Mercedes A-Class Forum banner

Has your A35 had an engine cylinder head problem

  • Yes

    Votes: 46 52%
  • No

    Votes: 42 48%
141 - 153 of 153 Posts
Discussion starter · #141 ·
Gdzie?
Kiedy?
To widziałem w Google AI. Ale nie dawajmy temu więcej czasu antenowego:

  • Naprawa i nawroty:
    Podczas gdy wymiana głowicy cylindrów jest powszechną naprawą, niektórzy właściciele zgłaszali, że problem powraca po naprawie, co sugeruje potencjalny problem podstawowy lub błąd w procesie naprawy.
 
:rolleyes: 😂 Uogólniona odpowiedź Google AI na temat niebezpieczeństw powtarzającej się usterki po naprawie, bez żadnych niuansów dotyczących specyfiki silnika M260, ani różnicy między naprawą przeprowadzoną przez profesjonalistę a nie, czy była to naprawa wysokiej jakości, czy tylko wymiana bez zagłębiania się w dalsze czynniki przyczyniające się itp.

Tak. Zgadzam się. Nie poświęcajmy temu więcej czasu antenowego!!! 😂
 
Dołączam do klubu z wypadaniem zapłonu w cylindrze 1! Rocznik 2019 z przebiegiem 43000. Brak przedłużonej gwarancji, ponieważ nie kupiłem go od Merca, a miejsce, w którym go kupiłem (które go serwisowało), nie było autoryzowanym warsztatem Merca. Zamierzam w ciągu najbliższych kilku dni odholować go do Merc Bham i odbyć rozmowę 'to nie jest element podlegający zużyciu'. Ten wątek był przydatny jako kompleksowe źródło informacji i raportów, ale byłoby dobrze, gdyby ludzie podawali Datę, Wiek, Przebieg, Rejestrację (częściową) oraz Koszt i Wynik, a może nawet salon, aby inni mogli się do nich odwoływać. Mam szczegóły dotyczące przedłużenia gwarancji w Kanadzie. Mam zmianę numerów części na prowadnicach/gniazdach/głowicy zaworów itp. Mam z grubsza pojęcie o liczbach tylko z tego wątku, niezależnie od tego, jaki odsetek kupujących reprezentuje. Pomocne byłoby wiedzieć, kto to zrobił w ramach gwarancji i przez których dealerów. W ten sposób wiem, że nie będę musiał wyjaśniać podstaw mojego zrozumienia każdemu, z kim rozmawiam. Alternatywnie myślę o udaniu się bezpośrednio do Indi, MSL i Mercland w mojej okolicy i wcześniej ufałem obu w zakresie prac. Prawdopodobnie byliby też tańsi. Czy ktoś widzi wadę tej opcji (z wyjątkiem utraty możliwości argumentacji, aby Merc pokrył koszty)?
 
Discussion starter · #144 ·
Dołączam do klubu z wypadaniem zapłonu w cylindrze 1!

2019 PFL
43000
Reg SMxxTHZ
Status: Wkrótce do odebrania z domu
Brak gwarancji
Powodzenia, ale zauważ z doświadczenia innych, że MB przyczyniło się do naprawy.
 
  • Like
Reactions: Matt_AMG
Mój A35 właśnie zdiagnozowano z tym samym problemem z głowicą cylindrów. Samochód z 2020 roku z przebiegiem 28 tys. mil. Na gwarancji, chociaż Mercedes nadal zdecydował się pokryć 75% kosztów, pozostawiając gwarancję na pokrycie reszty. Czy ktoś wie, czy naprawy zostaną prawdopodobnie przeprowadzone z ulepszoną głowicą? Czy silniki późniejszych modeli zostały zaprojektowane z ulepszeniami, w przeciwnym razie nie widzę nikogo, kto ryzykowałby posiadanie A3 bez przedłużonej gwarancji, co stanowi dodatkowy roczny wydatek.
Nasz A35 z 2019 roku z przebiegiem 40 tys. mil, który mamy od nowości i który w zeszłym tygodniu miał bardzo łatwe życie, zaczął wyświetlać kontrolkę silnika. Zostało to zbadane przez naszego lokalnego mechanika MOT, który w tym czasie wkładał nowy akumulator do samochodu. Na jego komputerze pojawił się komunikat „Cylinder 4”. Po założeniu nowej cewki zauważyliśmy, że silnik zaczął się lekko trząść po rozgrzaniu. Następnie ponownie zaświeciła się kontrolka silnika. (ale nie zawsze się świeciła lub włączała się stale) Rozmawialiśmy z niezależnym specjalistą MB, który doradził problem z zaworem, co mogło również prowadzić do wymiany głowicy cylindrów. Poradził nam, że ponieważ gwarancja na pojazd wygasła, ale miał pełną historię serwisową dealera MB i stosunkowo niski przebieg, należy umówić się do dealera MB, a następnie po naprawach wystąpić o gest dobrej woli.

