Mercedes A-Class Forum banner

Has your A35 had an engine cylinder head problem

  • Yes

    Votes: 46 52%
  • No

    Votes: 42 48%
101 - 120 of 153 Posts
Cześć,

Czy Twój samochód był po gwarancji, kiedy to otrzymałeś? Mój samochód ma niecałe 4 lata, więc po gwarancji w Wielkiej Brytanii, ale ma dopiero 33 tys. mil przebiegu. Nie wydaje się to normalnym zużyciem, biorąc pod uwagę, jak często to zgłaszano. Początkowo zostałem zbyty w dobrej wierze, ale będę z tym walczył.
Mój A35 jest w podobnej sytuacji. Model z 2019 roku i 6 miesięcy po gwarancji. Właśnie otrzymałem wycenę na 4000 funtów za wymianę głowicy i mam nadzieję, że pokryją część kosztów.
 
Brzmienie wydechu A45 było również wspaniałe.

Jestem pewien, że jak tylko to zostanie naprawione, będziesz cieszyć się bezproblemowym samochodem.
Co słychać w tej sprawie? Bo nie słyszałem o żadnych problemach z A35H. Ponadto to, co opisałeś, w żaden sposób nie przypomina znanych objawów problemów w starych A35.

Brzmi to dla mnie tak, jakby był mocno eksploatowany na wczesnym etapie i przed przejechaniem 1000 mil.
 
Discussion starter · #103 ·
Co słychać w tej sprawie? Bo ja w ogóle nie słyszałem o żadnych problemach z A35H. Poza tym to, co opisałeś, w ogóle nie przypomina znanych objawów starego A35.

Brzmi to tak, jakby był mocno eksploatowany na początku i przed przejechaniem 1000 mil.
Doświadczenie członka z Singapuru?

Nie wiem, jak nowy był jego model A35. Ale tak, wydaje się, że w nowych samochodach problem został naprawiony.
 
  • Like
Reactions: eh35amg
Discussion starter · #105 ·
Niekoniecznie, daj mu 3, 4 lub 5 lat i dużo przebiegu, problem może się pojawić.
Tak, zgadzam się. Chociaż mam nadzieję, że MB potraktowało problem poważnie i naprawiło go w późniejszych modelach, a na pewno w wersji FL.
 
Discussion starter · #107 ·
Z ponad 68 tys. mil na liczniku prawdopodobnie miała już wymienioną głowicę. Ale zawór, dyferencjał i sprzęgło klimatyzacji. Mechanik z pewnością wiedział dużo. Byłbym zainteresowany obejrzeniem następnego filmu, ale także dowiedzeniem się, ile kosztował ten odcinek naprawy.
 
Cześć wszystkim,

Czy ktoś wie, co / miał do czynienia z tego rodzaju świszczącym dźwiękiem z wnętrza kabiny? Wydaje się, że występuje tylko przy prędkości około 50-55 km/h i nie za każdym razem, gdy samochód jest prowadzony. Właśnie wrócił z Mercedesa po naprawie głowicy cylindrów i miałem nadzieję, że wszystko zostanie naprawione, ale prawdopodobnie nie... Nie zauważyłem żadnej utraty mocy i nie ma żadnych kontrolek silnika (jeszcze), ale dla mnie nie brzmi to jak turbo, więc jestem trochę zaniepokojony po problemach, które miałem do tej pory, że może to być wyciek podciśnienia, co doprowadziłoby do większych problemów z głowicą cylindrów.

