Mercedes A-Class Forum banner
141 - 160 of 314 Posts
Daarom is iMan AA goedkoop, ongeveer 100 euro....in tegenstelling tot Ksmart AA, de muziek is iets slechter, maar over het algemeen ben ik tevreden met AA.

Ik heb CarPlay al geactiveerd, maar het is de kleinere schermgrootte, dus ik zou een van deze Android-boxen kopen om de functionaliteit op volledig scherm mogelijk te maken.

@Exorth welke heb je gekocht, ik kon het niet in deze thread gelinkt zien. Ben je nog steeds blij met de jouwe sinds de installatie? Is het bijzonder traag?

Ik heb CarPlay al geactiveerd, maar het is de kleinere schermgrootte, dus ik zou een van deze Android-boxen kopen om volledige schermfunctionaliteit mogelijk te maken.
Ik heb de Ksmart-branded gekocht van https://a.aliexpress.com/_EHGg63v

Ik ben er nog steeds erg blij mee. Het is geen vloeiende 60fps, maar ik zou het ook niet als traag classificeren.

Ik overweeg ook de kSmart-eenheid te kopen.

Is het stabiel bij draadloze verbinding vanaf een Android-telefoon?

Fabrikant ontmoedigt draadloze verbinding vanaf een Android-telefoon.
Hoewel ons product Wireless Android Auto ondersteunt, is het niet zo stabiel als de bedrade versie en kunt u een verbindingsverlies ervaren. Daarom raden we aan om het met een bedrade verbinding te gebruiken.

Ik gebruik de carlinkitlife full-screen carplay nu een maand. Alles werkt normaal.
Het is niet erg moeilijk te installeren. Ik heb er een uur aan besteed. De instructies die erbij zaten, bevatten een installatiehandleiding, wat het erg gemakkelijk maakte, vooral de installatievideo, die erg gedetailleerd was.

Na de eerste installatie was er geen geluid. Ik nam contact op met hun klantenservice en ze reageerden binnen 20 minuten en losten het probleem snel op. Dit was erg goed, met snelle en effectieve antwoorden.
Ik heb bijna geen storingen ervaren tijdens deze maand van gebruik, en het schakelen tussen MBUX en CarPlay is heel eenvoudig. Afgezien van de eerste verbinding met de iPhone, die wat tijd kost, is elke volgende verbinding automatisch, met een reactietijd van 10-20 seconden.
Voor zover ik weet, lijkt het een vergelijkbaar apparaat te zijn als Ksmart. De prijs is relatief goedkoper met $20, maar ik denk niet dat dat het punt is. Wat me het meest imponeerde, was hun service. Na het plaatsen van de bestelling namen ze onmiddellijk contact met me op om gedetailleerde informatie over mijn auto te verkrijgen, en ik ontving het binnen 7 werkdagen (ik woon in Los Angeles, VS).
Dit is de link en kortingscode voor mijn bestelling
Kortingscode "MD333"

Image

Bedankt voor de info, maar W177 vereist een duurder model.

CarlinKit zou $562 kosten, inclusief gratis verzending naar Zweden. (Promotiecode "MMD33" werkt niet, maar "NIEUWE GEBRUIKER" wel) De bijbehorende kSmart-eenheid zou slechts $466 kosten, inclusief gratis verzending.

Bedankt voor de info, maar W177 vereist een duurder model.

CarlinKit zou $562 kosten, inclusief gratis verzending naar Zweden. (Promocode "MMD33" werkt niet, maar "NIEUWE GEBRUIKER" wel) De bijbehorende kSmart-eenheid zou slechts $466 kosten, inclusief gratis verzending.
Sorry, ik heb een onjuiste kortingscode ingevoerd. De juiste kortingscode zou "MD333" moeten zijn.

Ik overweeg ook de aankoop van de kSmart-eenheid.

Is het stabiel bij draadloze verbinding vanaf een Android-telefoon?

Fabrikant ontmoedigt draadloze verbinding vanaf een Android-telefoon.
Ja, het is een stabiele verbinding. Ik heb draadloze AA en een draadloze oplader. Ik zet de motor aan, zet direct AA aan en de mobiel geeft door aan draadloze AA.

Ja, de mobiel wordt een beetje warm, ik heb een S23, maar niets ergs.

