Het zou handig zijn om een idee te krijgen van wat er aan de hand is met de A35-motor en hoeveel er getroffen zijn en hoe lang MB erover doet om de auto's te repareren
Goedgekeurde gebruikte Mercedes dus van de dealer 2 jaar omdat het een AMG is. Er was geen probleem mee. Ik zou erin rijden. Maar als het misgaat, regel dan een particuliere berging en meld het wanneer uw garantie begintHeeft u een verlengde garantie gehad? Ik heb de verlengde garantie gekocht, maar deze gaat pas in op 13 juni... bijna bang om er tot die tijd mee te rijden...
Blij te horen dat u een oplossing heeft gekregen. Hopelijk duurt het niet lang om het op te lossen.
Ik heb het met stage 1 240 pk~~ sinds 18,6k mijlRally lijkt wel een kwestie van geluk te zijn. Ik heb een aantal zwaar gemodificeerde auto's gehad en rijd er met respect mee. Vooral geforceerde inductie. Ik was erg verrast dat het bij 3 is mislukt... meestal maar bij één. Van wat ik heb gelezen.
240? Welk model heb je? Dit is een AMG 35Ik heb het met fase 1 240 pk~~ sinds 18,6k mijl
220 zelfde motorblok m260240? Welk model heb je? Dit is een AMG 35met meer dan 300 pk standaard
![]()
Wat Merc je niet vertelt, is dat je een door Renault aangedreven Mercedes koopt 😂 Ik geloof dat de 260 een Renault-blok is? Als ik het had geweten, had ik iets anders gekocht220 dezelfde motorblok m260
M260 is volledig MB, het probleem is het blok, hetzelfde probleem in A220/A250/A35 dezelfde motor/blokWat Merc je niet vertelt, is dat je een door Renault aangedreven Mercedes koopt 😂 Ik geloof dat de 260 een Renault-blok is? Als ik het had geweten, had ik iets anders gekregen
Was het niet de Renault/mitsi/Merc samenwerkingsmotor? Altijd gedoemd te mislukken! Beetje zoals de Citroen nemo. / Pug Bipper / Fiat Fiorino micro-bestelwagen.M260 is de volledige MB, het probleem is het blok, hetzelfde probleem in A220/A250/A35 dezelfde motor/blok
De renault is een 180/a200 1.3 en een 250e 1.3/elektrisch
Daar ben ik het mee eens. 👍Er zijn meldingen geweest dat de A220 hetzelfde probleem heeft als de A35. Ik kan me voorstellen dat het A220-blok minder belast wordt in zijn toepassing, dus de aantallen zijn minder.
MB gebruikt nu een "MB" 1.3-motor, maar Nissan's gebruik van de motor gaat nog steeds door en ik heb gepost over enkele van de problemen van de Qashqai.Was het niet de Renault/mitsi/Merc-samenwerkingsmotor? Altijd gedoemd te mislukken! Beetje zoals de Citroen Nemo. / Pug Bipper / Fiat Fiorino micro-van.
3 fabrikanten die allemaal onderdelen doneren. Onderdelen nachtmerrie!
Die samenwerking is een 180-200 motorWas het niet de Renault/mitsi/Merc-samenwerkingsmotor? Altijd gedoemd te mislukken! Beetje zoals de Citroen nemo. / pug bipper / fiat fiorino micro van.
3 fabrikanten die allemaal onderdelen doneren. Onderdelen nachtmerrie!
In Spanje zijn er meer 220/250 problemen dan A35, het is hetzelfde blok maar het is niet hetzelfde, sommige onderdelen van de A35 zijn gesmeed en betere koelvloeistofonderdelen etc...Er zijn meldingen geweest dat de A220 hetzelfde probleem heeft als de A35. Ik neem aan dat het A220-blok minder belast wordt in zijn toepassing, dus de aantallen zijn minder.
Ik ben gecorrigeerd 😂 tbh het was mijn autogekke zoon die zei dat het het Renault-blok in de mijne was. Ik zal bwhahahaha passend kastijden!Die samenwerking is een 180-200 motor
Mijn ouders woonden meer dan een decennium op de Canarische Eilanden. De tol die daar van auto's wordt geëist, is verschrikkelijk! Hitte/zon/stof verpesten zo ongeveer elk onderdeel van een nieuwe auto. Ik denk dat het klimaat een factor is 👍In Spanje zijn er meer 220/250 problemen dan een A35, het is hetzelfde blok maar het is niet hetzelfde, sommige delen van de A35 zijn gesmeed en betere koelvloeistof onderdelen etc...
De 180/200 is Renault in 1.3L. Maar de verkoper, en hoewel ik niet vaak op hen vertrouw, maar hij leek wel een stuk beter te zijn dan degenen die ik eerder ben tegengekomen, zei dat het MB was. Ik heb het onderzocht en hoewel het een Renault-blok is, ben ik dezelfde problemen niet tegengekomen en denk ik dat het voldoet aan een goede MB-standaard. Dat zijn de problemen waar de Nissans last van hebben gehad, lijken niet te gebeuren. Ik laat me corrigeren als anderen het anders weten.Ik ben gecorrigeerd 😂 tbh het was mijn autogekke zoon die zei dat het het Renault-blok in de mijne was. Ik zal bwhahahaha passend kastijden!
Ja, ze hebben het woensdag voltooid, maar hebben de spanner niet vervangen om het piepen bij de koude start te verhelpen - onderdelen besteld, maar ik zit in een race tegen de klok!@Gnome Nieuws over de ETA voor je nieuwe kop?
Dat is tot augustus, toch? Er zijn ergere dingen om te doen.Wordt een mentale zomer, optredens op alle Europese F1-circuits!
Ja maat, eigenlijk alle tracks Barcelona tot en met Monza inbegrepenDat is toch tot augustus, toch? Er zijn ergere dingen om te doen.