Mercedes me Help!
Weet iemand hoe ik de Mercedes me-app op mijn iPhone kan verbinden met de daadwerkelijke auto? Ik heb mijn auto geregistreerd, maar er staat steeds dat ik functies moet inschakelen via de portal. Ik ga naar de portal en schakel het in, maar het werkt nog steeds niet.
Iemand ideeën alsjeblieft
Heb de hele dag besteed aan het uitzoeken hiervan, inclusief een telefoontje naar Mercedes, wat geen hulp was.
1. Gebruik uw browser om naar
www.mercedes.me te gaan
2. Log in
3. Controleer uw gegevens
4. Selecteer de opties die u wilt (wat in principe alles zal zijn)
5. Dit is degene waarvan Mercedes zei dat ik hem niet nodig had. U moet verifiëren wie u bent, uw dealer had dit moeten doen, maar als het zoals bij mij is, was de man die het doet afwezig en is het nooit gedaan, dus u kunt teruggaan of de webcam van uw telefoon gebruiken, druk gewoon op de optie in de portal en het zal u doorverwijzen. U moet uw telefoonnummer opgeven en uw paspoort bij de hand hebben. Ze nemen het gesprek op, stellen u vragen over geboorteplaats en -datum, dan laat u uw paspoort aan hen zien, zwaait u met uw handen om te bewijzen dat het niet nep is en ze autoriseren het onmiddellijk.
6. Ga terug naar de portal om ervoor te zorgen dat alles is ingeschakeld.
Er zijn een paar dingen waarvoor u moet betalen, maar ze worden pas geactiveerd als u creditcardgegevens opgeeft in de Mercedes Store.
U moet uw auto dan 20-30 minuten laten draaien om het systeem de kaarten en telediagnose te laten instellen.
Ik hoop dat dit helpt. Laat me weten hoe het gaat. Mijn auto staat niet in de buurt, dus ik kan het pas morgen controleren. (Ik heb buren die jaloers zullen zijn op een nieuwe merc)