Mercedes A-Class Forum banner
241 - 260 of 341 Posts
Discussion starter · #241 ·
Również aktualizacja. Wczoraj pojawiła się kontrolka silnika. Samochód jedzie dobrze, ale już nie strzela i nie trzaska.
7289

MGmotorsports powiedział, że mogę "zresetować ten błąd i istnieje duże prawdopodobieństwo, że ecu się zaadaptuje i błąd się nie pojawi ponownie. Również jeśli błąd pojawi się ponownie, to 2 czujnik tlenu musi zostać ponownie dostosowany do istniejących warunków - to wciąż nie jest duża zmiana i nie powinno unieważniać gwarancji".
Myśli? Zamówiłem to z Amazon, aby odczytać i usunąć błąd. Powinno dotrzeć dzisiaj. Jeśli sam usunę błąd, czy merc będzie wiedział, czy ma to wpływ na gwarancję?
 
Również aktualizacja. Wczoraj pojawiła się kontrolka silnika. Samochód jeździ dobrze, ale już nie strzela i nie trzaska.
View attachment 7289

MGmotorsports powiedział, że mogę "zresetować ten błąd i istnieje duże prawdopodobieństwo, że ecu się zaadaptuje i błąd się nie pojawi. Również jeśli błąd pojawi się ponownie, to druga sonda lambda musi zostać dostosowana do istniejących warunków - to wciąż nie jest duża zmiana i nie powinno unieważniać gwarancji".

Myśli? Zamówiłem to z Amazon, aby odczytać i wyczyścić błąd. Powinno dotrzeć dzisiaj. Jeśli sam wyczyszczę błąd, czy merc będzie wiedział, czy ma to wpływ na gwarancję?
Używam aplikacji w telefonie o nazwie car scanner, jest świetna, może działać z zamówionym przez ciebie obdu dongle, możesz z niej korzystać za darmo, ale kosztuje tylko około 5 funtów, a facet cały czas ją aktualizuje, jest naprawdę przydatna i działa z prawie wszystkim. Resetowanie kodów błędów nie powinno powodować żadnych problemów z gwarancją, daj nam znać, co znajdziesz. Samochód brzmi absolutnie niesamowicie, myślę, że potrzebuję down pipe 🤘
 
Discussion starter · #244 ·
Używam aplikacji w telefonie o nazwie car scanner, jest świetna, może działać z zamówionym przez Ciebie donglem obdu, możesz z niej korzystać za darmo, ale kosztuje tylko około 5 funtów, a facet cały czas ją aktualizuje, jest naprawdę przydatna i działa z prawie wszystkim. Resetowanie kodów błędów nie powinno powodować żadnych problemów z gwarancją, daj nam znać, co znajdziesz. Samochód brzmi absolutnie niesamowicie, myślę, że potrzebuję down pipe 🤘
Wybrałem ten profil?

7292


To jest błąd.
P2271
Kod pierwotny: 2271
ECU: 58
Status: Potwierdzony
OBDII: Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 2, bank 1 - sygnał bogaty

7293


Czy będzie dobrze po prostu je wyczyścić i kontynuować normalnie?
 
Pojawił się zapach, gdy został po raz pierwszy zainstalowany, ale zniknął po jednym dniu. Od tego czasu nic więcej!
Początkowy zapach to po prostu olej itp. z produkcji - nie ma się czym martwić. Jestem zaskoczony, że samochód w ogóle nie pachnie inaczej. Moje wcześniejsze doświadczenia ze sportowymi katalizatorami pokazały, że zapach jest dość oczywisty w porównaniu do standardowego. Z pewnością bonus, jeśli tego uniknąłeś!

Ten kod odnosi się raczej do emisji z katalizatora niż do braku GPF. Podejrzewam, że 100 komórek nie wystarczy, aby spełnić wymagania standardowego mapowania. Jeśli tak jest, nie wyobrażam sobie, żeby ECU kiedykolwiek "nauczyło się" akceptować tę zmianę.

Moja rada to wyczyścić kody, uruchomić samochód ponownie, aż kontrolka się zaświeci, a następnie ponownie go zeskanować. Często można znaleźć losowe kody zapisane w historii, ale ta metoda powinna pozbyć się wszystkiego oprócz tych istotnych.

