Mercedes A-Class Forum banner
61 - 80 of 83 Posts
W moim przypadku, po zakupie samochodu, przez około 6 miesięcy internet nie działał.

Jeśli załadujesz ogólny projekt DTS dla modułu Hermes, możesz przywrócić go do trybu rejestracji lub używając wersji Xentry z kluczem deweloperskim - istnieje specjalne menu 'Dane autora', które zawiera tryby operacyjne - ustaw to na provisioning i zresetuj początkowy certyfikat VPN wcześniej; ostatecznie połączy się ponownie z zapleczem Daimlera i odświeży certyfikat wymagany do połączenia.

Znalazłem swój samochód w trybie awaryjnym, z powodu wcześniejszych uszkodzeń przodu. Jeśli tryb operacyjny w rzeczywistych wartościach jest w trybie awaryjnym - prawdopodobnie to. W przeciwnym razie może to być coś innego z zapleczem Vodafone itp., więc skontaktuj się z zespołem ITC z IMSI, a oni to potwierdzą.

To jest wtedy, gdy nie chcesz wydać stu lub więcej w MB. Jeśli w gwarancji, oczywiście zanieś to...
 
Cześć. Czy ktoś może pomóc?

Mieszkam w Hiszpanii, ale mam niemieckiego A35 (w177) z importu.

Nie mam w ogóle połączenia danych. Skontaktowałem się z lokalnym salonem, firmą Vodafone i Mercedes ME.

Po 2 miesiącach dochodzenia i licznych próbach i błędach, Vodafone w końcu zdiagnozował błąd jako APN ustawiony na Niemcy i musi zostać zmieniony na Hiszpanię (łatwe, prawda?)

Nie!
Skontaktowałem się z ME i salonem z ustaleniami, a salon powiedział, że ME Connect się tym zajmuje. Skontaktowałem się z ME kilka razy, aby wyjaśnić problem i ciągle musiałem czekać na aktualizację od ich zespołu technicznego, aby dowiedzieć się dzisiaj, że nie można tego zrobić...

Przecież to nieprawda!

Powiedzieli, że jedynym sposobem na uzyskanie danych w samochodzie jest użycie hotspotu Wi-Fi z telefonu. Już to próbowałem i chociaż samochód mówi, że jest połączony z mobilnym hotspotem Wi-Fi, żadne dane nie działają, otrzymuję błąd Brak Internetu.

Dwa tygodnie temu miałem aktualizację Mbux do najnowszej wersji, więc to nie to. Zapłaciłem również za pełny pakiet ME.

Mia aplikacja ME Connect łączy się z samochodem, mogę sprawdzić status, zablokować drzwi itp., ale po prostu nie mogę uzyskać żadnych danych, jednak w mojej aplikacji ME nie ma przełącznika dla "Internetu w samochodzie"?

Ręcznie zainstalowałem najnowsze mapy Hiszpanii, ale w aplikacji ME Connect online nadal jest napisane, że domyślnym regionem są Niemcy.

Bez danych nie mogę korzystać z radia internetowego, aktualizacji ruchu na żywo, aktualizacji map na żywo i różnych innych rzeczy.

Czy ktoś wie, jak to rozwiązać, ponieważ Mercedes wydaje się być bezradny.

Mam nadzieję, że uda się to rozwiązać.

Ponadto mój Mbux nie ma opcji "Synchronizuj profil".

To również uniemożliwia działanie niektórych funkcji mojej aplikacji ME.

Dziękuję z góry

Załączony zrzut ekranu z wiadomości e-mail ME i Vodafone.


Image

Image
 
Cześć. Czy ktoś może pomóc?

Mieszkam w Hiszpanii, ale mam niemieckiego A35 (w177) importowanego.

Nie mam w ogóle połączenia danych. Skontaktowałem się z lokalnym salonem, firmą Vodafone i Mercedes ME.

Po 2 miesiącach dochodzenia i licznych próbach i błędach, Vodafone ostatecznie zdiagnozował błąd jako APN ustawiony na Niemcy i musi zostać zmieniony na Hiszpanię (łatwe, prawda?)

