Eerder had ik een melding tijdens het rijden. Ik denk dat er stond: 4matic niet beschikbaar. Ik heb het van het scherm verwijderd omdat ik me niet kon concentreren omdat mijn zoon achterin aan het zeuren was. Weet iemand wat het betekent?
Alle mods zijn daar gedaan, ik had een tdi tuningbox op de auto voor 3 maanden voor de remap van vrs, misschien heeft dat het gedaan, veren zijn h en r veren dus alles wat ik gedaan heb is gedaan met goede merken etcJa, ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat VRS een goede reputatie heeft. Het waren waarschijnlijk een aantal van de mods, behalve de uitlaat, die het probleem veroorzaakten.
dus updateHet is moeilijk te weten. Ik zou geneigd zijn te doen wat @antnee voorstelt. Alles herstellen en naar MB brengen. Alleen al het verschil moet pijnlijk duur zijn om uit te zoeken, zelfs meer dan de kosten van onderdelen.
Bro hallo, kun je me meer informatie geven over wat Mercedes-dealers zeggen?Zal de auto voor onderhoud naar de MB-dealer brengen.
Maar eerst wilde ik even controleren of de 4matic-fout terug zou komen.
Dus ik deed wat ik zelden doe, ik gebruikte de racestart en zodra de auto gelanceerd was, verloor hij de tractie van de achterwielen en verscheen het 4maqtic-foutbericht.
Ik ging toen naar het prestatiemenu, dat bevestigde dat alleen de voorwielen werkten.
De aan/uit-knop van de tractiecontrole werkte ook niet meer.
De auto uitgeschakeld en bij het opstarten was alles weer normaal....