Cześć wszystkim,
Jestem nowy w społeczności Mercedes A Class, ale mam dla was wszystkich małą historię.
Niedawno kupiłem 6-miesięcznego AMG A35 od głównego dealera. Miałem go kilka miesięcy i uwielbiałem go aż do ostatniego weekendu, kiedy zapaliła się kontrolka silnika. Zadzwoniłem do Merc, który wysłał technika. Zdiagnozowano cewkę zapłonową i zamontowano nową. Następnego dnia, po przejechaniu kilku mil bez problemu, kontrolka silnika zaświeciła się ponownie i wrócił ten sam 3-cylindrowy, nierówno pracujący silnik. Samochód trafił do głównego dealera, który poinformował o problemie z zaworem (jeszcze brak dalszych informacji na ten temat). Nowa głowica jest teraz montowana. Czy ktoś jeszcze miał ten problem?
Jestem nowy w społeczności Mercedes A Class, ale mam dla was wszystkich małą historię.
Niedawno kupiłem 6-miesięcznego AMG A35 od głównego dealera. Miałem go kilka miesięcy i uwielbiałem go aż do ostatniego weekendu, kiedy zapaliła się kontrolka silnika. Zadzwoniłem do Merc, który wysłał technika. Zdiagnozowano cewkę zapłonową i zamontowano nową. Następnego dnia, po przejechaniu kilku mil bez problemu, kontrolka silnika zaświeciła się ponownie i wrócił ten sam 3-cylindrowy, nierówno pracujący silnik. Samochód trafił do głównego dealera, który poinformował o problemie z zaworem (jeszcze brak dalszych informacji na ten temat). Nowa głowica jest teraz montowana. Czy ktoś jeszcze miał ten problem?