Nie!
Skontaktowałem się z ME i salonem w sprawie ustaleń, a salon powiedział, że ME Connect się tym zajmuje. Skontaktowałem się z ME kilka razy, aby wyjaśnić problem i musiałem czekać na aktualizację od ich zespołu technicznego, aby dowiedzieć się dzisiaj, że nie można tego zrobić...

Przecież to nieprawda!

Powiedzieli, że jedynym sposobem na uzyskanie danych w samochodzie jest użycie hotspotu Wi-Fi z telefonu. Próbowałem już tego i chociaż samochód mówi, że jest połączony z mobilnym hotspotem Wi-Fi, żadne dane nie działają, otrzymuję błąd Brak Internetu.

Dwa tygodnie temu otrzymałem aktualizację Mbux do najnowszej wersji, więc to nie to. Zapłaciłem również za pełny pakiet ME

Mia aplikacja ME Connect łączy się z samochodem, mogę sprawdzić status, zablokować drzwi itp., ale po prostu nie mogę uzyskać żadnych danych, jednak w mojej aplikacji ME nie ma przełącznika dla „Internetu w samochodzie”?

Ręcznie zainstalowałem najnowsze mapy Hiszpanii, ale w aplikacji ME Connect online nadal jest napisane, że domyślnym regionem są Niemcy.

Bez danych nie mogę korzystać z radia internetowego, aktualizacji ruchu drogowego na żywo, aktualizacji map na żywo i różnych innych rzeczy.

Czy ktoś wie, jak to rozwiązać, ponieważ Mercedes wydaje się nie mieć pojęcia.

Mam nadzieję, że uda się to rozwiązać.

Ponadto mój Mbux nie ma opcji „Synchronizuj profil”.

To również uniemożliwia działanie niektórych funkcji mojej aplikacji ME.

Dziękuję z góry

Załączony zrzut ekranu z e-maili ME i Vodafone.


View attachment 12266
View attachment 12265
Sugeruję jedynie przeczytanie tego wątku oraz tych innych wątków, aby sprawdzić, czy któraś z sugestii lub sposób, w jaki rozwiązano to dla innych, może Ci pomóc.












Ostatecznie, jeśli Twój samochód nie jest objęty gwarancją MB, być może będziesz musiał znaleźć kodera innej firmy, który będzie mógł ponownie zakodować konfigurację w Twoim samochodzie.
 
Mogę tylko zasugerować, abyś przeczytał ten wątek oraz te inne wątki, aby sprawdzić, czy któraś z sugestii lub sposób, w jaki rozwiązano to dla innych, może ci pomóc.












Ostatecznie jednak, jeśli Twój samochód nie jest objęty gwarancją MB, być może będziesz musiał znaleźć programistę innej firmy, który będzie mógł ponownie zakodować konfigurację w Twoim samochodzie.
Przeczytałem wszystko, nic nie pomaga w mojej sytuacji.

Nikt w Hiszpanii nie ma programisty, który mógłby zmienić ustawienia modemu / karty SIM. Nawet główny dealer Mercedesa.

Ponadto nie mam przełącznika "Internet w samochodzie" w mojej aplikacji.

Również w mbux nie mam opcji "Synchronizuj profil".

Mam opcję połączenia mbux z hotspotem, ale nawet gdy to robię, samochód nie ma Internetu.

Mercedes to szczerze mówiąc żart. Nikt w Mercedesie nie może rozwiązać problemu...
 
Przeczytałem wszystko, nic nie pomaga w mojej sytuacji.

Nikt w Hiszpanii nie ma programisty, który mógłby zmienić ustawienia modemu / karty SIM. Nawet główny dealer Mercedesa.

Ponadto nie mam w mojej aplikacji przełącznika "Internet w samochodzie".

Aby tego było mało, w mbux nie mam opcji "Synchronizuj profil".

Mam opcję połączenia mbux z hotspotem, ale nawet gdy to robię, samochód nie ma internetu.

