Mercedes A-Class Forum banner
21 - 40 of 314 Posts
Ik zal het de komende dagen in de gaten houden en je goed op de hoogte stellen, maar als het snel genoeg gaat, zal ik proberen er binnenkort een video van te maken, vanaf het starten van de auto en alles wat draait, oké?
Oké! Heel erg bedankt. Ik zal de box zeker bestellen na je review/video 😃!

Hoe is uw ervaring nu u het een paar dagen hebt gebruikt? Bent u erin geslaagd om te verhelpen dat de audio stopt bij het achteruitrijden?

Als je vragen hebt, beantwoord ik die graag, want ik was ook al lange tijd op zoek naar deze oplossing.
Is dit niet hetzelfde als Ottocast (ook een bedrijf uit Hongkong)? Voor zover ik weet werkt fullscreen niet op MBUX, alleen op Command-systemen of de nieuwe MBUX 2. Welk systeem draait de A200L?

Discussion starter · #24 · (Edited)
Sorry voor de vertraging, ik lag in het ziekenhuis voor een operatie, dus ik was buiten werking, maar ik kan je op de hoogte brengen van mijn ervaring.
Het is me gelukt om een paar problemen op te lossen en een paar dingen te repareren, maar...
Na veel geduld en tijd te hebben besteed aan het oplossen van de problemen die ik ermee had, bleef ik achter met een haperend, buggy systeem dat niet voldoet aan wat wordt geadverteerd.
Kan de aanraakknop van de stuurwielbediening niet gebruiken om de Android-box te bedienen (ze adverteren dat alle originele stuurwielbedieningen behouden blijven, dus duidelijk een fout).
Verbinding verbroken met de Bluetooth-verbinding voor geluid naar de auto terwijl je ermee bezig bent (je moet dan terug naar MBUX en Bluetooth opnieuw verbinden om vervolgens terug te gaan naar Android om weer muziek te horen) het gebeurt vaak willekeurig. Als je de optie van de USB aux-aansluiting wilt gebruiken, is het geluid verschrikkelijk, constant elektrisch gezoem op de achtergrond en tussen de nummers. Dus gedwongen om Bluetooth te gebruiken voor de geluidskwaliteit.
Als je Android wilt gebruiken om je muziek af te spelen en je wilt terugkeren naar MBUX voor iets, vergeet dan niet om je muziek te horen, het valt weg totdat je terugkeert naar het Android-scherm, het meest merkbaar wanneer je de auto in de achteruit zet, de muziek valt gewoon volledig weg totdat je weer uit de achteruit komt. Ik heb de instellingen gewijzigd om te voorkomen dat de muziek wordt gedempt bij het achteruitrijden, maar het deed nog steeds hetzelfde.
Heb geprobeerd de Android-box te repareren en te updaten die ze me hebben gestuurd met een nieuwere update, er is niets veranderd aan de problemen.
Het is naar mijn mening niet klaar voor release, ik kan het niet aanbevelen. Ik heb geprobeerd en geprobeerd om het allemaal soepel te laten verlopen.
Ik stuur het terug.

Allereerst, ik hoop dat je je beter voelt, vriend. Klinkt alsof je daar helaas een beetje voorbarig bent geweest. Ik heb het zelf overwogen, dus het is goed om te horen dat het de investering niet waard is.

Persoonlijk denk ik momenteel dat de beste optie waarschijnlijk is om te wachten tot iemand een manier bedenkt om het nieuwe, een klasse facelift mbux-systeem in onze modellen te retrofitten.

Voor degenen die het niet weten, de nieuwe facelift heeft een nieuwe versie van mbux geïnstalleerd die volledig scherm ondersteunt op Android Auto en Apple carplay. Ik verwacht echter dat Mercedes de software zelf nooit met terugwerkende kracht zal updaten.

Discussion starter · #26 ·
Allereerst, ik hoop dat je je beter voelt, vriend. Klinkt alsof je daar helaas een beetje voorbarig bent geweest. Ik heb het zelf overwogen, dus het is goed om te horen dat het de investering niet waard is.