Oddaliśmy pojazd do mojego lokalnego dealera MB, wycenili 270 funtów na zbadanie. Następnie wrócili z niską kompresją i powiedzieli, że zdjęcie głowicy w celu dalszych kontroli będzie kosztować 4000 funtów. Zapytałem pracownika MB, czy jest to znana usterka w A35 (po przeczytaniu na forach MB, że zawory mogą być wadliwe w starszych samochodach), a także wspomniałem mu o liście MB z USA/Kanady. Powiedział, że sam nie był tego świadomy, ponieważ nie był zatrudniony w MB tak długo. Zapytałem, czy są jacyś technicy, którzy mogliby mi doradzić, czy jest to znany problem z tymi silnikami, ale powiedziano mi, że jedyna inna osoba, która mogła mi pomóc, jest na urlopie. Poprosiłem o przemyślenie tego, zanim zgodziłem się zapłacić 4 tys. funtów. Kiedy zadzwoniłem z powrotem do MB, aby zgodzić się na dalsze prace dochodzeniowe, poinformowano mnie, że rozmawiał z menedżerem, który powiedział, że MB wcześniej udzielił 50% rabatu z tytułu dobrej woli komuś, kto miał ten sam problem, ale nie mógł niczego obiecać, dopóki nie zdejmie głowicy, aby dalej zbadać problem.

Zaktualizuję więcej w ciągu najbliższych kilku dni.
 
Discussion starter · #146 ·
Powodzenia i prosimy o informowanie nas na bieżąco.
 
  • Like
Reactions: AclassA35
Discussion starter · #148 ·
Aktualizacja dotycząca naszego A35 AMG z 2019 roku.

Dealer MB potwierdził, że wymagana jest nowa głowica cylindrów i wycenił ją na prawie 6000 funtów. Pomimo tego, że pojazd ma pełną historię serwisową MB od nowości i stosunkowo niski przebieg, zaoferowano jedynie 11% rabatu.
W salonie, z którego korzystam, jest menedżer ds. gwarancji i roszczeń. Kontaktują się z MB w sprawie gestów GW. Albo Twój dealer kontaktuje się z MB, albo Ty powinieneś to zrobić w sprawie gestu GW. Twoja wycena jest zbyt wysoka w porównaniu z tym, co osiągali inni.
 
W salonie, z którego korzystam, jest menedżer ds. gwarancji i roszczeń. Kontaktują się z MB w sprawie gestów GW. Albo Twój salon kontaktuje się z MB, albo Ty powinieneś skontaktować się w sprawie gestu GW. Twoja wycena pod względem tego, ile będziesz musiał zapłacić, jest zbyt wysoka w porównaniu z tym, co osiągali inni.
Sprawdzę to, dzięki za radę.
 
Aktualizacja dotycząca wkładu producenta w nasz A35 AMG z 2019 roku:

Po początkowej ofercie zniżki w wysokości 11% od wyceny naprawy głowicy cylindrów wynoszącej prawie 6 000 funtów, Mercedes powrócił za pośrednictwem dealera z propozycją gestu dobrej woli w wysokości 40% na naprawę. Pozostawiając nam do zapłaty 3 750 funtów. Ponieważ mieliśmy do czynienia tylko z pracownikiem recepcji serwisu w naszym lokalnym salonie, skontaktujemy się teraz z kierownikiem ds. gwarancji i roszczeń, aby spróbować uzyskać większy wkład od Mercedesa.
 
Aktualizacja dotycząca wkładu producenta w nasz A35 AMG z 2019 roku:

Po początkowej ofercie zniżki w wysokości 11% od wyceny prawie 6000 funtów za naprawę głowicy cylindrów, Mercedes skontaktował się za pośrednictwem dealera, oferując gest dobrej woli w wysokości 40% na naprawę. Pozostawiając nam do zapłaty 3750 funtów. Ponieważ mieliśmy do czynienia tylko z pracownikiem recepcji serwisu w naszym lokalnym salonie, skontaktujemy się teraz z kierownikiem ds. gwarancji i roszczeń, aby spróbować uzyskać większy wkład od Mercedesa.
Dzięki za aktualizację. Czekam na wieści, czy uda ci się od nich coś więcej uzyskać.
 
Otrzymaliśmy dość zdawkową odpowiedź od kierownika serwisu naszego dealera, który poinformował nas, że 40% to pełny i ostateczny wkład, i że musimy albo zapłacić pozostałe 60% faktury, albo oni złożą samochód z powrotem w obecnym stanie, a wtedy będziemy musieli zapłacić opłatę za diagnostykę w wysokości 4500 funtów. A jeśli nie wybierzemy żadnej z tych opcji do końca dzisiejszego dnia, będziemy również ponosić koszty przechowywania w wysokości 50 funtów dziennie.
 
Discussion starter · #153 ·
Otrzymaliśmy dość szorstką odpowiedź od kierownika serwisu w naszym salonie, który poinformował nas, że 40% to pełny i ostateczny wkład, i że musimy albo zapłacić pozostałe 60% rachunku, albo oni złożą samochód z powrotem tak, jak jest, a wtedy będziemy musieli zapłacić opłatę diagnostyczną w wysokości 4500 funtów. A jeśli nie wybierzemy żadnej z opcji do końca dzisiejszego dnia, będziemy również ponosić opłaty za przechowywanie w wysokości 50 funtów dziennie.
Nędzne zachowanie warsztatu. Skontaktuj się z dyrektorem generalnym MB.
 
141 - 153 of 153 Posts