Mercedes to żart. Nikt w Mercedesie nie może rozwiązać tego problemu...
To musi być wymóg jednego rynku dla MB, aby umożliwić Ci taką samą funkcjonalność, jaka jest dostępna na Twoim rynku. Skontaktowałbym się z biurem dyrektora generalnego MB w Niemczech, a jeśli się nie uda, poszukałbym na stronie internetowej Komisji informacji o tym, z kim się w tej sprawie skontaktować.
 
Musi to być jedyne wymaganie rynkowe dla MB, aby umożliwić Ci taką samą funkcjonalność, o ile jest ona dostępna na Twoim rynku. Skontaktowałbym się z biurem dyrektora generalnego MB w Niemczech, a jeśli to się nie uda, poszukałbym na stronie internetowej Komisji informacji, z kim się w tej sprawie skontaktować.
Czy masz adres e-mail lub dane kontaktowe?
 
Czy masz adres e-mail lub informacje kontaktowe?
Mam tylko e-mail brytyjskiego dyrektora generalnego. Jeśli wygooglujesz go dla MB CEO, powinien się pojawić.
 
Mam tylko e-mail brytyjskiego dyrektora generalnego. Jeśli wygooglujesz go dla dyrektora generalnego MB, powinien się pojawić.
Rezygnuję z nich, kolego. Mają najgorsze wsparcie, jakie kiedykolwiek miałem. 2 miesiące byłem zwodzony, a do tego naliczyli mi 260 € za aktualizację mbux (która nie rozwiązała problemu).

Sprzedam samochód i kupię coś innego.

Dziękuję w każdym razie
 
Cześć. Czy ktoś może pomóc?

Mieszkam w Hiszpanii, ale mam A35 (w177) importowane z Niemiec.

Nie mam w ogóle połączenia danych. Skontaktowałem się z lokalnym salonem, Vodafone i Mercedes ME.

Po 2 miesiącach dochodzenia i licznych próbach i błędach, Vodafone ostatecznie zdiagnozował błąd w APN ustawionym na Niemcy i musi zostać zmieniony na Hiszpanię (łatwe, prawda?)

Nie!
Skontaktowałem się z ME i salonem z ustaleniami, a salon powiedział, że ME Connect się tym zajmuje. Skontaktowałem się z ME kilka razy, aby wyjaśnić problem i musiałem czekać na aktualizację od ich zespołu technicznego, aby dowiedzieć się dzisiaj, że nie można tego zrobić...

Przecież to nieprawda!

Powiedzieli, że jedynym sposobem na uzyskanie danych w samochodzie jest użycie hotspotu Wi-Fi z telefonu. Już to próbowałem i chociaż samochód mówi, że jest połączony z mobilnym hotspotem Wi-Fi, żadne dane nie działają, otrzymuję błąd „Brak internetu”.

Dwa tygodnie temu otrzymałem aktualizację Mbux do najnowszej wersji, więc to nie to. Zapłaciłem również za pełny pakiet ME

Mój ME Connect łączy się z samochodem, mogę sprawdzać status, blokować drzwi itp., ale po prostu nie mogę uzyskać żadnych danych, jednak w mojej aplikacji ME nie ma przełącznika „Internet w samochodzie”?

Ręcznie zainstalowałem najnowsze mapy Hiszpanii, ale w aplikacji ME Connect online nadal jest napisane, że domyślnym regionem są Niemcy.

Bez danych nie mogę korzystać z radia internetowego, aktualizacji ruchu na żywo, aktualizacji map na żywo i różnych innych rzeczy.

Czy ktoś wie, jak rozwiązać ten problem, ponieważ Mercedes wydaje się nie mieć pojęcia.

Mam nadzieję, że uda się to rozwiązać.

Ponadto mój Mbux nie ma opcji „Synchronizuj profil”.

To również uniemożliwia działanie niektórych funkcji mojej aplikacji ME.

Dziękuję z góry

Załączony zrzut ekranu z e-maili ME i Vodafone.


View attachment 12266
View attachment 12265
Dodam tylko moje komentarze, jeśli APN jest ustawiony nieprawidłowo - można go dostosować do modułu HERMES w DTS.