Persoonlijk denk ik dat de beste optie op dit moment waarschijnlijk is om te wachten tot iemand een manier bedenkt om het nieuwe, een klasse facelift mbox-systeem in onze modellen te retrofitten.

Voor degenen die het niet weten, de nieuwe facelift heeft een nieuwe versie van mbux geïnstalleerd die volledig scherm ondersteunt op Android, Auto en Apple carplay. Ik verwacht echter niet dat Mercedes de software zelf achteraf zal updaten.
Ik ben aan het opknappen, bedankt, zou snel weer volledig operationeel moeten zijn! Ja, ik ben eerlijk gezegd teleurgesteld door de box, maar ik had het gevoel dat het de gok waard was, als het qua kosten veel minder zou zijn, zou ik het misschien kunnen verdragen, maar de bugs zijn irritant, misschien komt er iemand terug die wat behulpzamer is en we komen erachter, maar zoals het er nu uitziet, kan ik mensen niet aanraden het te kopen.
Als ik verder kom met de problemen die ik heb genoemd of het wordt op hun kosten teruggestuurd! Ik zal hier een update plaatsen.

Uiteraard was het onredelijk van mij als perfectionist om te verwachten dat de box foutloos zou zijn en soepel zou werken :rolleyes:

Blij te horen dat u goed herstelt! Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Het is teleurstellend om te horen dat de interface die u heeft gekocht verschillende bugs heeft en vaak crasht. Naar mijn mening is het niet onredelijk om te verwachten dat een apparaat dat $350+ kost, feilloos werkt zonder bugs, vooral wanneer het bedoeld is voor gebruik in een auto waar muziek en navigatie belangrijk zijn.

Als het apparaat dit niet levert, is het bedrijf verantwoordelijk voor het vinden van een oplossing. Ze zouden ofwel een aanzienlijk deel van uw geld moeten terugbetalen terwijl u de interface mag houden, ofwel een volledige terugbetaling moeten verstrekken en de verzendkosten voor de retourzending moeten dekken. Als ik u was, zou ik contact opnemen met de klantenservice van PayPal en uw situatie telefonisch uitleggen, omdat dit uw kansen op een gunstige oplossing kan vergroten.

Ik stond in contact met een vrouw genaamd 'Sandy' van het bedrijf Hualingan via WeChat. Ze was erg prettig om mee te praten. Toen ik haar vroeg of het geluid wegvalt bij het achteruitrijden, verzekerde ze me dat dit niet het geval zou zijn. Het is vreemd dat ze erover zouden liegen, want uw ervaring zegt iets anders. Ik vertrouw uw ervaring meer dan hun woord.

Oorspronkelijk was ik van plan om één interface te kopen om deze in mijn auto uit te proberen. Als het goed werkte, zou ik er nog tien hebben gekocht, omdat ik mensen ken die graag fullscreen CarPlay in hun auto's zouden willen hebben. Nu ik uw volledige recensie heb gelezen, heb ik Hualingan echter laten weten dat ik niet langer geïnteresseerd ben in de aankoop van de Android-interface.

Als u ooit in Nederland bent, stuur me dan gerust een PM. Ik zou u graag op een biertje willen trakteren als waardering voor uw eerlijke recensie, die ons allemaal geld en hoofdpijn heeft bespaard.

Het gaat beter met me, bedankt, zou snel weer volledig moeten werken! Ja, ik ben eerlijk gezegd teleurgesteld over de box, maar ik had het gevoel dat het de gok waard was, als het veel minder zou kosten, zou ik het misschien kunnen verdragen, maar de bugs zijn irritant, misschien komt er iemand terug die wat behulpzamer is en we komen erachter, maar zoals het er nu uitziet, kan ik mensen niet aanraden om het te kopen.
Als ik verder kom met de problemen die ik heb genoemd of het wordt op hun kosten teruggestuurd! Ik zal hier een update plaatsen.

