na przykład na lotnisku? A. Użyj ładowarki podtrzymującej.

Zwróciłem uwagę, że na parkingach nie ma prądu, co go zmieszało

Pan przeprosił, że nie posiada wiedzy technicznej, aby odpowiedzieć na te pytania, ale przekaże je do działu technicznego, ale nie sądził, że będą wiedzieli, jak długo samochód może być zaparkowany z w pełni naładowaną baterią, zwróciłem uwagę, że to dość proste obliczenie, Amperogodziny baterii podzielone przez ampery na godzinę zużyte, wcale nie trudne :unsure:
 
#45 ·
Zostawiłem moje samochody na Heathrow na trzy tygodnie lub dłużej w przeszłości bez problemów, ale ponieważ moja bateria rozładowała się do krytycznego poziomu w 2,5 tygodnia, próbuję uzyskać trochę więcej informacji od MB, w końcu zaprojektowali i zbudowali to urządzenie, więc powinni być najlepszymi osobami do zadawania pytań