Mercedes A-Class Forum banner

Has your A35 had an engine cylinder head problem

  • Yes

    Votes: 46 52%
  • No

    Votes: 42 48%
21 - 39 of 153 Posts
Mój A35 z 2020 roku z przebiegiem 11 000 mil jest w tym tygodniu u dealera na odbudowę silnika (być może nowa głowica cylindrów). Kontrolka silnika zaświeciła się na pomarańczowo, a silnik zaczął pracować na 3 cylindrach z wypadaniem zapłonów kilka tygodni temu (delikatna jazda), ale zniknęło to po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Od tego czasu niskie obroty silnika na biegu jałowym wydają się strasznie nierówne, facet z Rac mógł zobaczyć wypadanie zapłonów na narzędziu diagnostycznym, ale skomentował również bardzo wysokie wtryski paliwa m/g na suw. To mój drugi A35, pierwszy z 2019 roku został zabrany przez MB po tak wielu problemach z jakością wykonania i tygodniach w salonie.
 
Discussion starter · #22 ·
Witamy na forum i przepraszamy, że słyszymy o Twoim problemie.

Z głównego wątku na temat głowicy cylindrów A35 dowiesz się, że ważne jest, aby praca została wykonana dokładnie z nową głowicą. Z tego, co widziałem, wczesne przykłady tego problemu musiały wytrwale dążyć do uzyskania właściwej naprawy, podczas gdy teraz, odpukać, MB zna usterkę i wysyła części potrzebne do naprawy, aby można ją było wykonać za jednym razem.
 
36952 mil przez trzy i pół roku. Brak znanych usterek mechanicznych przed rozstaniem.

Jeden reset komputera na podjeździe w domu, kiedy skrzynia biegów wylądowała w pozycji parkowania bez żadnej wskazówki.

Reszta to katalog problemów z jakością wykonania wnętrza i brak honorowania gwarancji, co krzyczało: 'uciekaj, póki jest dobrze; samochód, franczyza i marka nie zmierzają tam, gdzie chcę'

Pozbyłem się A35, podczas gdy wartość pozostawała zawyżona, a problemy stosunkowo niewielkie.

Pamiętam, że mój Renaultsport Clio 182 był w lepszym stanie po pięciu znacznie cięższych latach. Mój obecny samochód użytkowy, 14-letni Hyundai Getz, również nie miał żadnych awarii mechanicznych... i znacznie mniej grzechotał.
 
Nie sądzę, żeby to dotyczyło tylko a35. Dotyczy to również a250. Dostałem list od Mercedesa i przedłużyli moją gwarancję na głowicę cylindrów do 15 lat i 240 000 km. 2019 a250 4matic.
 
Czy możesz udostępnić list, który otrzymałeś od dealera, ponieważ możemy potrzebować tego wsparcia w Europie. Czy Twój samochód rzeczywiście miał tę usterkę, czy też dealer po prostu się z Tobą skontaktował? Dzięki.
 
Discussion starter · #27 ·
Chodzi ci o sytuację, w której ludzie używają paliwa o standardowej jakości zamiast wysokooktanowego. Byłbym zaskoczony, gdyby wiele osób zgłaszających usterkę to robiło. Z wyjątkiem sytuacji, gdy jest ono niedostępne. Większość osób posiadających samochody o wysokich osiągach wydaje się trzymać właściwego gatunku, kiedy omawialiśmy to na forum A45 W176.
 
Myślę, że to nie dotyczy tylko a35. Dotyczy to również a250. Dostałem list od mercedesa i przedłużyli moją gwarancję na głowicę cylindrów do 15 lat i 240 000 km. 2019 a250 4matic.
Znam ludzi z tym problemem w A 220 i A250 to wszystko ten sam silnik... M260.

Mam 58 000 km i nie mam problemów z STAGE 1 i zawsze używam 98 OCTANE.
 
Discussion starter · #29 ·
W ankiecie luka między tymi, którzy mieli problem, a tymi, którzy go nie mieli, zmniejsza się, ale wiele czynników może być tego przyczyną, a nie tylko to, że jeśli masz samochód wystarczająco długo, usterka się pojawi. Ale dodatkowo prawdopodobnie przyciągamy do ankiety osoby z problemem bardziej niż bez niego.
 
  • Like
Reactions: srea064
W ankiecie luka między tymi, którzy mieli problem, a tymi, którzy go nie mieli, zmniejsza się, ale wiele czynników może być tego przyczyną, a nie tylko to, że jeśli masz samochód wystarczająco długo, usterka wystąpi. Ale oprócz tego prawdopodobnie przyciągamy do ankiety więcej osób z problemem niż bez niego.
Mam samochód od 11/2019. STG1 zrobił to przy 27k km w 12/21, teraz 58.xxxK km.
 
Przydatne byłoby uzyskanie informacji na temat tego, co dzieje się z silnikiem A35, ile samochodów jest dotkniętych problemem i ile czasu zajmuje MB naprawa tych samochodów. Mam A35 AMG z 2021 roku i zaczął źle pracować na biegu jałowym lub podczas przyspieszania. Właśnie zawiozłem go do dealera i powiedzieli, że muszą wymienić głowicę i zajmie to 2 tygodnie. Zobaczymy.
 
Discussion starter · #33 ·
Numer części zamiennych został już zmieniony, więc powiedziałbym, że MB podjął kroki, aby temu zapobiec. Daty budowy i rejestracji samochodu mogą się od siebie różnić, ale wydaje się, że przestaliśmy widzieć posty z tym problemem pojawiającym się w nowszych modelach.
 
  • Like
Reactions: Ades
Numer części zamiennych został już zmieniony, więc powiedziałbym, że MB podjął kroki, aby temu zapobiec. Daty produkcji i rejestracji samochodu mogą się od siebie różnić, ale wydaje się, że przestaliśmy widzieć posty dotyczące tego problemu pojawiające się w nowszych modelach.
Dziękuję za odpowiedź
 
Kupiłem swój egzemplarz fabrycznie nowy 8 grudnia. 3 tygodnie i wyświetlacze zgasły, a silnik przeszedł w tryb awaryjny. Jest teraz w serwisie u dealera od 3 tygodni z małą / słabą komunikacją z ich strony. Bardzo niezadowolony, więc nie, nie naprawili problemu.
8 grudnia w Down Under, fabrycznie nowy, więc czy to model po liftingu?

Tryb awaryjny silnika niekoniecznie oznacza głowicę cylindrów….
 
Discussion starter · #37 ·
Kupiłem swój fabrycznie nowy 8 grudnia. 3 tygodnie i wyświetlacze zgasły, a silnik przeszedł w tryb awaryjny. Jest teraz w serwisie u dealera od 3 tygodni z małą / słabą komunikacją z ich strony. Bardzo niezadowolony, więc nie, nie naprawili problemu.
Witamy na forum.

Przykro mi z powodu Twoich wiadomości. Z tego, co rozumiem, w późniejszych silnikach zmieniono części, aby to już nie występowało w wersjach przed i po Fl. Więc trzymam kciuki.
 
21 - 39 of 153 Posts