Jeśli nadal wyświetla ten sam kod, spróbuj może dystansów czujników: Wyszukaj "MIL cheater".
 
Wybrałem ten profil?

View attachment 7292

To jest wina.
P2271
Surowy kod: 2271
ECU: 58
Status: Potwierdzony
OBDII: Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 2, bank 1 - sygnał zablokowany bogaty

View attachment 7293

Czy będzie dobrze po prostu je wyczyścić i kontynuować jak zwykle?
Tak, wyczyść je i zobacz, czy wrócą, myślałem, że będzie to związane z O2. Miałem problem z czujnikiem O2 w moim starym A45 i jak opisałeś, wszystkie trzaski i huki zniknęły, czy Joni nie miała tego problemu i to była tylko wtyczka na czujniku, która się odłączyła? Jeśli nie, jak wspomniał Creed, myślę, że szanse na to, że ecu nauczy się akceptować nowe odczyty, niestety będą niewielkie. Trzymam kciuki, że to coś prostego jak wtyczka 🤞
 
Discussion starter · #248 ·
Usunąłem usterkę w piątek 22. Samochód działał normalnie, jednak kontrolka silnika zaświeciła się ponownie w środę 27. Kiedy ponownie ją usunąłem wczoraj, pokazało to:

7327

7328

Czy będzie problem, jeśli będę usuwał usterki za każdym razem, gdy się pojawią? Co to jest system EGR? Tym razem uszkodzeniu uległ również podgrzewacz czujnika tlenu.
 
Wyczyściłem błąd w piątek 22. Auto działało normalnie, jednak kontrolka silnika zaświeciła się ponownie w środę 27. Kiedy wczoraj ponownie go wyczyściłem, pokazało się to:

View attachment 7327
View attachment 7328
Czy będzie problem, jeśli będę kasował błędy za każdym razem, gdy się pojawią? Co to jest system EGR? Tym razem uszkodzeniu uległa również grzałka czujnika tlenu.
Problem z ciągłym resetowaniem błędu polega na tym, że nie będziesz wiedział, jeśli faktycznie wystąpi usterka, EGR oznacza recyrkulację spalin. Czy samochód miał temperaturę roboczą, gdy czytałeś powyższe informacje, czy był zimny?
 
Discussion starter · #250 ·
Problem z ciągłym resetowaniem błędu polega na tym, że jeśli w końcu wystąpi rzeczywista usterka, nie będziesz o tym wiedział, egr oznacza recyrkulację spalin. Czy samochód był w temperaturze roboczej, gdy czytałeś powyższe informacje, czy był zimny?
Ach, rozumiem. Myślę, że był zimny, jechałem około 10 minut, ale nie miał normalnej temperatury roboczej.
 
Discussion starter · #252 ·
Nie martwiłbym się stroną emisji, tylko tym, co jest na kontroli DTC, czyli podgrzewanym czujnikiem tlenu. Czy udało ci się z powrotem zawieźć go do warsztatu, aby sprawdzić połączenia?
Nie, to 1 godzina i 30 minut jazdy, więc muszę umówić się na wizytę. Wyszukałem w Google system EGR i działa on za pomocą zaworu, który może ulec awarii. Czy to powszechne, że to pokazuje się jako awaria po instalacji downpipe?
 
Nie, to 1 godzina 30 minut jazdy, więc muszę zorganizować wyjazd. Wygooglowałem system EGR i działa on za pomocą zaworu, który może ulec awarii. Czy to powszechne, że to pokazuje się jako awaria po instalacji downpipe?
To jest moje i egr zawodzi. Nie jestem pewien, czy samochód w ogóle ma egr, nie patrząc, więc nie wczytywałbym się w to za bardzo, myślę, że byłbym skłonny po prostu pojechać gdzieś lokalnie i kazać im wjechać na podnośnik i sprawdzić, czy czujniki O2 są podłączone, wszystko w porządku, aby zaoszczędzić ogromną podróż tylko po to, aby sprawdzić kilka wtyczek, jeśli są, to może być po prostu fakt, że z cat back i down pipe jest po prostu za dużo, aby oszukać system. Czy @joni kiedykolwiek zaświeciła się kontrolka EML?? Jeśli tak, może warto spróbować Mil cheat.