Uiteraard was het onredelijk van mij om een perfectionist te zijn en te verwachten dat de box foutloos zou zijn en soepel zou werken :rolleyes:
Ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je het bedrijf regelt.

De positieve kant is dat je een van de weinigen bent die een operatie heeft weten te krijgen, neem ik aan, op de verscheurde NHS :)

Discussion starter · #29 · (Edited)
Blij te horen dat je goed herstelt! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Het is teleurstellend om te horen dat de interface die je hebt gekocht verschillende bugs heeft en vaak crasht. Naar mijn mening is het niet onredelijk om te verwachten dat een apparaat dat $350+ kost, feilloos werkt zonder bugs, vooral als het bedoeld is voor gebruik in een auto waar muziek en navigatie belangrijk zijn.

Als het apparaat dat niet levert, is het bedrijf verantwoordelijk voor het vinden van een oplossing. Ze zouden ofwel een aanzienlijk deel van je geld moeten terugbetalen terwijl je de interface mag houden, ofwel een volledige terugbetaling moeten verstrekken en de verzendkosten voor de retourzending moeten dekken. Als ik jou was, zou ik contact opnemen met de klantenservice van PayPal en je situatie telefonisch uitleggen, omdat dit je kansen op een gunstige oplossing kan vergroten.

Ik had contact met een vrouw genaamd: 'Sandy' van het bedrijf Hualingan via WeChat. Ze was erg prettig om mee te praten. Toen ik haar vroeg of het geluid wegvalt bij het achteruitrijden, verzekerde ze me dat dit niet zo zou zijn. Het is vreemd dat ze erover zouden liegen, want jouw ervaring zegt iets anders. Ik vertrouw meer op jouw ervaring dan op hun woord.

Oorspronkelijk was ik van plan om één interface te kopen om het uit te proberen in mijn auto. Als het goed werkte, zou ik er nog tien kopen, want ik ken mensen die graag fullscreen CarPlay in hun auto's zouden willen hebben. Nu ik je volledige recensie heb gehoord, heb ik Hualingan echter laten weten dat ik niet langer geïnteresseerd ben in de aankoop van de Android-interface.

Als je ooit in Nederland bent, stuur me dan gerust een PM. Ik zou je graag op een biertje willen trakteren als waardering voor je eerlijke recensie, die ons allemaal geld en hoofdpijn heeft bespaard.
Geloof me, ik wil meer dan alles dat de android box correct werkt, ik heb al eerder een android scherm gehad in mijn c klasse en dat werkte precies zoals het hoort, dus ik weet wat haalbaar is en wat realistische verwachtingen zijn. Ik heb er niets aan om het apparaat of het bedrijf zwart te maken, ik kan alleen maar zeggen wat ik heb ervaren en welke problemen ik ben tegengekomen, ik heb ze video's van de problemen verstrekt en ik ben graag bereid om hier te posten.

Misschien neemt iemand anders van het bedrijf deze week contact met me op, ik heb mijn limiet bereikt met de persoon met wie ik helaas te maken heb gehad, dat weet ik. Ik heb de persoon op de hoogte gebracht dat ik feedback over het apparaat etc. zou plaatsen, aangezien er een paar geïnteresseerde kopers op het forum waren die wachtten om te horen hoe het presteerde etc., maar ze leken niet in de geringste mate geïnteresseerd of gestoord door de informatie en negeerden het gewoon, misschien dachten ze dat ik onzin praatte, ik weet het niet...

Discussion starter · #30 ·
Ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je het bedrijf regelt.

Het voordeel is dat je een van de weinigen bent die een operatie heeft weten te krijgen, neem ik aan in de verscheurde NHS :)
Oh, ik heb maar 18 maanden gewacht! Dat is snel vergeleken met de meesten waar ik over heb gehoord!