Sorry, ik heb een onjuiste kortingscode ingevoerd. De juiste kortingscode is "MD333".
Bedankt voor de update.
U heeft een punt over het serviceniveau is belangrijk bij het kopen van dergelijke high-end elektronica via internet.
Ik merk dat Kremersino geen firmware-updates aanbiedt via hun homepage. Maar misschien is het hetzelfde voor alle kSmart-klonen, updates worden op aanvraag gegeven.
Ja, het is een stabiele verbinding. Ik heb draadloze AA en een draadloze oplader. Ik zet de motor aan, zet direct AA aan en de mobiel geeft draadloze AA.
[/URL][/URL][/URL]
Ja, de mobiel is een beetje warm, ik heb een S23, maar niets verschrikkelijks
Bedankt voor de reactie. Ik zal waarschijnlijk een kSmart-apparaat kopen. Ik moet alleen mijn vrouw overtuigen, zij is de geregistreerde eigenaar van onze nieuwe Mercedes en is een beetje terughoudend om me de panelen uit elkaar te laten halen.
Ik verwacht dat de telefoon een beetje warm wordt, maar het is het zeker waard. Had bedrade AA in mijn vorige auto (Kia) en het was onhandig. Had altijd twee sets snoeren in de console (Apple + USB-C), had vaak problemen met storingen door vuil in de vrouwelijke telefoonconnector. Vond een hack zodat ik Android Debug Bridge kon inschakelen en de Waze-app direct in de Head Unit kon sideloaden, maar Kia heeft later een beveiligingspatch gemaakt die dit verhinderde. De laatste maanden heb ik alleen de native kaartsoftware van Kia gebruikt :(

Bedankt voor de update.
U heeft een punt over het serviceniveau dat belangrijk is bij het kopen van dergelijke high-end elektronica via internet.
Ik merk dat Kremersino geen firmware-updates aanbiedt via hun homepage. Maar misschien is het hetzelfde voor alle kSmart-klonen, updates worden op verzoek gegeven.

Bedankt voor de reactie. Ik zal waarschijnlijk een kSmart-apparaat kopen. Moet alleen mijn vrouw overtuigen, zij is de geregistreerde eigenaar van onze nieuwe Mercedes en is een beetje terughoudend om me de panelen uit elkaar te laten halen.

Ik verwacht dat de telefoon een beetje warm wordt, maar het is zeker de moeite waard. Had bedrade AA in mijn vorige auto (Kia) en het was onhandig. Had altijd twee sets snoeren in de console (Apple + USB-C), had vaak problemen met storingen door vuil in de vrouwelijke telefoonconnector. Ik vond een hack zodat ik Android Debug Bridge kon inschakelen en de Waze-app direct in de Head Unit kon sideloaden, maar Kia maakte later een beveiligingspatch die dit verhinderde. Afgelopen maanden heb ik alleen de native kaartsoftware van Kia gebruikt :(
Updates worden op verzoek verstrekt. Toen ik het ontving, was het logo op CarPlay hun bedrijfslogo. Ik vroeg om een Mercedes-logo. Ze hebben het voor mij veranderd en me de nieuwste update bezorgd. Ze reageren zeer snel. Ik wilde een extra USB-C naar AUX-adapter en ze hebben deze kosteloos naar me verzonden. Ik ben dus ook erg tevreden over Kremer's reactie en service.

@LVlv07 Ik zie dat je de ksmart box met AA gebruikt. Kun je ons alsjeblieft vertellen of telefoongesprekken van goede kwaliteit zijn voor jou en voor je gesprekspartner? Ik heb gelezen dat @Exorth er wat problemen mee had met een iPhone en carplay (wat hij oploste door de telefoongesprekken via bluetooth te routeren als ik me niet vergis).

Is er iemand die dit apparaat van AliExpress heeft geprobeerd? De recensies met foto's zien er positief uit: https://www.aliexpress.com/item/1005005585643763.html?pdp_npi=3@dis!USD!US $490.86!US $284.70!!!!!@211b5e2416960244727451721e878a!12000033650212043!im!!

Ik wil persoonlijk niet echt >£400 uitgeven om full screen carplay toe te voegen. Het bovenstaande is meer rond de £200.
Bedankt voor de link.
Fabrikant is Zeniss, maar ze vermelden dit artikel niet op hun homepage.
De SilverStrong-eenheid kan ook via deze site besteld worden (goedkoper dan AliExpress)
Ze hebben ook een Youtube-kanaal.

