Mercedes A-Class Forum banner

Jaki następny samochód?

27K views 95 replies 19 participants last post by  Forrester  
#1 ·
Dyskusja na temat samochodów elektrycznych (np. zalety, wady, adopcja itp.) w tym wątku:
****

Niektórzy z was mogli już w pełni zaakceptować erę samochodów elektrycznych, więc mogą mniej dbać o silniki spalinowe, ale jestem pewien, że jest tu wielu z nas, którzy jeszcze nie są na to gotowi. I chociaż pewnego dnia to będzie wszystko, co znamy, dla naszych dzieci i wnuków tym bardziej, wsparcie dla silników spalinowych (w tym części zamienne) powinno być wciąż żywe i kopiące przez wiele lat, więc wciąż powinniśmy być w stanie zanieczyszczać środowisko, choć prawdopodobnie z podatkiem drogowym w kosmosie.

Więc silniki spalinowe wkrótce zostaną wycofane i chociaż jeszcze tam nie jesteśmy i jest prawdopodobne, że daty zostaną przesunięte, jak zwykle (z powodu zysku), ale w przypadku, gdy tak się nie stanie i planeta po raz pierwszy stanie się priorytetem, jak widzisz siebie za 10 lat w odniesieniu do swoich przyszłych samochodów? Czy zamierzasz zachować swój ulubiony samochód z silnikiem spalinowym tylko po to, aby od czasu do czasu móc cieszyć się wypadami z przeszłości? Czy zamierzasz zachować dwa? Czy zamierzasz je wszystkie zachować? A może zamierzasz je wszystkie pielęgnować w swoim sercu i iść dalej? W końcu, jak silna by ta więź nie była, przyszłość jest tuż obok i wciąż czeka na ciebie tak wiele, nowe doświadczenia do przeżycia i nowe wspomnienia do stworzenia. Wspomnienia z samochodów elektrycznych.

Zacznę.

Nissan GTR zawsze był jednym z naszych najbardziej kultowych samochodów i zawsze chcieliśmy go mieć. Nissan pracuje obecnie nad tym, co prawdopodobnie będzie ostatnim GTR z silnikiem spalinowym, który zobaczymy. Potem może albo całkowicie zniknąć, albo przejść do ery samochodów elektrycznych, jak Porsche Taycan Turbo (bez prawdziwego turbo, to tylko chwyt marketingowy), ale nawet jeśli przejdzie, to nie będzie to samo.

Cóż, moja żona i ja nie jesteśmy jeszcze gotowi na nową erę i chcemy mieć w naszym garażu jeszcze jeden samochód o wysokich osiągach, ale musi być wyjątkowy, musi być mocny i niezawodny. Myślimy, że ostatni Nissan GTR z 2022 roku może być tym właściwym i być może z dużą troską i uwagą mógłby być z nami przez dziesięciolecia (przynajmniej tak długo, jak będziemy mieć wsparcie i paliwo) i być czymś, co możemy pokazać naszym dzieciom i wnukom i powiedzieć, jak wspaniałe były kiedyś samochody. Ale jednocześnie jesteśmy gotowi dać szansę samochodom elektrycznym, więc obok GTR na pewno będziemy mieć kilka samochodów elektrycznych.

A co z tobą? ;)
 
#3 ·
Mój A250 ma nieco ponad 3 lata i planuję go zatrzymać, aż będzie miał około 6 lat 🤞🤞, kiedy zacznę dostawać emeryturę 😳😳🙄🙄, wtedy poważnie rozważę zakup samochodu elektrycznego, ale bardziej sportowego. Myślę, że ceny, technologia i, co ważniejsze, infrastruktura będą lepsze.
 
#4 ·
Mam 54 lata i prawdopodobnie, jak większość ludzi na tym forum, pasjonuję się samochodami od 17 roku życia. Zaczynałem od Fordów Capri (cztery z nich, 1.6L, kilka tuningowanych 2.0S, a następnie 2.8 wtrysk). Trudne samochody do prowadzenia pod pewnymi względami, ale jako takie zapewniły więcej niż odpowiednią 'naukę' z czysto perspektywy jazdy. W tym momencie planuję kupić 'truciciela' o wysokich osiągach, którego będę trzymał, aż nie będę mógł już prowadzić. Woke? Myślę, że ktoś musi mnie uszczypnąć w żebra. Plan jest taki, aby ubezpieczyć go jako pojazd o ograniczonym przebiegu i używać go tylko dla zabawy. Nie strzelajcie do mnie, ale myślę o Dodge Challenger SRT/Charger Hellcat lub podobnym. W tej chwili otrzymuję dość hojny dodatek samochodowy w mojej pracy, który prawie finansuje A45S, ale zakładając, że wkrótce będę musiał ponownie odwiedzać klientów F2F, mogę wykorzystać dodatek na EV przed przejściem na emeryturę. Jednak jeszcze do tego nie doszedłem. Jeśli chodzi o ICE, zawsze będę uwielbiał TEN DŹWIĘK, człowieku... jak kiedyś zadeklarował Jimi. :p
 
