Mercedes A-Class Forum banner
21 - 40 of 254 Posts
w moim A250 wyłączyłem to za każdym razem, gdy prowadzę samochód. Ale jeśli zaparkuję na 5 dni, otrzymam komunikat "Akumulator rozruchowy częściowo naładowany". Jeśli ten komunikat pojawia się tylko przez 1-2 dni, uznam to za nienormalne, ale zdarza się to tylko wtedy, gdy parkuję przez ponad 5 dni. Nie wiem, czy powinienem zarezerwować kontrolę?
Zastanawiałem się tylko, czy istnieje korelacja. Może nie.
Po niedawnym odkryciu, że nie nienawidzę już funkcji start/stop, byłbym niezadowolony, gdybym odkrył, że zabija ona moją baterię.
Nadal wyłączam ją podczas manewrowania i dynamicznej jazdy.

Twoja bateria powinna jednak wytrzymać dłużej niż 5 dni. Kiedyś zaparkowałem swój samochód na ponad tydzień i nie miałem żadnych problemów z akumulatorem.
 
Zastanawiałem się tylko, czy istnieje korelacja. Może nie.
Po niedawnym odkryciu, że nie nienawidzę już funkcji start/stop, byłbym niezadowolony, gdybym odkrył, że zabija ona moją baterię.
Nadal wyłączam ją podczas manewrowania i dla entuzjastycznej jazdy.

Twoja bateria powinna jednak wytrzymać dłużej niż 5 dni. Kiedyś miałem swój zaparkowany przez ponad tydzień bez żadnych problemów z baterią.
Ja faktycznie zaparkowałem na 6 dni, po tym pojawiła się wiadomość. Zrobiłem tylko krótką wycieczkę około 30 km przed zaparkowaniem. Myślę, że będę to obserwował, zobaczę jak to zachowanie baterii.

i mam Ctek mus 4.3 i mogę go użyć do ładowania akumulatora
 
Nowa aplikacja MercedesMe... właśnie zainstalowana i pokazuje "bateria częściowo naładowana", jak komentowali niektórzy inni. To tylko od wczoraj. Stara aplikacja zawsze pokazywała "Bateria naładowana". Przypadek, że bateria rozładowała się do errrr stopnia, cokolwiek oznacza "częściowo", dokładnie w tym samym czasie, gdy zmieniłem aplikacje? ?
 
Nowa aplikacja MercedesMe... właśnie zainstalowana i pokazuje "bateria częściowo naładowana", jak komentowali niektórzy. To tylko od wczoraj. Stara aplikacja zawsze pokazywała "Bateria naładowana". Zbieg okoliczności, że bateria rozładowała się do errrr, cokolwiek "częściowo" oznacza, dokładnie w tym samym czasie, gdy zmieniłem aplikacje? ?
Jestem tutaj w Kanadzie, do tej pory nie miałem nowej aplikacji MercedesMe i tak naprawdę cały czas miałem podłączoną ładowarkę do akumulatora, a dziś rano, po 5,5 dniach parkowania, aplikacja pokazuje "bateria częściowo naładowana". Poszedłem sprawdzić moją ładowarkę Ctek i pokazuje krok 7 (zielony, oznacza, że bateria jest pełna), nawiasem mówiąc, straciliśmy zasilanie około 4 dni temu, nie wiem, czy to wpłynie na ładowarkę, czy nie. I teraz uruchomiłem ponownie ładowarkę, żeby zobaczyć, czy "bateria częściowo naładowana" zmieni się na pełną, czy nie.
 
Jako niedawny zwolennik systemu start/stop (początkowo nienawidziłem go we wszystkich samochodach) często zastanawiam się, czy miałoby to wpływ na akumulator rozrusznika, tj. akumulator ma tylko skończoną liczbę cykli ładowania/rozładowania, a system start/stop intensywniej wykorzystuje akumulator rozrusznika.

Zastanawiam się, czy osoby z problemami z akumulatorem w tym wątku regularnie korzystają z systemu start/stop. Byłoby interesujące wiedzieć.
To jedna z pierwszych rzeczy, które wyłączam, gdy wsiadam do samochodu. Nigdy go nie używam, a bateria wciąż była wadliwa


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
To jedna z pierwszych rzeczy, które wyłączam, gdy wsiadam do samochodu. Nigdy tego nie używam, a bateria wciąż była uszkodzona

Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
Dzięki bardzo za informacje, przyjrzę się dokładnie mojej baterii i zabiorę ją do dealera, dziś rano podłączyłem ładowarkę do akumulatora i po 8 godzinach mercedes me wciąż pokazuje częściowe naładowanie...
 