Image
 
Discussion starter · #254 ·
Aha, czy masz również zainstalowaną rurę spustową? Joni skontaktował się ze mną przez PW. Powiedział:

"Mój EML. powrócił kilka razy, ale potem sam zniknął. Mój błąd to czujnik 02 / uboga mieszanka paliwowa, co przypuszczam, że wynika z większej ilości powietrza w rurach spustowych. Kiedy to się wydarzyło, zniknęły strzały z wydechu. Myślę, że ECU zatrzymuje strzały z wydechu, gdy uważa, że mieszanka paliwowo-powietrzna nie jest na standardowym poziomie. Strzały z wydechu powróciły, gdy wyczyściłem zapisane kody błędów z ECU.

Nigdy nie miałem błędu katalizatora ani układu EGR - (czy to GPF?) Uważam, że błąd czujnika 02 wynika z większej ilości powietrza w rurze spustowej.

Drugi raz, gdy się to zdarzyło, EML zniknął sam, wyczyściłem kody i strzały z wydechu wróciły, ale szczerze mówiąc, nie mogę się tym zajmować i potrzebuję bardziej trwałego rozwiązania.

Myślę, że zainstaluję mój chip tuning box, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem, ponieważ box powie ECU, że powietrze i paliwo itp. są na standardowym poziomie."
 
Jeśli sam usunę usterkę, czy merc będzie o tym wiedział i czy wpłynie to na gwarancję?
Ci, którzy nie wiedzą, MB może prześledzić wszystkie informacje, nawet jeśli zostaną przywrócone do ustawień fabrycznych. Wiedziałem to z moich poprzednich AMG. Pokaże wszystkie kody błędów w raporcie XENTRY, nawet jeśli zostaną wyczyszczone za pomocą portu OBD. Na przykład, jeśli usunę światła w drzwiach i zainstaluję światło z rynku wtórnego (projektor), to również zostanie wyświetlone. Odłączyłem moduł klapy wydechowej w moim E63S, aby był cały czas otwarty. Nie ma CEL, ale błąd jest rejestrowany w ECU z datą, godziną, km, liczbą wystąpień, pierwszym i ostatnim wystąpieniem itp. Niektóre błędy mogą być usuwane automatycznie, ale są one zdecydowanie przechowywane w systemie z jakiegoś powodu.
 
Zatem wyjaśnijmy kilka kwestii:

1. A45S nie ma EGR.
2. Kasowanie kodów DTC nie uszkodzi Twojego pojazdu.
3. P2271 to czujnik Lambda po stronie wylotowej katalizatora, który zgłasza, że ​​nie ma wystarczającej ilości tlenu. Może to być spowodowane wadliwym czujnikiem. Zdarzyłoby się to również, gdyby katalizator nie filtrował tak dobrze, jak oczekiwano. Powiedziałbym, że jest o wiele bardziej prawdopodobne, że 100-komórkowy, który zamontowałeś, po prostu nie wykonuje wystarczająco dobrej pracy w zakresie filtrowania emisji.
4. Skrzynka tuningowa nie rozwiąże tego problemu, chyba że w szczególny sposób zakłóca działanie czujnika powodującego EML. Prawdopodobnie potrzebujesz do tego dedykowanego urządzenia.
5. Jak wyżej, wszystkie historyczne kody błędów są przechowywane w pojeździe, a ELM327 nie może ich wyczyścić.

Istnieją 3 możliwe rozwiązania tego problemu:

1. Twój czujnik Lambda za katalizatorem uległ awarii, mógł zostać uszkodzony podczas instalacji w nowej rurze spustowej. Wymień go, a samochód nie będzie już wyświetlał EML (mało prawdopodobne).
2. Zmapuj ten czujnik.
3. Spróbuj oszustw MIL, aby zmniejszyć odczyt czujnika.
 
241 - 260 of 341 Posts