Nie jestem do końca pewien, czy APN jest problemem, ponieważ istnieje filtrowanie treści, które jest dyktowane przez APN - tak myślę? Czy w ogóle widzisz wskaźnik 4G/Me w głównym systemie mbux? Jeśli nie widzisz ikony me, to Twój HU6 nie jest połączony z modułem Hermes, moduł Hermes łączy się z HU6 przez bramę WLAN.

Istnieje wiele problemów z łącznością; jeśli aplikacja nie zgłasza stanów zdalnych ani żadnych informacji o danych po tym, jak dealer zweryfikuje dziennik (np. w moim przypadku) i doda Twój e-mail do VIN - wtedy problem leży w module Hermes.

Zapisywanie kodowań Hermesa w DTS -> Xentry rzeczywiste wartości, zobacz tryb operacyjny.

Sprawdź również, czy pojazd może zadzwonić do obsługi klienta za pomocą przycisku me - jeśli tak, dobra wiadomość - karta esim Vodafone działa w pewnym stopniu.

W moim przypadku tryb operacyjny był ustawiony na tryb awaryjny, chociaż istnieją inne stany, które mogą dezaktywować połączenie danych. W specjalnych wersjach Xentry istnieje procedura ustawiania tego na stan udostępniania. Po wykonaniu tej czynności moduł HERMES ponownie ustanowi nowy certyfikat VPN dla łączności danych, aby działać z samochodem, zaplecze ma infrastrukturę PKI, która wykorzystuje system uwierzytelniania opartego na certyfikatach.

Jednak jeśli pojazd jest w stanie udostępnionym, użyj DTS do ustawienia ustawień APN, nie pamiętam, czy miało to konfiguracje dla poszczególnych krajów, ale nie pamiętam wielu ustawień APN, w co wątpię, ponieważ moduł HERMES powinien być w stanie wykonywać roaming.

Niektóre inne problemy z łącznością polegają na tym, że jednostka MBux (HU6) traci synchronizację czasu, a certyfikaty przestają działać - w tym przypadku specjalna adaptacja w Xentry resetuje synchronizację zegara. Kolejną adaptacją jest to, że certyfikat HU6 staje się nieważny i jest jeden, aby przywrócić początkowy certyfikat autoryzacji. Następnym razem, gdy samochód zażąda zaktualizowanego certyfikatu - zostanie on ponownie wygenerowany z właściwym dla tego pojazdu. Są to jednak błędy HU6 związane z łącznością, a nie HERMES.

Miałem pewne doświadczenie w pracy nad zapleczem PKI w pracy w zeszłym roku i miałem szczęście zagłębić się w próby i błędy - wideo z Duoyin z Google Translate pomogło mi w tym :LOL:

Ponadto nie wszystkie pojazdy będą miały aplikację Mercedes Me na MBux (HU6) - na przykład jestem na FUP4 i nawet z FUP3_4 nie było „Mercedes Me i Apps” - zawsze były tylko „Apps” w moim systemie. Chociaż zapłaciłem za opcję personalizacji zawartą w pakiecie zdalnym, która pozwala mieć użytkowników „Me” w systemie, ponieważ to również nie jest darmowa funkcja. Więc nie określiłbym funkcjonalności synchronizacji „me” jako prawidłowej procedury testowej.

Oficjalnie nie jestem pewien, czy Dealer ma dostęp do kodowania wariantów za pomocą DTS - ale może zgłaszać zapytania do centrali w sprawie problemów z HERMES - dlatego uważam, że część pracy diagnostycznej nie została wykonana poprawnie. W jednym z dokumentów Xentry TIPS, które znalazłem w Internecie, gdy miałem ten problem - stwierdza się wyraźnie, że należy to zrobić, jeśli nadal nie ma łączności i rejestrowane są niektóre dzienniki pakietów, ponieważ Xentry może komunikować się z zapleczem za pomocą oficjalnego konta dealera i zgłaszać inżynierowi, jeśli widzi jakieś wysłane pakiety (podobne do wireshark).

