Mercedes A-Class Forum banner
21 - 40 of 40 Posts
Tak wygląda mój; sync, menu, a/c rest. Myślę, że 'sync' jest unikalne dla wersji premium plus ze względu na dwustrefową klimatyzację i dlatego potrzebuje menu, aby uwzględnić inne opcje przycisków, na które nie ma miejsca.
Post #18 - 3. panel od dołu, ma SYNC, ale nie ma przycisku menu.... :p 😂
 
Post #18 - 3. panel od dołu, ma SYNC, ale nie ma przycisku menu.... :p 😂
Och! Nie widziałem tego :) Sprawdzę moje menu, może zrobię zdjęcie, żeby zobaczyć, co jeszcze mogłoby się tam znajdować, do czego potrzebny byłby więcej niż jeden przycisk.
 
Tylko niektóre z wariantów...

... moduł CC w poście #16 nie jest nawet jednym z nich!



Image


Image


Image


Image
Mój to 4 panel tutaj.

Czy ostatni przycisk przed temperaturą w górę/w dół to przycisk do aktywacji klimatyzacji przed wejściem? Symbol na to wskazuje. tzn. aktywacja z wnętrza samochodu. Nie jestem pewien, do czego to naprawdę służy, jeśli i tak jesteś w samochodzie 😊

Aby ponownie zsynchronizować strefy, muszę wejść do menu. To żaden problem! Ale czy jest jakiś inny sposób na ponowną synchronizację stref, gdy są różne? Tzn. naciśnij i przytrzymaj lub coś w tym stylu.

Użyłem dziś REST, wpadając do supermarketu. Działało wspaniale! Nie wiedziałbym o tej funkcji bez tego wątku, więc dziękuję.
 
To jest moje z menu, synchronizacją, resztą klimatyzacji. Kliknięcie menu wygląda na powielanie przycisków, ale kliknięcie 'auto' (w menu) powoduje wyświetlenie 3 dodatkowych opcji kierunku nawiewu.
 
Tylko niektóre z wariantów...

... moduł CC w poście nr 16 nie jest nawet jednym z nich!



Image


Image


Image


Image
A200 AMG P+ mojej żony, sprzed dwóch tygodni, ma AC i SYNC jako dwa ostatnie przyciski, bez REST. Jestem pewien, że gdzieś czytałem, że REST może być teraz dostępny tylko w dieslach. Trochę rozczarowany, ponieważ mój SLC 43 to ma.
 
Moja żona A200 AMG P+ dwa tygodnie ma AC i SYNC jako ostatnie dwa przyciski, bez REST. Jestem pewien, że gdzieś czytałem, że REST może być teraz dostępny tylko w dieslach. Trochę rozczarowany, ponieważ mój SLC 43 to ma.
Mój nowy (z zeszłego tygodnia) Premium+ ma funkcję REST, ale to 220d, więc wygląda na to, że to prawda!
 
Mam C-klasę 220d z 2019 roku. Ma silnik diesla, jak wszyscy wiecie, ale nie ma przycisku rest. Wiem od znajomych, że ta funkcja może być pod przyciskiem A/C lub MENU. Zła wiadomość jest taka, że ​​go nie mam i nie wiem dlaczego!
 
Mam C-klasę 220d z 2019 roku. Ma silnik Diesla, jak wszyscy wiecie, ale nie ma przycisku rest. Wiem od moich znajomych, że ta funkcja może być pod przyciskiem A/C lub MENU. Zła wiadomość jest taka, że go nie mam i nie wiem dlaczego!
Jeśli spojrzysz na post #18 w tym wątku - istnieje wiele, wiele wariantów panelu sterowania klimatyzacją, który jest zamontowany zależy od specyfikacji Twojego samochodu, rynku itp.
 
Fajne info! Ale w konkretnym przypadku, gdy masz drugą od góry, czy łatwo jest przejść na trzecią lub czwartą opcję? Czy wymaga to jakiejkolwiek zmiany poza kodowaniem?
Moduł przycisków, którego chcesz, wygląda jak moduły dwustrefowe, najprawdopodobniej Twoja jednostka HVAC będzie wymagała zmiany, aby obsługiwać dodatkowe silniki, klapy, węże itp.
 