#5 ·
Nie strzelajcie do mnie, ale myślę w kierunku Dodge Challenger SRT/Charger Hellcat lub podobnych.
Wiem, skąd pochodzisz... jest coś bardzo pociągającego w wyglądzie i dźwięku Chargera!

Mimo że prowadzenie jest wysoko na mojej liście priorytetów, rozważam późnego Mustanga, ale musi on mieć Custom Pack 2 i Magnaride.

Niedawno jeździłem testowo Mustangiem i wtórna jazda w modelu bez Magnaride przy prędkości około 40 mil na godzinę nie była wspaniała, co moim zdaniem rozwiązałby Magnaride.

I oczywiście musiałbym poważnie rozważyć, jak dobrze wnętrze Mustanga było "skręcone" - ponieważ wnętrze W205 nie jest, tak bardzo jak chciałbym pójść drogą C63s!

Tak więc nie, nie jestem jeszcze gotowy, aby przyjąć w pełni elektryczny samochód.
 
#6 ·
Obecnie pragnę nowego R232 SL63 jako długoterminowego właściciela. Tym razem SL to model AMG 4matic+, zaprojektowany przez geniuszy z Affalterbach. Pierwszy samochód na zupełnie nowej platformie AMG GT. Dużo bardziej dynamiczny niż poprzedni, ale wciąż z komfortem i możliwościami podróżowania na poziomie klasy S.

Lubię kabriolety, a miękki dach pozwala na mniejszą wagę i większą dynamikę niż poprzedni. W Wielkiej Brytanii dach nie będzie otwarty przez cały rok, ale kiedy jest opuszczony, można posłuchać ręcznie budowanego silnika V8. A kiedy jest podniesiony, dach w specyfikacji klasy S powinien być całkowicie dopracowany.
 
#8 ·
EV to przyszłość, nie ma co do tego wątpliwości, stanie się to prędzej czy później. Jak powiedziałem, ja również wierzę, że terminy zostaną przesunięte, jak to zwykle bywa, ale to nie jest problem. Problemem (i powodem, dla którego założyłem wątek) jest to, że wielu producentów samochodów już zaczęło wycofywać część swojej floty lub przekształcać ją w EV, co dla mnie jest tym samym. Koniec z ICE RS6 na przykład, następny będzie EV. Więc jeśli ktoś chciałby mieć ostatniego z Mohikanów RS6, musiałby się pospieszyć! To samo dotyczy Nissana GTR, z tym że ten będzie miał jeszcze jedną (choć hybrydową) próbę, zanim przejdzie na pełną elektrykę. Mając to na uwadze, bardzo chcielibyśmy mieć ostatniego nieelektrycznego GTR w naszym garażu i zatrzymać go na wiele, wiele lat. Ale jeśli nic nie zrobimy, myśląc, że mamy czas, tak jakby ICE oficjalnie nie skończyło się dopiero po 20 latach, to żegnaj GTR.
 
#10 ·
Obecnie mam A45s jako mój codzienny samochód, a następnie A90 Supra dla zabawy.

Image


Nie spieszę się z zakupem samochodu elektrycznego, ale w końcu będę miał jeden do codziennego użytku. Nie planuję pozbywać się Supry, dopóki mogę jeszcze kupować do niej benzynę.

Mogę mieć jeszcze 1 samochód spalinowy między A45s a dowolnym samochodem elektrycznym, który kupię, ale kto wie, co będzie dostępne za kolejne 4/5 lat. Moje opcje były już ograniczone, kiedy rok temu kupiłem A45s (brak nowego WRX STI, brak nowego Focusa RS).
 
#11 ·
Obecnie mam A45s jako mój codzienny samochód, a następnie A90 Supra dla zabawy.