Alternatywne metody stosowane przez osoby na Duoyin próbowały również wyeksportować kodowanie wariantów modułu HERMES, a następnie wykonać pełny reset fabryczny / ponowne flashowanie HERMES i ponownie zaimportować kodowania. Co w zasadzie jest „offline” SCN :ROFLMAO:
 
Po prostu dodam swoje komentarze, jeśli APN jest ustawiony nieprawidłowo - można go dostosować dla modułu HERMES w DTS.

Nie jestem do końca pewien, czy APN jest problemem, ponieważ istnieje filtrowanie treści, które jest dyktowane przez APN - tak myślę? Czy w ogóle widzisz wskaźnik 4G/Me w głównym systemie mbux? Jeśli nie widzisz ikony me, to Twój HU6 nie jest połączony z modułem Hermes, moduł Hermes łączy się z HU6 przez bramę WLAN.

Istnieje wiele problemów z łącznością; jeśli aplikacja nie zgłasza stanów zdalnych ani żadnych informacji o danych po tym, jak dealer zweryfikuje dziennik (np. w moim przypadku) i doda Twój e-mail do VIN - to problem leży w module Hermes.

Zapisywanie kodowań Hermesa w DTS -> Xentry rzeczywiste wartości, patrz tryb operacyjny.

Sprawdź również, czy pojazd może zadzwonić do mnie do obsługi klienta za pomocą przycisku me - jeśli tak, to dobra wiadomość - karta Vodafone esim działa w pewnym stopniu.

W moim przypadku tryb operacyjny był ustawiony na tryb awaryjny, chociaż istnieją inne stany, które mogą dezaktywować połączenie danych. W specjalnych wersjach Xentry istnieje procedura ustawiania tego na stan udostępniania. Po wykonaniu tej czynności moduł HERMES ponownie ustanowi nowy certyfikat VPN dla łączności danych, aby działał z samochodem, zaplecze ma infrastrukturę PKI, która wykorzystuje system uwierzytelniania opartego na certyfikatach.

Chociaż, jeśli pojazd jest w stanie udostępnionym, użyj DTS do ustawienia ustawień APN, nie pamiętam, czy miało to konfiguracje specyficzne dla danego kraju, ale nie pamiętam wielu ustawień APN, w co wątpię, ponieważ moduł HERMES powinien być w stanie wykonywać roaming.

Niektóre inne problemy z łącznością to utrata synchronizacji czasu przez jednostkę MBux (HU6), a certyfikaty przestają działać - w tym przypadku specjalna adaptacja w Xentry resetuje synchronizację zegara. Kolejną adaptacją jest to, że certyfikat HU6 staje się nieważny i jest jeden, aby przywrócić początkowy certyfikat autoryzacji. Następnym razem, gdy samochód zażąda zaktualizowanego certyfikatu - zostanie on ponownie wygenerowany z poprawnym dla tego pojazdu. Są to błędy HU6 związane z łącznością, a nie HERMES.

Miałem pewne doświadczenie w pracy z zapleczem PKI w zeszłym roku i miałem szczęście zagłębić się w metodę prób i błędów - wideo z Duoyin z Google Translate pomogło mi w tym :LOL:

Ponadto nie wszystkie pojazdy będą miały aplikację Mercedes Me na MBux (HU6) - na przykład jestem na FUP4 i nawet z FUP3_4 nie było 'Mercedes Me i Apps' - zawsze były tylko 'Apps' w moim systemie. Chociaż zapłaciłem za opcję personalizacji zawartą w pakiecie zdalnym, która pozwala mieć użytkowników 'Me' w systemie, ponieważ nie jest to również darmowa funkcja. Więc nie określiłbym funkcjonalności synchronizacji 'me' jako prawidłowej procedury testowej.