„Bateria częściowo naładowana” w mojej aplikacji MercedesMe NIE jest poprawna, testuję baterię miernikiem napięcia, pokazuje, że moja bateria ma 12,85 V, a ja używam ładowarki Ctek, którą przetestowałem baterię, pokazuje mi zielone światło. Aplikacja MercedesMe jest błędna!!
 
Mam to samo w obu aplikacjach „Bateria częściowo naładowana”. Zdarzyło się dzisiaj.
a-ho... czy zaktualizowałeś swoją aplikację MercedesMe? Kup miernik napięcia, aby sprawdzić napięcie akumulatora. Zmierzyłem po około 30 minutach jazdy, miałem 12,4 V, ale kiedy podłączyłem ładowarkę, napięcie wzrosło do 12,85, co jest bardzo dobre, od teraz muszę ją trzymać podłączoną. W przeciwnym razie bateria może się zepsuć po 3-4 latach
 
Otrzymałem to samo ostrzeżenie z nowej aplikacji Mercedesa, w którym napisano, że mam albo naładować, albo pojechać na przejażdżkę, jeśli minęło co najmniej 30 minut. Ze względu na zły stan zdrowia nie jeździłem samochodem od kilku tygodni, więc założyłem, że to dlatego, ale sprawdziłem u dealera i powiedział, że to dlatego, że samochód nie był prowadzony. Po powrocie do domu po dłuższej jeździe aplikacja pokazuje teraz, że bateria jest w porządku. Nigdy nie miałem tego problemu z moimi poprzednimi Golfami o podobnych wzorcach jazdy, ponieważ pracuję z domu, ale zobaczę, jak to będzie.
 
Otrzymałem to samo ostrzeżenie z nowej aplikacji Mercedesa, w którym napisano, aby naładować lub pojechać na przejażdżkę, jeśli minęło co najmniej 30 minut. Ze względu na zły stan zdrowia nie jeździłem samochodem od kilku tygodni, więc założyłem, że to dlatego, ale sprawdziłem u dealera i powiedział, że to dlatego, że samochód nie był prowadzony.
Po powrocie do domu po dłuższej jeździe aplikacja pokazuje teraz, że bateria jest w porządku.

Nigdy nie miałem tego problemu z moimi poprzednimi Golfami o podobnych wzorcach jazdy, ponieważ pracuję z domu, ale zobaczę, jak to będzie.
Samochody Mercedesa zużywają dużo energii
 
Zrobię to teraz. Jakieś rekomendacje?
Zrobię to teraz. Jakieś rekomendacje?
mam Ctek mus 4.3. możesz wyszukać Ctek, to bardzo dobra ładowarka, gdy bateria jest pełna, powinna pokazywać 12,8 V,

Ctek to marka, której używają dealerzy MB lub BMW, zwykle MB sprzedaje ładowarki Ctek z nową marką, umieszcza na niej logo MB, ale to to samo. Ctek to szwedzka firma, która naprawdę dobrze radzi sobie z produkcją ładowarek.
 
Wskaźniki niskiego poziomu naładowania baterii w aplikacji to także problem dla mnie w C63s i A35. Kupiłem ładowarkę, aby doładować oba, ponieważ aplikacja pokazuje, że potrzebują tego, jeśli nie robię długiej jazdy co dwa tygodnie. Kiedy były nowe, oba akumulatory były naładowane tylko do około 25 procent i wymagały ładowania przez noc, aby powrócić do pełnego naładowania. Z wieloma rzeczami zużywającymi baterię, gdy nie jest uruchomiona, obciążenie rozładowuje baterie znacznie szybciej niż w moich poprzednich samochodach. Ok, teraz z ładowarką, po prostu kolejna rzecz, na którą trzeba uważać. Spodziewaj się, że będziesz musiał je naładować po kilku tygodniach bezczynności i już się nie dasz złapać. Pierwszy akumulator C63s był wadliwy i został wymieniony w ramach gwarancji, ponieważ według serwisu nie utrzymywał prawidłowo naładowania.
 
Ostatnio poczyniłem kilka interesujących obserwacji. Odkąd mam swój A250 (7 miesięcy), wskaźnik naładowania akumulatora pokazywał 12+ woltów podczas jazdy, ale 14+ woltów podczas toczenia się (to wtedy, gdy alternator daje wyższe napięcie). Z tego, co czytałem o tych nowych, wymyślnych systemach ładowania, wydawało się to poprawne. Ostatnio otrzymałem krytyczne ostrzeżenie o napięciu akumulatora, więc naładowałem akumulator moim CTEK przez noc, teraz mam od 14,1 do 14,5 woltów podczas normalnej jazdy i do 14,9 woltów podczas toczenia się, więc będzie interesujące zobaczyć, co się stanie, gdy (jeśli) znowu trochę pojeżdżę w ruchu miejskim stop/start.
 
21 - 40 of 254 Posts