View attachment 9392

Nie spieszę się z zakupem samochodu elektrycznego, ale skończę z jednym do codziennej jazdy. Nie planuję pozbywać się Supry, dopóki mogę jeszcze kupować do niej benzynę.

Mogę mieć jeszcze 1 samochód spalinowy między A45s a dowolnym samochodem elektrycznym, który dostanę, ale kto wie, co będzie dostępne za kolejne 4/5 lat. Moje wybory były już ograniczone, kiedy rok temu kupiłem A45s (brak nowego WRX STI, brak nowego Focusa RS)
Szkoda, że wszyscy montują atrapy pana, myślałem, że to twój a160 obok twojego Z4.... 😜
 
#12 ·
Po zaledwie miesiącu posiadania PHEV zdecydowanie widzę elektryczność jako przyszłość, chociaż chciałbym mieć porządny samochód M lub AMG, zanim również przejdą na elektryczność. Zanim moje dzieci odlecą z gniazda i będę miał trochę wolnych dochodów, nie będę miał wyboru, jeśli rząd postawi na swoim.

Moim największym zmartwieniem nie jest elektryfikacja, ale to, że rynek zmusza zbyt wiele osób do SUV-ów - MB twierdzi, że nie będzie już produkować kombi, wielu innych producentów rezygnuje z sedanów i kombi na rzecz nudnych, źle prowadzących się, nieefektywnych, ale "bezpiecznych" SUV-ów.

Łatwo jest zbudować szybki samochód elektryczny (patrz Tesla), ale zbudowanie czegoś, czym chcesz jeździć, to coś innego. Zanim wejdzie w życie ustawodawstwo, jazda nie będzie już sprawiała przyjemności, ponieważ automatycznie zostaniemy ograniczeni do tego, jak szybko możemy jeździć i prawdopodobnie będzie jakiś poziom autonomicznej jazdy jako standard, równie dobrze można wszędzie wziąć Ubera.
 
#13 ·
na korzyść nudnych, źle prowadzących się, nieefektywnych, ale "bezpiecznych" SUV-ów.

Łatwo jest zbudować szybki samochód elektryczny (patrz Tesla), ale zrobienie czegoś, czym chcesz jeździć, to coś innego. Zanim wejdzie w życie ustawodawstwo, jazda samochodem nie będzie już przyjemnością, ponieważ automatycznie zostaniemy ograniczeni do tego, jak szybko możemy jeździć i prawdopodobnie będzie jakiś poziom autonomicznej jazdy jako standard, równie dobrze można wszędzie wziąć Ubera.
Powinieneś wypróbować X5, Cayenne, SVR, Arus, Bentayga......... SUV-y mogą być bardzo zabawne!!!

 
#14 ·
Całkowicie zgadzam się z tym, że jest kilka uroczych SUV-ów, ale moim punktem było raczej to, że jako konsumenci mamy mniejszy wybór - rynek sprawił, że producenci samochodów zdecydowali, że ich biznes powinien koncentrować się na produkcji większej liczby odmian SUV-ów, ponieważ mogą żądać znacznie więcej pieniędzy za niewiele więcej samochodu.
 
#15 ·
Myślę, że niektóre SUV-y kpią z tradycyjnych 'sedanów' w sprzedaży. Spójrz na specyfikację załadowanego Kia Sportage i koszty leasingu w porównaniu do Peugeota, Forda, Vauxhalla, a nawet BMW, Merca lub AUDI ...... Tradycyjne samochody po prostu przestały wprowadzać innowacje.

Rozważam nawet załadowanego Hyundai Santa Fe dla żony i niani, aby używać go do wożenia do szkoły i utrzymywania innych samochodów w czystości.

Rozważałem zakup Tesli X, ale są TAK drogie za przyzwoitą specyfikację. Bardzo popularne wśród piłkarzy i ich żon.
 
#17 ·
Polestar 2 zamówiony w celu zastąpienia mojego codziennego A35. W przyszłym roku będę szukał zadbanego 718 Cayman GTS 4.0 jako weekendowej zabawki z silnikiem spalinowym na dłuższą metę…
 
  • Like
Reactions: LENNOX
#18 ·
Polestar 2 zamówiony w celu zastąpienia mojego A35 na co dzień. W przyszłym roku będę szukał zadbanego 718 Caymana GTS 4.0 jako długoterminowej zabawki weekendowej z silnikiem spalinowym…
Long Range, Dual Motor?
Czy dostawy do Wielkiej Brytanii są budowane w Szwecji czy w Chinach? (Niestety, nasze są chińskie i z waszymi standardami dla wnętrza "dopasowania i wykończenia" doprowadziłyby was do szału w ciągu miesiąca! :))

Uwielbiam twój pomysł na Caymana, fantastyczny. Nowy czy używany?
 