Oficjalnie nie jestem pewien, czy Dealer ma dostęp do kodowania wariantów za pomocą DTS - ale może zgłaszać zapytania do centrali w sprawie problemów z HERMES - dlatego czuję, że część pracy diagnostycznej nie została wykonana poprawnie. W jednym z dokumentów Xentry TIPS, które znalazłem w Internecie, gdy miałem ten problem - stwierdza się wyraźnie, że należy to zrobić, jeśli nadal nie ma łączności i rejestrowane są niektóre dzienniki pakietów, ponieważ Xentry może komunikować się z zapleczem za pomocą oficjalnego konta dealera i zgłosi inżynierowi, jeśli widzi jakieś wysłane pakiety (podobne do wireshark).

Alternatywne metody stosowane przez osoby na Duoyin próbowały również wyeksportować kodowanie wariantów modułu HERMES, a następnie wykonać pełny reset fabryczny / ponowne flashowanie HERMES i ponownie zaimportować kodowania. Co w zasadzie jest 'offline' SCN :ROFLMAO:
Dziękuję za to.

Przycisk ME dzwoni do Niemiec, więc ma łączność. Vofafone zdiagnozował problem.

Cytat.

Otrzymaliśmy odpowiedź od naszego zespołu Resolver, że używasz HU CSP podczas próby połączenia z DE APN.

Skontaktuj się z działem pomocy technicznej Mercedes i pozwól im poprawnie skonfigurować CSP i spróbuj ponownie.

Powiedziałem to zarówno Mercedes Dealership, jak i ME, ale żaden z nich nie ma pojęcia, jak to naprawić.

Ja również mam tylko Aplikacje (nie Aplikacje + ME). Nie mam zakładki / przycisku profilu synchronizacji na mbux. Mam możliwość połączenia telefonu przez Wi-Fi lub hotspot Bluetooth, ale nawet jeśli są one połączone, mbux nie ma połączenia z Internetem ani danymi.

Na zdrowie
 
Dziękuję za to.

Przycisk ME dzwoni do Niemiec, więc ma łączność. Vofafone zdiagnozował problem.

Cytat.

Otrzymaliśmy odpowiedź od naszego zespołu Resolver, że używasz HU CSP podczas próby połączenia z DE APN.

Skontaktuj się z pomocą techniczną Mercedesa i pozwól im poprawnie skonfigurować CSP i spróbuj ponownie.


Powiedziałem to zarówno dealerowi Mercedesa, jak i ME, ale żaden z nich nie ma pojęcia, jak to naprawić.

Ja również mam tylko aplikacje (nie aplikacje + ME). Nie mam zakładki/przycisku profilu synchronizacji w mbux. Mam możliwość połączenia telefonu przez Wi-Fi lub hotspot Bluetooth, ale nawet jeśli są one połączone, mbux nie ma połączenia z Internetem ani danymi.

Na zdrowie
Wygląda na to, że dealer zaktualizował Twój MBux do FUP4 - co daje możliwość korzystania z hotspotu, jeśli nie ma danych również za pomocą hotspotu - wygląda na to, że MBux ma uszkodzony certyfikat i prawdopodobnie wymaga ponownego zresetowania początkowego certyfikatu autoryzacji.

Xentry -> HU6 -> Adaptacje -> Nauczanie -> Zresetuj początkowy certyfikat autoryzacji

Jeśli chodzi o APN - tak, masz rację; wydaje się, że moduł HERMES ma predefiniowaną listę APN do wyboru, a to, co powiedziałem o przełączniku filtrowania dla dorosłych, dotyczy tylko Wielkiej Brytanii.

Otworzyłem jeden z plików bazy danych w trybie symulacji:

Image


Istnieje GUI, które pokazuje parametry operacyjne, zwykle są one wstępnie wypełnione podłączonym pojazdem i będą zielonymi polami; są czerwone pola dla wszystkiego, co jest nie tak:
Image


Jeśli tryb operacyjny jest w trybie „Crash Mode”, możesz użyć przycisku, aby zresetować go z powrotem do udostępniania, a on ponownie wstawi oryginalny certyfikat autoryzacji, a samochód pobierze działający certyfikat z serwera MB.

Oficjalnie istnieje opcja w Xentry z długim kluczem umożliwiającym dodatkowe opcje, aby to zrobić stamtąd.