CLA35 AMG, tablica rejestracyjna z 20 roku, 55 000 km
 
Witajcie,

Czy ktoś wie, co / miał do czynienia z tego rodzaju gwizdem z wnętrza kabiny? Wydaje się, że występuje tylko przy prędkości około 30-35 mil na godzinę i nie za każdym razem, gdy samochód jest prowadzony. Właśnie wrócił z Merc po naprawie głowicy cylindrów i miałem nadzieję, że wszystko zostanie naprawione, ale prawdopodobnie nie... Nie zauważyłem żadnej utraty mocy i nie ma jeszcze żadnych kontrolek silnika, ale dla mnie nie brzmi to jak turbo, więc jestem trochę zaniepokojony po problemach, które miałem do tej pory, że może to być wyciek podciśnienia, co doprowadziłoby do większych problemów z głowicą cylindrów

CLA35 AMG, tablica rejestracyjna 20, 34 tys. mil

Dodatkowo wydaje się, że nie ma różnicy, czy klimatyzacja / ogrzewanie są włączone czy wyłączone
 
Cześć wszystkim,

Nie sądzę, żeby ktoś wiedział, co / miał do czynienia z tego rodzaju świszczącym dźwiękiem z wnętrza kabiny? Wydaje się, że występuje tylko przy prędkości około 30-35 mil na godzinę i nie za każdym razem, gdy samochód jest prowadzony. Właśnie wrócił z Merc po naprawie głowicy cylindrów i miałem nadzieję, że wszystko zostanie naprawione, ale prawdopodobnie nie... Nie zauważyłem żadnej utraty mocy i nie ma jeszcze żadnych kontrolek silnika, ale dla mnie nie brzmi to jak turbo, więc jestem trochę zaniepokojony po problemach, które miałem do tej pory, że może to być wyciek podciśnienia, co doprowadziłoby do większej liczby problemów z głowicą cylindrów

CLA35 AMG, tablica rejestracyjna 20, 34 tys. mil
Dodatkowo, wydaje się, że nie ma różnicy, czy klimatyzacja / ogrzewanie są włączone czy wyłączone
Mogłeś zrobić szybkie wyszukiwanie na forum!

Jeśli okaże się, że to osłona przedniej szyby - zamieść post w wątku poniżej, aby pomóc innym członkom.

Zobacz

 
Mogłeś zrobić szybkie wyszukiwanie na forum!

Jeśli okaże się, że to osłona przedniej szyby - zamieść post w wątku poniżej, aby pomóc innym członkom.

Zobacz

Panel osłony jest mocno na swoim miejscu i jest równo z szybą. Powyższy wątek wydaje się konsekwentnie wspominać prędkości powyżej 60, ale mój problem dotyczy tylko w przybliżeniu prędkości między 30 a 35. Mogę przenieść to do innego wątku, jeśli jest bardziej odpowiedni, ale to naprawdę wystąpiło dopiero po naprawie, więc nie byłem pewien, gdzie najlepiej to umieścić
 
Panel Scuttle jest mocno osadzony i jest równo z szybą. Powyższy wątek wydaje się konsekwentnie wspominać prędkości powyżej 60, ale mój problem dotyczy tylko około 30 do 35. Mogę przenieść to do innego wątku, jeśli jest lepszy, ale to naprawdę wystąpiło dopiero po naprawie, więc nie byłem pewien, gdzie najlepiej to umieścić
Jeśli uważasz, że jest to bezpośredni wynik naprawy, najlepiej zanieść to z powrotem do nich.
 
Discussion starter · #114 ·
Tylko dla informacji

MB płaci teraz 75% kosztów naprawy w niektórych przypadkach....
To przydatna informacja. Czy jest coś w tej kwestii, czym możesz się podzielić, aby pomóc właścicielom uzyskać tę kwotę?
 
Głowica cylindrów w moim A35 padła przy przebiegu 37 tys. mil. Samochód ma 2 i pół roku (2022). Problem pojawił się po wypadaniu zapłonów i zapaleniu się kontrolki silnika. Zadzowniłem do MB-Assistance, która następnego dnia wysłała technika. Podejrzewali pękniętą głowicę cylindrów, więc szybko skierowali mnie do lokalnego serwisu Mercedesa (tego samego dnia). Serwis szybko zdiagnozował i potwierdził pękniętą głowicę cylindrów tego samego dnia. Wymienili głowicę cylindrów w 3 dni robocze bez żadnych kosztów w ramach gwarancji. Zapewnili również bezpłatny samochód zastępczy na czas naprawy. Nie mogę zarzucić niczego obsłudze klienta Mercedesa i temu, jak szybko rozwiązali problem. Nie spodziewałem się jednak takiego problemu przy przebiegu 37 tys. mil i w późniejszej wersji samochodu przed liftingiem.
 