#24 · (Edited)
Nie byłem w żadnym ostatnio!

Budowa silnika jest oczywiście bez zarzutu, ośmielę się powiedzieć, że najprawdopodobniej zbudowany "lepiej" niż ręcznie składany silnik AMG ;)
Nie mogę definitywnie komentować porównania budowy silnika, ponieważ nie byłem w fabryce silników Nissana/Nismo; jednak 2019 GTR mojego przyjaciela jest zdecydowanie Nissanem wewnątrz kabiny.
Wszyscy w naszej grupie znajomych cały czas go o to zaczepiają.
Chociaż z pewnością nie kosztował go 180 tysięcy funtów. Bardziej jak równowartość 120 tysięcy funtów.
Oczywiście inny model niż ten testowany w filmie.
Niemniej jednak wnętrze mojego "połowy ceny" A45S sprawia, że Nissan wygląda jak bardzo słaby żart.

Jeśli chodzi o silniki, po przejściu przez fabrykę silników AMG, wątpię (chociaż nie mogę być pewien), że jakość wykonania Nissana jest lepsza.
Duże rozczarowanie w silnikach AMG leży po stronie produkcji komponentów.
Podsumowałbym to, mówiąc, że AMG bardzo profesjonalnie montuje, w niektórych przypadkach, komponenty dość słabej jakości.
 
#28 ·
Czy ktoś może wyjaśnić, dlaczego osiągi samochodów elektrycznych tracą moc na górze? Rozumiem, dlaczego są tak mocne na dole, ale co sprawia, że wyglądają tak, jakby ich silniki zepsuły się po 130 milach na godzinę? Czy istnieje wąskie gardło techniczne, którego obecna technologia nie jest w stanie obejść?
 
#31 · (Edited)
Czy ktoś zechce wyjaśnić, dlaczego osiągi samochodów elektrycznych tracą moc na górze? Rozumiem, dlaczego są tak mocne na dole, ale dlaczego wyglądają tak, jakby ich silniki zepsuły się po 130 mph? Czy istnieje wąskie gardło techniczne, którego obecna technologia nie jest w stanie obejść?
@Theo
Czy oglądałeś RIMAC Nevera?
TO jest przyszłość osiągów samochodów elektrycznych, dlatego właśnie Grupa VW Audi włączyła go do swoich marek Ultra premium (Porsche od lat ma w nim mniejszościowy udział) i umieściła swojego prezesa na czele Bugatti.
 
#32 ·
View attachment 9614
View attachment 9615

Uwielbiałem mój. Chciałbym, żeby został ze mną...

Garaż wygląda teraz pusto...

Budowa była dobra, ale nie idealna/niemiecka.

MY17 był zdecydowanie lepszy niż pierwsza generacja R35.
Co tak naprawdę jest właśnie sednem sprawy.
Ustawiasz swój poziom oczekiwań co do wnętrza / ogólnej jakości wykonania, w oparciu o zapewnienie, jak na tamte czasy, niezwykłego poziomu osiągów.
Całkiem nieźle, nawet dzisiaj!! :)
Brzmi jakbyś prawie za tym tęsknił!! :)
Całkowicie rozumiem, zgadzam się z tobą w całej rozciągłości.
Kiedy kupujesz PRAWDZIWĄ wydajność, tak jak to zrobiłeś, to właśnie się ostatecznie liczy.
 
#33 ·
Niektórzy z was mogli już w pełni zaakceptować erę EV, więc mogłoby was to mniej obchodzić niż ICE, ale jestem pewien, że jest tu wielu z nas, którzy jeszcze nie są na to gotowi. I chociaż pewnego dnia to będzie wszystko, co wiemy, dla naszych dzieci i wnuków jeszcze bardziej, wsparcie ICE (w tym części zamienne) powinno być wciąż żywe i kopiące przez wiele lat, więc wciąż powinniśmy być w stanie zanieczyszczać środowisko, choć prawdopodobnie z podatkiem drogowym wystrzelonym w kosmos.

