Mercedes A-Class Forum banner
501 - 520 of 554 Posts
2021 AMG C35 29000 mil. Pełna historia serwisowa Mercedesa. Posiadam samochód od 2 tygodni.
Kody błędów 030085, 030385 i 1CEF85. Diagnoza Mercedesa wykazała wypadanie zapłonu i spadek kompresji na cylindrach 2 i 3. Wymagana nowa głowica. Mam przedłużoną 2-letnią gwarancję od dealera, od którego ją kupiłem, więc powinno być naprawione.
Zarejestrowany w Mercedes Shrewsbury do naprawy. MB pokrywa 75% kosztów, a dealer, od którego ją kupiłem, resztę. Uważam, że doszło do pewnych negocjacji z MB.

Mam nadzieję, że naprawa/wymiana rozwiąże ten problem, ponieważ naprawdę lubię prowadzić ten samochód, a także wywołuje uśmiech na mojej twarzy za każdym razem, gdy go uruchamiam.
 
Zarezerwowany w Mercedes Shrewsbury do naprawy, MB pokrywa 75% kosztów, a dealer, od którego ją kupiłem, resztę. Myślę, że było trochę targowania się z MB.

Mam nadzieję, że naprawa/wymiana rozwiąże ten problem, ponieważ naprawdę lubię prowadzić ten samochód, a także wywołuje uśmiech na mojej twarzy za każdym razem, gdy go uruchamiam.
Dobrze. Miejmy nadzieję, że wszystko zostanie teraz sprawnie naprawione, ale dajcie znać, jeśli pojawią się jakieś problemy.
 
  • Like
Reactions: Degs1965
Śledzę te wątki i mam kilka pytań. Mój samochód to 2018 250, który zbliża się do 29 tys. mil i o ile wiem, to ten sam silnik, ale wydaje się, że problemów jest mniej. Czy to może być spowodowane tym, że sprzedaje się więcej 35-tek?

To pytanie do osób, które miały problemy, zanim doszło do całkowitej awarii itp., czy były jakieś znaki ostrzegawcze, które do tego doprowadziły? Ostatnio wydaje mi się, że mam lekkie zakłócenia w płynności pracy silnika, czyli bardzo małe wypadanie zapłonu / zawahanie.

Poważnie rozważam przejście na nowego CLA, ale to może potrwać do roku, w zależności od wybranego modelu i kosztów.

Byłem na stronie MB i mogę uzyskać przedłużoną gwarancję za niecałe 700 funtów i zastanawiam się, czy warto, tzn. jeśli bym ją wykupił, a głowica padłaby kilka tygodni później, czy uznaliby roszczenie?

Nie mam ochoty na rachunek na 4 / 8 tys.

Z góry dziękuję jak zawsze
 
Byłem na stronie MB i mogę uzyskać przedłużoną gwarancję za niecałe 700 funtów i zastanawiam się, czy warto, tzn. jeśli bym ją wykupił, a głowica zepsułaby się kilka tygodni później, czy uznaliby roszczenie?
Co do tej części twojego pytania. To zależy od regulaminu. Jak wiemy, ubezpieczenie wymaga pełnego ujawnienia. Więc chociaż powiedziałbym tak ubezpieczeniu, sugerowałbym najpierw szczerą rozmowę z ubezpieczycielem.
 
  • Like
Reactions: ikon66
Z tego, co czytałem, to ten sam silnik, ale wydaje się, że zgłaszanych problemów jest mniej. Czy to może być spowodowane większą sprzedażą 35??
W przypadku, gdy przegapiłeś ten wątek - jest kilku właścicieli A250 z raportami M260 w nim



Myślę, że sporadyczne czknięcie/kaszel podczas biegu jałowego jest „normalne”, ale to nie pomaga w żadnej paranoi!
 
Jeśli uzyskasz dostęp do Xentry, istnieje kilka kontroli, które możesz wykonać i które mogą dać Ci wskazówkę.

1. W zakładce silnika znajduje się płynnie działający licznik, który pokazuje liczbę wypadnięć zapłonów. Każda liczba inna niż 0 wskazuje, że coś może być nie tak.

2. Jest jeszcze jeden test, który szacuje kompresję w każdym cylindrze. Dość sprytne, używają czujników wału korbowego do odczytu prędkości podczas rozruchu i na tej podstawie szacują kompresję. Nic nie odłączasz. Nie musisz więc wyciągać świec zapłonowych itp. Kiedy testowałem swój, wyraźnie pokazał problemy na cylindrze 2, co zostało później potwierdzone przez warsztat za pomocą odpowiednich narzędzi do kompresji.
 
Dobra wiadomość. Miejmy nadzieję, że wszystko zostanie teraz sprawnie naprawione, ale dajcie znać, jeśli pojawią się jakieś problemy.
Wszystko gotowe. Byłem w warsztacie przez tydzień, nowa głowica, prowadnice rozrządu i napinacz zamontowane i sądząc po liście użytych części, myślę, że każda śruba, podkładka i klipsy itp. zostały wymienione na nowe.
Całkowity koszt części i robocizny wyniósł 6875,28 £, MB pokryło 75%
 
Całkowity koszt części i robocizny wyniósł 6875,28 £, MB pokryło 75%.
Dobra wiadomość, że MB zapłaciło 75%, a ubezpieczenie pozostałe 25% 👌
 
Tekst #501 mówi, że dealer odebrał pozostałe 25%.

Zacytowana część mówi jednak o przedłużonej gwarancji, więc może podlegać interpretacji lub alternatywnie dealer pokrył rachunek.
496
 
Czy istnieje możliwość, że #501 zastąpił #496 z zaktualizowanymi, późniejszymi informacjami? :p
Być może powinieneś zadzwonić do salonu, aby uzyskać dokładne szczegóły dotyczące ich gwarancji 😂
 
Perhaps you should call the dealership to get the precise details behind their warranties 😂
Cóż, mógłbym, ale osobiście nie byłbym tak kategoryczny w deklarowaniu czegoś, co nie było moim przypadkiem, i przedstawianiu tego jako fakt ;)

Jak powiedziałem w #511 - to może podlegać interpretacji.

Dobry wynik dla klienta, niezależnie od tego.
 
Cóż, mógłbym, ale osobiście nie byłbym tak stanowczy w deklarowaniu czegoś, co nie było moim przypadkiem, i przedstawianiu tego jako fakt ;)

Jak powiedziałem w #511 - może to podlegać interpretacji.

Dobry wynik dla klienta, niezależnie od tego.
Dobre wieści, jak mówiłem!
 
Cześć wszystkim, obecnie w trakcie wymiany głowicy cylindrów.

Samochód jest w serwisie od początku grudnia z powodu części zamówionej z opóźnieniem. Czy ten czas oczekiwania jest uważany za normalny?
To było podczas Covid, kiedy brakowało części, ale w dzisiejszych czasach to nietypowe.

Zadzwoń pod numer obsługi klienta AMG i poproś o pomoc w przyspieszeniu sprawy.
 
501 - 520 of 554 Posts