Mercedes A-Class Forum banner
81 - 83 of 83 Posts
Witaj cowen1000

Czy udało Ci się rozwiązać problem? Jestem w podobnej sytuacji. Posiadam hiszpańskie A250e w Portugalii, samochód został sprowadzony i zarejestrowany tutaj. Pakiet danych internetowych Comfort nie działa.

Vodafone twierdzi, że APN samochodu musi zostać przełączony na Portugalię, a dealer Mercedesa nie może tego zrobić. Dealer powiedział nawet, że rozmawiał z centralą Mercedesa (może to nieprawda, ale tak powiedział) i najwyraźniej Mercedes nie pozwala na zmianę rynku samochodu (Hiszpania na Portugalię).

Jeśli udało Ci się rozwiązać problem, czy możesz wymienić kroki?

TIA
Czas może być nieprawidłowy. Jeśli czas jest nieprawidłowy, nie połączy się z serwerami MB. To był jeden z problemów Cowen1000, jeśli dobrze pamiętam. Istnieje funkcja w Xentry lub DTS Monaco dla modułu HU6, aby skorygować czas wewnętrzny w stosunku do czasu laptopa.
 
Czas może być nieprawidłowy. Jeśli czas jest nieprawidłowy, to nie połączy się z serwerami MB. To był jeden z problemów Cowen1000, jeśli dobrze pamiętam. W Xentry lub DTS Monaco jest funkcja dla modułu HU6, aby skorygować czas wewnętrzny względem czasu laptopa.
Dzięki za odpowiedź. Jednak nie sądzę, żeby to był problem. Najwyraźniej, według Mercedes Portugal, centrala nie pozwala dealerowi na zmianę fabrycznej konfiguracji samochodu (aby zmienić go z rynku hiszpańskiego na portugalski), aby mógł połączyć się z portugalskim APN od Vodafone.

Jeśli będę miał krok po kroku (jakie narzędzia, gdzie kliknąć, co zmienić), mogę spróbować poprosić kodera MB aftermarket tutaj w Lizbonie, aby to dla mnie zrobił.

To bardzo denerwujące, żeby nie powiedzieć nic gorszego, że MB pobrało 93 euro za 36 miesięcy za pakiet rozrywki.
Tak, rzeczywiście mam włączone usługi strumieniowania muzyki, ale MB mówi, że muszę korzystać z pakietu danych z mojego telefonu, a nie z samochodu (który jest zawarty w 93 euro, które zapłaciłem).

Kiedy za to zapłaciłem, MB zapomniał powiedzieć o tym, że subskrybuję to w Portugalii, ale to nie działało z powodu faktu, że samochód jest hiszpański. Ale MB odmawia pełnego zwrotu pieniędzy lub jakiejkolwiek zniżki...

Na dodatek, pomimo faktu, że samochód jest podłączony do mojego hotspotu w telefonie, czasami domyślnie przełącza się na połączenie LTE w samochodzie (więc brak danych) lub, co gorsza, zapomina hasło do mojego hotspotu w telefonie (więc muszę je ponownie wprowadzić, co znowu jest bardzo, bardzo denerwujące).

Pozdrawiam

PS: wszystkie "regularne" usługi mercedes me (sprawdzanie zasięgu, otwieranie/zamykanie drzwi, okien, szyberdachu, lokalizacja, ruch na żywo, aktualizacje map itp.) działają idealnie, tylko pakiet danych komfortu nie działa. Vodafone mówi, że to z powodu portugalskiej umowy na pakiet danych i próby połączenia samochodu z hiszpańskimi serwerami (APN lub CSP).
 
Dzięki za odpowiedź. Jednak nie sądzę, żeby to był problem. Najwyraźniej, według Mercedes Portugal, centrala nie pozwala dealerowi zmienić fabrycznej konfiguracji samochodu (aby zmienić go z rynku hiszpańskiego na portugalski), aby mógł połączyć się z portugalskim APN z Vodafone.

Jeśli będę miał krok po kroku (jakie narzędzia, gdzie kliknąć, co zmienić), mogę spróbować poprosić kodera MB z rynku wtórnego tutaj w Lizbonie, aby to dla mnie zrobił.

To bardzo irytujące, żeby uniknąć mówienia czegoś gorszego, że MB pobrało 93 euro za 36 miesięcy za pakiet rozrywki.
Tak, rzeczywiście mam włączone usługi strumieniowania muzyki, ale MB mówi, że muszę korzystać z pakietu danych w telefonie, a nie w samochodzie (który jest zawarty w 93 euro, które zapłaciłem).

Kiedy za to zapłaciłem, MB zapomniało powiedzieć o tym, że subskrybuję to w Portugalii, ale to nie działało z powodu faktu, że samochód jest hiszpański. Ale MB odmawia pełnego zwrotu pieniędzy lub jakiejkolwiek zniżki...

Co więcej, pomimo faktu, że samochód jest podłączony do mojego hotspotu w telefonie, czasami przełącza się na połączenie samochodowe LTE (więc brak danych) lub co gorsza, zapomina hasło do hotspotu w telefonie (więc muszę je ponownie wstawić, co znowu jest bardzo, bardzo irytujące).

Na zdrowie

PS: wszystkie "regularne" usługi mercedes me (sprawdzanie zasięgu, otwieranie/zamykanie drzwi, okien, szyberdachu, lokalizacja, ruch na żywo, aktualizacje map itp.) działają idealnie, tylko pakiet danych komfortu nie działa. Vodafone twierdzi, że wynika to z portugalskiej umowy na pakiet danych i próby połączenia samochodu z hiszpańskimi serwerami (APN lub CSP).
Skontaktowałbym się z Komisją. To musi być sprzeczne z funkcjonowaniem jednolitego rynku. Szybkość, z jaką te rzeczy się dzieją, na pewno nie pomoże ci na czas, ale sprawi, że MB i inni producenci samochodów skonfigurują swoje systemy samochodowe tak, aby można je było zmienić przez dealera.
 
81 - 83 of 83 Posts