Geloof me, ik wil meer dan alles dat de Android-box correct werkt, ik heb al eerder een Android-scherm gehad in mijn c-klasse en dat werkte precies zoals het hoort, dus ik weet wat haalbaar is en wat realistische verwachtingen zijn. Ik heb er niets aan om het apparaat of het bedrijf af te kraken, ik kan alleen zeggen wat ik heb ervaren en welke problemen ik ben tegengekomen, ik heb hen video's van de problemen verstrekt en ik ben graag bereid om hier te posten.
Misschien neemt iemand anders van het bedrijf deze week contact met me op, ik heb mijn limiet bereikt met de persoon met wie ik helaas te maken heb gehad, dat weet ik. Ik heb de persoon geïnformeerd dat ik feedback over het apparaat etc. zou plaatsen, aangezien er een paar geïnteresseerde kopers op het forum waren die wachtten om te horen hoe het presteerde etc., maar ze leken niet in de geringste mate geïnteresseerd of geïnteresseerd in de informatie en negeerden het gewoon, misschien dachten ze dat ik onzin praatte, ik weet het niet...
Post alsjeblieft video's als je de tijd hebt om dat te doen! Met uw toestemming kan ik een link van deze thread sturen naar de vertegenwoordiger met wie ik via WeChat spreek. Ze werkt al 7 jaar voor het bedrijf. Misschien kan ze iets voor u doen wat de persoon met wie u regelmatig spreekt niet kan. Ik hoop dat u het snel met het bedrijf geregeld krijgt!

Discussion starter · #32 · (Edited)
IMG_1541.MOV | Storj DCS

IMG_1538.MOV | Storj DCS

je kunt in de video's zien dat het geluid wegvalt wanneer de auto in de achteruit wordt gezet en het achteruitrijdscherm verschijnt... kon niet veel achteruitrijden op mijn oprit, dus zette hem weer in de vooruit om vooruit te rijden, maar het geluid valt weg terwijl de achteruitrijcamera aan staat.

Andere video's laten zien dat het geluid wegvalt elke keer dat ik van Android naar Mbux ga en dan terugkeer, en het geluid keert terug...

moeilijk om het probleem op te nemen met Bluetooth die de verbinding verbreekt tijdens het gebruik van Android, maar geloof me, het gebeurt willekeurig tijdens het rijden en dan moet ik de Bluetooth-verbinding in Mbux opnieuw verbinden... en dan terug naar Android... om het zacht uit te drukken irritant.

Discussion starter · #33 ·
Post alsjeblieft video's als je de tijd hebt om dat te doen! Met jouw toestemming kan ik een link van deze thread sturen naar de vertegenwoordiger met wie ik via WeChat spreek. Ze werkt al 7 jaar voor het bedrijf. Misschien kan ze iets voor je doen wat de persoon met wie je regelmatig spreekt niet kan. Ik hoop dat je het snel met het bedrijf geregeld krijgt!
Hopelijk is dat het geval, ik zou de doos gewoon liever houden als hij duidelijk werkt, duimen dat iemand met de juiste oplossingen en betere service bij me terugkomt

IMG_1541.MOV | Storj DCS

IMG_1538.MOV | Storj DCS

je kunt in de video's zien dat het geluid wegvalt wanneer de auto in de achteruit wordt gezet en het achteruitkijkbeeldscherm verschijnt... kon niet veel achteruitrijden op mijn oprit, dus weer in de drive gezet om vooruit te rijden, maar terwijl valt het geluid weg terwijl de achteruitrijcamera aan staat.

Andere video's laten zien dat het geluid wegvalt elke keer dat ik van Android naar Mbux ga en dan terugkeer en het geluid terugkeert...

Het is moeilijk om het probleem met het verbreken van de Bluetooth-verbinding tijdens het gebruik van Android op te nemen, maar geloof me, het gebeurt willekeurig tijdens het rijden en dan moet ik de Bluetooth-verbinding in Mbux opnieuw verbinden... en dan terug naar Android... op zijn zachtst gezegd irritant.