Każdy, kto ma kopię DTS Monaco i bazę danych SMRD z podejrzanego źródła lub Xentry PKW, będzie mógł to dla Ciebie zmienić. Możesz użyć taniego interfejsu, takiego jak OpenPort 2.0, którego pierwotnie używałem, lub uaktualnić do VCX SE, jeśli planujesz flashowanie przez DoIP, co imo jest przesadą.

Jeśli chcesz iść oficjalną drogą - złóż skargę do MB; Myślę, że dealer nie zastosował się do instrukcji logowania połączenia (itp.) do centrali, co jest częścią procesu debugowania.

Kolejną rzeczą, o którą należy zapytać dealera, jest poproszenie HQ o aktualizację kodowania Vedoc, aby uwzględnić APN dla DE, a następnie, gdy wykonają SCN, automatycznie zmieni się na DE. Ponieważ jeśli pójdziesz tą drogą; za każdym razem, gdy pojawi się nowa aktualizacja modułu Hermes - ponownie pobierze stare kodowanie z bazy danych MB i ponownie zmieni APN na HU, jeśli użyjesz zmiany kodowania wariantu.

Mam nadzieję, że znajdziesz rozwiązanie oficjalnie lub nieoficjalnie; Wydaje mi się, że dealerzy nie mają pojęcia, ponieważ mój nie miał pojęcia, że istnieje nawet tryb „awaryjny”, który zapobiega przesyłaniu danych, ale pozwala na SMS/połączenia.
 
Wygląda na to, że dealer zaktualizował Twój MBux do FUP4 - co daje opcję korzystania z hotspotu, jeśli nie ma danych również przy użyciu hotspotu - wygląda na to, że MBux ma uszkodzony certyfikat i prawdopodobnie wymaga ponownego zresetowania początkowego certyfikatu autoryzacji.

Xentry -> HU6 -> Adaptacje -> Uczenie -> Zresetuj początkowy certyfikat autoryzacji

Jeśli chodzi o APN - tak, masz rację; wydaje się, że moduł HERMES ma predefiniowaną listę APN-ów do wyboru, a to, co powiedziałem o przełączniku filtrowania dla dorosłych, dotyczy tylko Wielkiej Brytanii.

Otworzyłem jeden z plików bazy danych w trybie symulacji:

View attachment 12273

Istnieje GUI, które pokazuje parametry operacyjne, zwykle są one wstępnie wypełnione podłączonym pojazdem i będą zielonymi polami; są czerwone pola dla wszystkiego, co jest nie tak:
View attachment 12274

Jeśli tryb operacyjny jest w trybie "Crash Mode", możesz użyć przycisku, aby zresetować go z powrotem do trybu udostępniania i ponownie włoży oryginalny certyfikat autoryzacji, a samochód pobierze działający certyfikat z serwera MB.

Oficjalnie, istnieje opcja w Xentry z długim kluczem umożliwiającym dodatkowe opcje, aby to zrobić stamtąd.

Każdy, kto ma kopię DTS Monaco i bazę danych SMRD z podejrzanego źródła lub Xentry PKW, będzie mógł to dla Ciebie zmienić. Możesz użyć taniego interfejsu, takiego jak OpenPort 2.0, którego pierwotnie używałem, lub uaktualnić do VCX SE, jeśli planujesz flashowanie przez DoIP, co moim zdaniem jest przesadą.

Jeśli chcesz iść oficjalną drogą - złóż skargę do MB; Myślę, że dealer nie zastosował się do instrukcji logowania połączenia (itp.) do centrali, co jest częścią procesu debugowania.

Kolejna rzecz, o którą możesz zapytać dealera, to poprosić HQ o aktualizację kodowań Vedoc, aby uwzględnić APN dla DE, a następnie, gdy wykonają SCN, automatycznie zmieni się na DE. Ponieważ jeśli pójdziesz tą drogą; za każdym razem, gdy pojawi się nowa aktualizacja modułu Hermes - ponownie pobierze stare kodowania z bazy danych MB i ponownie zmieni APN na HU, jeśli użyjesz zmiany kodowania wariantu.