Discussion starter · #117 ·
głowica cylindrów poszła w moim A35 przy przebiegu 37 tys. mil. Samochód ma 2 i pół roku (2022). Problem pojawił się po wypadaniu zapłonów i zapaleniu się kontrolki silnika. Zadzowniłem do MB-Assistance, która wysłała technika następnego dnia. Podejrzewali pękniętą głowicę cylindrów, więc szybko skierowali mnie do lokalnego warsztatu Mercedesa (tego samego dnia). Warsztat szybko zdiagnozował i potwierdził pękniętą głowicę cylindrów tego samego dnia. Wymienili głowicę cylindrów w 3 dni robocze bez żadnych kosztów w ramach gwarancji. Zapewnili również bezpłatny samochód zastępczy na czas trwania naprawy. Nie mogę winić obsługi klienta Mercedesa i tego, jak szybko rozwiązali problem. Nie spodziewałem się jednak tego problemu przy przebiegu 37 tys. mil i w późniejszej wersji samochodu przed liftingiem.
Wyraźnie nie zostało to naprawione w późniejszych modelach pre-FL. Na szczęście nie ma tu żadnych doniesień o modelach FL, których to dotyczy. Trzymam kciuki, żeby tak zostało. Dobrze słyszeć, że MB potrafi wziąć się w garść, gdy samochód jest na gwarancji.
 
  • Like
Reactions: KyleB
Mój A35 właśnie zdiagnozowano z tym samym problemem z głowicą cylindrów. Samochód z 2020 roku z przebiegiem 28 tys. mil. Na gwarancji, chociaż Mercedes i tak zdecydował się pokryć 75% kosztów, pozostawiając gwarancję na pokrycie reszty. Czy ktoś wie, czy naprawy zostaną prawdopodobnie przeprowadzone z ulepszoną głowicą? Czy silniki późniejszych modeli zostały zaprojektowane z ulepszeniami, w przeciwnym razie nie widzę, żeby ktoś ryzykował posiadanie A3 bez przedłużonej gwarancji, co stanowi dodatkowy roczny wydatek.
 
Przyczyną nie jest "głowica cylindrów" - głowica jest taka sama przed i po wymianie.

Przyczyną awarii jest jeden lub więcej zaworów i/lub prowadnic zaworów lub gniazd, ale w ramach gwarancji M-B wymieni całą głowicę cylindrów (i oczywiście uszczelkę głowicy cylindrów).

Poza gwarancją możliwa jest wymiana zaworów i prowadnic zaworów.
O ile właściciel nie będzie jeździł z usterką w takim stopniu, że ruch/zużycie pierścienia gniazda zaworu uszkodzi samą głowicę i inne elementy.

"Prowadnica zaworu i/lub pierścień gniazda mogą ulec zużyciu z upływem czasu z powodu zwiększonych sił bocznych podczas pracy. Może to potencjalnie spowodować wypadanie zapłonu w cylindrach 1-4, co skutkuje aktywacją kontrolki silnika ("MIL")."
 
Discussion starter · #120 ·
Mój A35 właśnie zdiagnozowano z tym samym problemem z głowicą cylindrów. Samochód z 2020 roku z przebiegiem 28 tys. mil. Na gwarancji, chociaż Mercedes i tak zdecydował się pokryć 75% kosztów, pozostawiając gwarancję na pokrycie reszty. Czy ktoś wie, czy naprawy zostaną prawdopodobnie przeprowadzone z ulepszoną głowicą? Czy silniki późniejszych modeli zostały zaprojektowane z ulepszeniami, w przeciwnym razie nie wyobrażam sobie, żeby ktoś ryzykował posiadanie A3 bez przedłużonej gwarancji, co stanowi dodatkowy roczny wydatek.
Nie widzieliśmy żadnych raportów o wersjach A35 FL mających ten problem.
 
101 - 120 of 153 Posts