Tak więc ICE wkrótce zostanie wycofany i chociaż jeszcze tam nie jesteśmy i jest prawdopodobne, że terminy zostaną przesunięte, jak zwykle (z powodu zysku), ale w przypadku, gdy tak się nie stanie i planeta po raz pierwszy stanie się priorytetem, jak widzisz siebie za 10 lat w odniesieniu do swoich przyszłych samochodów? Czy zamierzasz zachować swój najbardziej ulubiony samochód ICE tylko po to, aby od czasu do czasu móc cieszyć się wspomnieniami z przeszłości? Czy zamierzasz zachować dwa? Czy zamierzasz zachować je wszystkie? A może zamierzasz je wszystkie pielęgnować w swoim sercu i iść dalej? W końcu, jak silna by ta więź nie była, przyszłość jest tuż obok i wciąż czeka na ciebie tak wiele, nowe doświadczenia do przeżycia i nowe wspomnienia do zrobienia. Wspomnienia EV.

Zacznę.

Nissan GTR zawsze był jednym z naszych najbardziej kultowych samochodów i zawsze chcieliśmy go mieć. Nissan pracuje obecnie nad tym, co prawdopodobnie będzie ostatnim ICE GTR, jaki zobaczymy. Potem może albo całkowicie wycofać się z produkcji, albo przejść do ery EV, jak Porsche Taycan Turbo (bez prawdziwego turbo, to tylko kwestia marketingu), ale nawet jeśli przejdzie, to nie będzie to samo.

Cóż, moja żona i ja nie jesteśmy jeszcze gotowi na nową erę i chcemy mieć w naszym garażu ostatni samochód o wysokich osiągach, ale musi być wyjątkowy, musi być mocny i niezawodny. Myślimy, że ostatni Nissan GTR z 2022 roku może być tym właściwym i być może z dużą troską i uwagą mógłby być z nami przez dziesięciolecia (przynajmniej tak długo, jak będziemy mieć wsparcie i paliwo), i być czymś, co możemy pokazać naszym dzieciom i wnukom i powiedzieć, jak wspaniałe były kiedyś samochody. Ale jednocześnie jesteśmy gotowi dać szansę EV, więc obok GTR na pewno będziemy mieć kilka EV.

A co z tobą? ;)
Za 10 lat? Może martwy, dlatego pierwsze pytanie, które zadaję w moim wieku, brzmi: "jaki jest czas dostawy?" a powodem, dla którego zamówiłem Corollę GR, było to, że facet powiedział w tym roku. Oczywiście zaczynam w to wątpić, skoro tylko 500 sztuk trafia do Oz. Mój obecny garaż A35 Daily, Lotus Elise Track.
Image
 
#34 ·
Za 10 lat? Może martwy, dlatego pierwsze pytanie, które zadaję w moim wieku, brzmi: „jaki jest czas dostawy?” a powodem, dla którego zamówiłem Corollę GR, było to, że facet powiedział w tym roku. Oczywiście zaczynam w to wątpić, ponieważ tylko 500 ma trafić do Oz. Mój obecny garaż A35 Daily, Lotus Elise Track. View attachment 9616
I latający dywan!!!!
 
#38 ·
Zastanawiam się również, czy producenci supersamochodów uciekną się do sztucznych dźwięków silnika. Przynajmniej w okresie przejściowym, a nie za sto lat, kiedy wszystko, co będziemy wiedzieć o ICE, będzie pochodzić z YouTube'a. Ostatecznie, przypuszczam, że nic z tego nie zostanie, żadnego warkotu, żadnego krzyku, nic, tylko ciche starty i przeloty. Ale na razie, nie wiem jak wy, ale nie mogę znieść myśli o wyciszonym McLarenie, Lambo czy Pagani. Jakkolwiek głupio to brzmi, sztuczny hałas zapewniłby rozwiązanie, podczas gdy oba światy współistnieją. Nie mówię o codziennych dojazdach i krążownikach, ponieważ ich poprzednicy ICE raczej nie będą tęsknić. I ani o hot/hyper hatchach, ponieważ one również prawdopodobnie zostaną wycofane.
 