Volgens specificaties:
Android Auto-verbinding
Ondersteuning voor bedrade en draadloze verbindingen.
Draadloze verbinding ondersteunt slechts een deel van Pixel en Nexus
SilverStrong is goedkoop, maar persoonlijk vertrouw ik kSmart meer. Kremersino corporation heeft lange ervaring met de ontwikkeling van head units voor premium auto's, en we hebben positieve recensies van twee klanten in deze thread.

Mensen, ik heb deze website gevonden die de hemel belooft:

https://www.kremersino.com/product-ksmart-auto-wireless-carplay-android-auto-smart-module-new-a.html

Volledig scherm, draadloos, bluetooth audio, alle bedieningselementen werken (scherm, stuurwiel en touchpad), 360 (als je het natuurlijk hebt) en achteruitrijcamera werken.

"Eenvoudige" installatie zonder dat je gekke dingen of aanpassingen aan de bedrading van de auto hoeft te doen.

Ze hebben ook deze video die laat zien hoe het moet:

Dit ziet er geweldig uit! Ik deel het zodat jullie me je mening kunnen geven en om te kijken of iemand hier precies dit systeem heeft geïnstalleerd.

Bedankt!

Mensen, ik heb deze website gevonden die de hemel belooft:

https://www.kremersino.com/product-ksmart-auto-wireless-carplay-android-auto-smart-module-new-a.html

Volledig scherm, draadloos, bluetooth audio, alle bedieningselementen werken (scherm, stuurwiel en touchpad), 360 (als je het natuurlijk hebt) en achteruitrijcamera werken.

"Eenvoudige" installatie zonder dat je gekke dingen of aanpassingen aan de bedrading van de auto hoeft te doen.

Ze hebben ook deze video die laat zien hoe het moet:

Dit ziet er geweldig uit! Ik deel het zodat jullie me je mening kunnen geven en om te controleren of iemand hier dit exacte systeem heeft geïnstalleerd.

Bedankt!
Als je terug scrolt door de threads, zul je zien dat ik en verschillende anderen na mij deze interface hebben geïnstalleerd :)

Als je terug scrolt door de threads, zul je zien dat ik en verschillende anderen na mij deze interface hebben geïnstalleerd :)
Klopt, maar heb je niet vermeld dat de bediening op het stuur niet werkt? Evenmin als het touchpad (alleen de functie van het overslaan van nummers werkt, omdat dat in feite de telefoon bedient en niet CarPlay zelf). Dus in feite is het alleen touchscreen-functionaliteit, of heb ik het mis? Bedankt voor de reactie.

Klopt, maar had je niet gezegd dat de bediening op het stuur niet werkt? Evenmin als het touchpad (alleen de functie om nummers over te slaan werkt, omdat die in feite de telefoon bedient en niet CarPlay zelf). Dus in feite is het alleen touchscreen-functionaliteit of heb ik het mis? Bedankt voor de reactie.
Nee, het is: Touchpad werkt, knoppen op het stuur werken (zoals de homeknop en de spraakbesturingsknop). Het enige dat niet werkt, is de zwarte vierkante aanraakknop op het stuur binnen CarPlay.

Nee, het is: Touchpad werkt, knoppen op het stuur werken (zoals de homeknop en de spraakbesturingsknop). Het enige dat niet werkt, is de zwarte vierkante aanraakknop op het stuur in CarPlay.
Oh mooi! Mijn fout, dan heb ik de oorspronkelijke opmerking niet goed begrepen. Dus touchpad werkt voor het selecteren tussen de apps, vegen tussen schermen (Split screen/fullscreen), voor spotify en het selecteren van nummers...alles? Dat is perfect!

Misschien, aangezien ik net de hele commentsectie heb doorgenomen, sinds ongeveer 2019 van berichten en jij de grootste ervaring hebt met de unit. Is er een video van jouw kant over de functionaliteiten? Ik heb het misschien gemist, daarom vraag ik het.

Hoe snel het duurt om te laden, hoe het laadscherm eruit ziet (je noemde de update van het logo dat ze je hebben gegeven), achteruitrijcamera etc? Ik weet dat het waarschijnlijk twee telefoons vereist, maar ik denk dat het de beste manier zou zijn om de soepelheid ervan en alle werkende/niet-werkende functionaliteiten te bekijken.

141 - 160 of 314 Posts