Bewerken: zal proberen een betere gratis site te vinden om de video's te uploaden, ze lijken iets te kort te zijn voor mij bij het bekijken..
Het wegvallen van het geluid bij het achteruitrijden of overschakelen naar het originele besturingssysteem is best raar. Omdat dit niet gebeurt wanneer je via bluetooth met een telefoon bent verbonden. Dus ik vraag me af waarom het dit gedrag triggert, ook al is het via bluetooth verbonden. Misschien een CarPlay-probleem van de box waarbij niet wordt gedetecteerd dat deze op de voorgrond staat, dus pauzeert hij? Doet hij dit ook als je YouTube op de Android-box afspeelt als test?

Het is zo jammer, want om dat schermvullend te zien is gewoon zo mooi. Ik haat Mercedes echt omdat ze dit niet native hebben geïntegreerd. Dan had ik het smartphone-integratiepakket meteen gekocht.

Discussion starter · #35 ·
Het wegvallen van het geluid bij het achteruitrijden of overschakelen naar het originele besturingssysteem is nogal vreemd. Omdat dit niet gebeurt wanneer je via Bluetooth met een telefoon bent verbonden. Dus ik vraag me af waarom dit gedrag wordt getriggerd, ook al is het via Bluetooth verbonden. Misschien een CarPlay-probleem van de box waarbij niet wordt gedetecteerd dat deze op de voorgrond staat, dus pauzeert hij? Doet hij dit ook als je YouTube op de Android-box afspeelt om te testen?

Het is zo jammer, want het is zo mooi om het schermvullend te zien. Ik haat Mercedes echt omdat ze dit niet native hebben geïntegreerd. Ik zou dan meteen het smartphone-integratiepakket hebben gekocht.
Het ziet er inderdaad geweldig uit in full screen, nietwaar? Vreemd dat degene met wie je sprak zegt dat het niet gebeurt, hoewel ik het heb laten zien, misschien is het gewoon mijn box die het probleem heeft, geen idee, maar het is zeker glitchy en buggy.

Het ziet er geweldig uit in volledig scherm, nietwaar? Vreemd dat degene met wie je sprak zegt dat het niet gebeurt, wat ik heb laten zien, misschien is het gewoon mijn box die het probleem heeft, geen idee, maar het is zeker glitchy en buggy.
Ik zal navraag doen bij die persoon. Ze is absoluut schattig. Kijk of ze iets voor je kan doen. Als ze de fouten met je box kan oplossen, zou dat geweldig zijn. Ze is morgen terug op kantoor. Ik hou je op de hoogte! :)

Ziet er geweldig uit, afgezien van de bugs! Is er een manier om dit met Android Auto te doen, weet je? Of ondersteunt deze box beide?

Het ziet er geweldig uit in volledig scherm, nietwaar? Vreemd dat degene met wie je sprak zegt dat het niet gebeurt wat ik heb laten zien, misschien is het gewoon mijn box die het probleem heeft, geen idee, maar het is zeker glitchy en buggy.
Ben je al gecontacteerd? Volgens de persoon met wie ik sprak, stuurde ze me een bericht waarin stond dat iemand (Renat) je heeft geholpen het probleem op te lossen (?).

Discussion starter · #40 ·
Renat is de onprofessionele persoon met wie ik vandaag te maken heb gehad. Ze beweerden dat een video die ik hen stuurde van de stuurwielbediening die niet werkte, liet zien dat het wel werkte, terwijl ik de video juist had gestuurd om te laten zien dat het "niet" werkte... Raar. Ze beweren dat er geen andere problemen zijn met de Android-box... alles is nu opgelost!? Dat was mijn breekpunt, want het is allemaal onzin en we draaien in cirkels, misschien wel expres, denk ik. Hij is vanochtend op mijn kosten uit mijn auto verwijderd en teruggestuurd. Ik neem de kosten van de retourzending voor mijn rekening, ze weigerden die te betalen. Ik heb er nu genoeg van, ik leef wel met de auto zoals hij is. Verschrikkelijke ervaring, mijn gezondheid en herstel zijn op dit moment belangrijker dan een of andere stomme Android-box. Ik schakel nu alles uit.

21 - 40 of 314 Posts