#39 ·
Zastanawiam się również, czy producenci supersamochodów uciekną się do sztucznych dźwięków silnika. Przynajmniej w okresie przejściowym, a nie za sto lat, kiedy wszystko, co będziemy wiedzieć o ICE, będzie pochodzić z YouTube. Ostatecznie, przypuszczam, że nic z tego nie zostanie, żadnego warkotu, żadnego krzyku, nic, tylko ciche starty i przeloty. Ale na razie, nie wiem jak wy, ale nie mogę znieść myśli o wyciszonym McLarenie, Lambo czy Pagani. Jakkolwiek to głupio brzmi, sztuczny hałas zapewniłby rozwiązanie, podczas gdy oba światy współistnieją. Nie mówię o codziennych dojazdach i krążownikach, ponieważ ich poprzednicy ICE raczej nie będą tęsknić. I ani o hot/hyper hatchach, ponieważ one również prawdopodobnie wygasają.
Moje nie "wygasną" w najbliższym czasie!! :)
 
#44 ·
Mówiąc to, wczoraj po południu zauważyłem Model S Performance i był wspaniały z tymi ogromnymi kołami, tylnym skrzydłem i detalami przednich błotników. Wspaniały kolor również, bardzo ciemny szary, prawie czarny. Być może ciemny odcień antracytu, którego nigdy nie widziałem w Tesli. Zaskoczyło mnie również, jak szeroki jest. Jechał innym pasem na autostradzie, w przeciwnym razie zrobiłbym zdjęcie. Żadnego odgłosu silnika, absolutna porażka, jasne, ale nie powiedziałbym nie, żeby mieć go w moim garażu. A tak przy okazji, zdjęcia nie oddają sprawiedliwości, z bliska jest 100 razy lepszy, bardziej sportowy, bardziej zły. Może nawet lepszy niż Taycan Turbo S, znowu, jeśli chodzi o wygląd.
 
#45 ·
Niemniej jednak wczoraj po południu zauważyłem Model S Performance i był wspaniały z tymi ogromnymi kołami, tylnym skrzydłem i detalami przednich błotników. Wspaniały kolor, bardzo ciemny szary, prawie czarny. Być może ciemny odcień antracytu, którego nigdy nie widziałem w Tesli. Zaskoczyło mnie również, jak szeroki jest. Jechał innym pasem na autostradzie, inaczej zrobiłbym zdjęcie. Brak dźwięku silnika, absolutna porażka, jasne, ale nie powiedziałbym nie, gdybym miał go w swoim garażu. A tak przy okazji, zdjęcia nie oddają mu sprawiedliwości, z bliska jest 100 razy lepszy, bardziej sportowy, bardziej zły. Może nawet lepszy niż Taycan Turbo S, znowu, jeśli chodzi o wygląd.
Absolutnie nic nie jest nie tak z osiągami samochodu elektrycznego. To brak hałasu i natychmiastowe MPG uzyskane przez zatankowanie. Myślę też, że większość z nas jest uzależniona od samochodów spalinowych.
 
#53 ·
Jakie samochody zamierzasz teraz kupić, skoro Mercedes ustalił ceny katalogowe w modelu agencyjnym? Zmiana na obecny model, gdy nie ma rabatów, jest absurdalnie kosztowna.

Mój ma teraz 4 lata (najdłużej miałem samochód!), ale wymiana jest droga.

Kusi mnie zakup po liftingu, ale trzeba być szalonym, żeby wydać prawie 65 tys. na jeden i jeszcze bardziej szalonym 70 tys. na zielony!

Nie chcę jeszcze jeździć elektrykiem!
 
#55 ·
Jakie samochody zamierzasz teraz kupić, skoro Mercedes ustalił ceny katalogowe w modelu agencyjnym? Zamiana na obecny model, gdy nie ma rabatów, jest absurdalnie kosztowna.

Mój ma teraz 4 lata (najdłużej miałem samochód!), ale wymiana jest droga.

Kusi mnie lifting, ale trzeba być szalonym, żeby wydać prawie 65 tys. na jeden i jeszcze bardziej szalonym 70 tys. na zielony!

Nie chcę jeszcze jeździć elektrykiem!
Jesteśmy bardzo podobni, ponieważ mój samochód w marcu skończy 4 lata. O ile nic poważnego się nie stanie, zamierzam zatrzymać go jeszcze przez jakiś czas. Prawdopodobnie pomyślę o samochodach elektrycznych za powiedzmy dwa/trzy lata, kiedy nieuchronnie nadejdzie czas, aby się z nim rozstać. Powiedziawszy to, dziś otarłem się o próg zwalniający w hotelu, w którym się zatrzymaliśmy, jadąc z prędkością około 5 mil na godzinę. Mam nadzieję, że hałas był tylko głośny, głównie w mojej głowie, bez żadnych uszkodzeń.
 
