Przydatne byłoby uzyskanie informacji na temat tego, co dzieje się z silnikiem A35, ile osób jest dotkniętych problemem i jak długo MB zajmuje naprawa samochodów.
To widziałem w Google AI. Ale nie dawajmy temu więcej czasu antenowego:Gdzie?
Kiedy?
Powodzenia, ale zauważ z doświadczenia innych, że MB przyczyniło się do naprawy.Dołączam do klubu z wypadaniem zapłonu w cylindrze 1!
2019 PFL
43000
Reg SMxxTHZ
Status: Wkrótce do odebrania z domu
Brak gwarancji
Nasz A35 z 2019 roku z przebiegiem 40 tys. mil, który mamy od nowości i który w zeszłym tygodniu miał bardzo łatwe życie, zaczął wyświetlać kontrolkę silnika. Zostało to zbadane przez naszego lokalnego mechanika MOT, który w tym czasie wkładał nowy akumulator do samochodu. Na jego komputerze pojawił się komunikat „Cylinder 4”. Po założeniu nowej cewki zauważyliśmy, że silnik zaczął się lekko trząść po rozgrzaniu. Następnie ponownie zaświeciła się kontrolka silnika. (ale nie zawsze się świeciła lub włączała się stale) Rozmawialiśmy z niezależnym specjalistą MB, który doradził problem z zaworem, co mogło również prowadzić do wymiany głowicy cylindrów. Poradził nam, że ponieważ gwarancja na pojazd wygasła, ale miał pełną historię serwisową dealera MB i stosunkowo niski przebieg, należy umówić się do dealera MB, a następnie po naprawach wystąpić o gest dobrej woli.Mój A35 właśnie zdiagnozowano z tym samym problemem z głowicą cylindrów. Samochód z 2020 roku z przebiegiem 28 tys. mil. Na gwarancji, chociaż Mercedes nadal zdecydował się pokryć 75% kosztów, pozostawiając gwarancję na pokrycie reszty. Czy ktoś wie, czy naprawy zostaną prawdopodobnie przeprowadzone z ulepszoną głowicą? Czy silniki późniejszych modeli zostały zaprojektowane z ulepszeniami, w przeciwnym razie nie widzę nikogo, kto ryzykowałby posiadanie A3 bez przedłużonej gwarancji, co stanowi dodatkowy roczny wydatek.
W salonie, z którego korzystam, jest menedżer ds. gwarancji i roszczeń. Kontaktują się z MB w sprawie gestów GW. Albo Twój dealer kontaktuje się z MB, albo Ty powinieneś to zrobić w sprawie gestu GW. Twoja wycena jest zbyt wysoka w porównaniu z tym, co osiągali inni.Aktualizacja dotycząca naszego A35 AMG z 2019 roku.
Dealer MB potwierdził, że wymagana jest nowa głowica cylindrów i wycenił ją na prawie 6000 funtów. Pomimo tego, że pojazd ma pełną historię serwisową MB od nowości i stosunkowo niski przebieg, zaoferowano jedynie 11% rabatu.
Sprawdzę to, dzięki za radę.W salonie, z którego korzystam, jest menedżer ds. gwarancji i roszczeń. Kontaktują się z MB w sprawie gestów GW. Albo Twój salon kontaktuje się z MB, albo Ty powinieneś skontaktować się w sprawie gestu GW. Twoja wycena pod względem tego, ile będziesz musiał zapłacić, jest zbyt wysoka w porównaniu z tym, co osiągali inni.
Dzięki za aktualizację. Czekam na wieści, czy uda ci się od nich coś więcej uzyskać.Aktualizacja dotycząca wkładu producenta w nasz A35 AMG z 2019 roku:
Po początkowej ofercie zniżki w wysokości 11% od wyceny prawie 6000 funtów za naprawę głowicy cylindrów, Mercedes skontaktował się za pośrednictwem dealera, oferując gest dobrej woli w wysokości 40% na naprawę. Pozostawiając nam do zapłaty 3750 funtów. Ponieważ mieliśmy do czynienia tylko z pracownikiem recepcji serwisu w naszym lokalnym salonie, skontaktujemy się teraz z kierownikiem ds. gwarancji i roszczeń, aby spróbować uzyskać większy wkład od Mercedesa.
Nędzne zachowanie warsztatu. Skontaktuj się z dyrektorem generalnym MB.Otrzymaliśmy dość szorstką odpowiedź od kierownika serwisu w naszym salonie, który poinformował nas, że 40% to pełny i ostateczny wkład, i że musimy albo zapłacić pozostałe 60% rachunku, albo oni złożą samochód z powrotem tak, jak jest, a wtedy będziemy musieli zapłacić opłatę diagnostyczną w wysokości 4500 funtów. A jeśli nie wybierzemy żadnej z opcji do końca dzisiejszego dnia, będziemy również ponosić opłaty za przechowywanie w wysokości 50 funtów dziennie.