Mam nadzieję, że znajdziesz rozwiązanie oficjalnie lub nieoficjalnie; Wydaje mi się, że dealerzy są nieświadomi, szczerze mówiąc, ponieważ mój nie miał pojęcia, że istnieje nawet tryb "awarii", który zapobiega danym, ale pozwala na sms/połączenia.
Wow. To niesamowita odpowiedź. Zabiorę to jutro do mojego lokalnego elektryka samochodowego i pokażę mu, zobaczę, czy może to zrobić. W przeciwnym razie wrócę do mojego dealera i pokażę im Twoje instrukcje. Bardzo dziękuję. Ten 2-miesięczny dramat może w końcu zostać rozwiązany.
 
Witajcie wszyscy.
Mam problem z moim Mercedes me. Po analizie z Xentry zauważyłem kod błędu w WLAN MBUX.
Dużo czytałem na ten temat, dziękuję tym, którzy zamieścili rozwiązania, ale są pewne różnice w stosunku do mojego problemu.
Oto kod błędu i oto menu, które mam w Xentry.
Czy ktoś zna procedurę rozwiązania tego problemu?
Mogę zadzwonić do SOS i Mercedesem z samochodu, ale nie mogę zostać zaktualizowany.
I mam komunikat o błędzie SOS nieaktywny, gdy naprawdę się zapełnia.
Dziękuję.
MERCI.MERCI.
Image
Image
 
Witajcie wszyscy.
Mam problem z moim Mercedes me. Po analizie z Xentry zauważyłem kod błędu w WLAN MBUX.
Dużo czytałem na ten temat i dziękuję tym, którzy zamieścili rozwiązania, ale są pewne różnice w stosunku do mojego problemu.
Oto kod błędu i oto menu, które mam w Xentry.
Czy ktoś zna procedurę rozwiązania tego problemu?
Mogę zadzwonić do SOS i Mercedes z samochodu, ale nie mogę zostać zaktualizowany.
I mam komunikat o błędzie SOS nieaktywny, gdy naprawdę się wypełnia.
Dziękuję.
DZIĘKUJĘ.DZIĘKUJĘ.
Jaki jest numer wersji oprogramowania MBUX?
 
Dzień dobry Veeeight i dziękuję.
Niestety nie, nie udało mi się dostosować tego błędu.
Mam NTG6, nie dotyczy mnie ta wskazówka.
Moje dwa problemy to kod DC27 i WLAN NIE połączony z NTG6.
Przycisk SOS działa, przyciski Mercedesa działają, mój GPS działa, ale nie możemy połączyć się z samochodem za pomocą aplikacji Mercdes, usługi nie mogą zostać aktywowane.
Jeśli ktoś ma Indés lub procedurę, aby spróbować zresetować NTG6 i Hermes, jestem zainteresowany.
Dziękuję.
 
Wow. To niesamowita odpowiedź. Pokażę to jutro mojemu lokalnemu elektrykowi samochodowemu i zobaczę, czy może to zrobić. W przeciwnym razie wrócę do mojego dealera i pokażę im Twoje instrukcje. Dziękuję bardzo. Ten 2-miesięczny dramat może w końcu zostać rozwiązany.
Witaj cowen1000

Czy udało Ci się rozwiązać problem? Sam mam podobny problem. Jestem właścicielem hiszpańskiego A250e w Portugalii, samochód został tu sprowadzony i zarejestrowany. Pakiet danych internetowych Comfort nie działa.

Vodafone twierdzi, że APN samochodu musi zostać przełączony na Portugalię, a dealer Mercedesa nie może tego zrobić. Dealer powiedział nawet, że rozmawiał z centralą Mercedesa (może to nieprawda, ale tak powiedział) i najwyraźniej Mercedes nie pozwala na zmianę rynku samochodu (Hiszpania na Portugalię).

Jeśli udało Ci się rozwiązać problem, czy możesz wymienić kroki?

TIA
 
61 - 80 of 83 Posts