#54 ·
Musisz iść do RS3, jeśli interesują Cię Hot Hatches.
Jakie są inne możliwości?

Jeśli wychodzisz z tej kategorii, no cóż, masz mnóstwo możliwości.

Musisz zdefiniować kategorię, zanim zawęzisz wybór.
Chcę przez to powiedzieć, że na przykład, jeśli jesteś gotów na dwa drzwi, dwa siedzenia, masz naprawdę sporo możliwości.
 
#56 ·
Mam już ponad 3 lata własności mojego A45s.
Biorąc pod uwagę złożoność tego samochodu, prawdopodobnie zmienię go na coś innego, gdy zbliżę się do końca 5-letniej gwarancji producenta. Nie sądzę, żebym chciał posiadać A45s bez gwarancji, zwłaszcza że jest niezmodyfikowany.

Nie mam pojęcia, co bym dostał dalej. Jeśli chodzi o EV, Ioniq 5N wygląda prawie jak bezpośredni zamiennik dla A45s. Znacznie szybszy również. Wciąż rozważam kupno starszego samochodu spalinowego i również jego odrestaurowanie.
 
#57 ·
Mam już ponad 3 lata własności mojego A45s.
Biorąc pod uwagę złożoność tego samochodu, prawdopodobnie przejdę na coś innego, gdy zbliżę się do końca 5-letniej gwarancji producenta. Nie sądzę, żebym chciał posiadać A45s bez gwarancji, zwłaszcza że jest niezmodyfikowany.

Nie mam pojęcia, co bym dostał dalej. Jeśli chodzi o EV, Ioniq 5N wygląda prawie jak bezpośredni zamiennik dla A45s. Znacznie szybszy.

Nadal rozważam kupno starszego samochodu ICE i zrobienie go również.
Czy uważasz, że 2200 KG jest alternatywą dla 1650?

Myślę, że @Akinen podsumował to porównanie tak dobrze, jak to tylko możliwe,
 
#59 · (Edited)
Możesz spojrzeć na jeden parametr w izolacji lub na ogólny cel samochodu. Oba są szybkie, zabawne, codzienne kierowcy.

To jest w pewnym sensie mój styl dla tego typu samochodu, Chris jest na moim torze!

Wolę inne samochody do podróżowania, do wyścigów na rolkach itp.
Nie obchodzi skutecznie zerowego zasięgu podczas jazdy z entuzjazmem.

Jestem zaskoczony, że Harris nie przywiązuje do tego większej wagi.
Być może wtedy wiesz, że pochodzi z Wielkiej Brytanii!! :)
 
#61 ·
Temat uporządkowany.

Dyskusja skupiona na EV przeniesiona do "Idle Chit Chat"

Bardziej jak temat zabity...

Jego jedynym celem było omówienie EV jako możliwej alternatywy w odniesieniu do naszych przyszłych samochodów, biorąc pod uwagę wycofywanie pojazdów z paliwami kopalnymi, które już się rozpoczęło, z kilkoma modelami wycofywanymi, a innymi przechodzącymi na EV, w tym supersamochody. Właściwie mój pierwszy post był właśnie taki. Nic wspólnego z "jaki samochód dalej" w szerszym kontekście. Teraz ktoś pójdzie dalej i powie Shelby GT500 i będzie miał rację. Ponadto, mój pierwszy post sprawia, że wyglądam jak entuzjasta EV, którym daleki jestem od bycia, ponieważ w wątku o następnych samochodach w ogóle (jak to teraz wygląda), ze wszystkich samochodów na świecie musiałem zacząć od EV.

Naprawdę nie rozumiem potrzeby przenoszenia większości dyskusji o EV z miejsca, w którym miały się znaleźć w pierwszej kolejności, do pogaduszek. Uważam, że mylisz przyszłych czytelników i sprawiasz, że wyglądam jak pani z sąsiedztwa w jej bezemisyjnej frytkownicy. Proszę, przywróć mi honor, jestem zagorzałym, pożerającym benzynę, zaprzysiężonym petrolheadem ICE i chcę z powrotem mój wątek o EV. Uh, czekaj.