Więc oto pytanie.
Zaproponowano mi naprawdę dobrą modernizację do CLA z mojej limuzyny klasy A.
Obecnie mają ten sam poziom wyposażenia, ale ze względu na lifting klasy A/CLA, to, co otrzymują, nieco się zmieniło. CLA będzie miał wszystko z mojej klasy A i więcej, z wyjątkiem jednej rzeczy, podwójnej klimatyzacji.
To faktycznie zniechęciło mnie do wcześniejszych ofert wymiany mojego samochodu, ale teraz oferta CLA jest naprawdę dobra i nie jestem pewien, czy mogę ją odrzucić.

Zastanawiałem się więc, czy jeśli go dostanę, czy można zamontować podwójną klimatyzację? Czy to po prostu kwestia kupienia nowych przełączników i znalezienia kogoś, kto to zakoduje, czy jest z tym coś więcej?
 
Jestem prawie pewien, że sama jednostka HVAC musi być zdolna/kompatybilna z kontrolą dwustrefową, klapami, silnikami itp. oprócz panelu sterowania.
Cholera. Myślałem, że po prostu zrobią każdy samochód taki sam, pomijając kodowanie i przełączniki użytkownika.
Zamierzam sprawdzić to jeszcze raz z Mercedesem i specjalistami Mercedesa.
 
Jaki był wynik?
Nic jeszcze rozstrzygającego. Newcastle mówi, że nie wie, ale i tak by tego nie zrobili.
Doncaster nie miał rozstrzygającej odpowiedzi.
Mercedes Edinburgh, który sprzedaje dużo części do modernizacji, poprosił o mój numer VIN, a ponieważ samochód nie jest zarejestrowany, nie wyświetla się im. Byli zaintrygowani zapytaniem.

W weekend wysłałem wiadomość do RJ, aby sprawdzić, czy jest to teoretycznie możliwe, ale wątpię, żebym dostał odpowiedź wcześniej niż jutro.

Jeśli to możliwe, bardzo mnie to ucieszy.

Ale także, kiedy byłem na stronie internetowej RJ, zauważyłem, że ich przyciski adaptacyjnego tempomatu, które dostarczają do samochodów bez niego, są takie same jak przyciski, które dostanę w moim samochodzie. Zastanawiałem się więc, czy oznacza to, że może to wymagać jedynie jakiegoś podłączenia do komputera, aby to włączyć.
 
Mój 2019 AMG Line Prem+ przyszedł bez dwustrefowej klimatyzacji (zamiast tego dostałem pakiet integracji telefonu). Szczerze mówiąc, tak naprawdę nie tęskniłem za dwustrefową klimatyzacją, ale największym "problemem" jest to, że jednostrefowa nie ma otworów wentylacyjnych z tyłu konsoli środkowej dla pasażerów z tyłu. Teraz przeszedłem do drugiego ekstremum i mam 4-strefową w mojej klasie C!
 
Mój 2019 AMG Line Prem+ przyszedł bez dwustrefowej klimatyzacji (zamiast tego dostałem pakiet integracji telefonu). Szczerze mówiąc, tak naprawdę nie tęskniłem za dwustrefową, ale największym "problemem" jest to, że pojedyncza strefa nie ma otworów wentylacyjnych z tyłu konsoli środkowej dla pasażerów z tyłu. Przeszedłem teraz do drugiego ekstremum i mam 4-strefową w mojej klasie C!
Tak, myślę, że to w zasadzie wyklucza modernizację.
Myślę, że po prostu poradzę sobie z tym przez kilka lat, a potem zobaczę, co się pojawi za kilka lat.
Właściwie bardzo podoba mi się nowy Smart #3, ale w moim obecnym domu nie mam gdzie go podłączyć.
 
21 - 40 of 40 Posts