Gisteren een e-mail van Mercedes ontvangen dat er een nieuwe kaartupdate is. Geniet ervan.
Het hangt ervan af. Als u uw regio op de Mercedes me portal heeft geselecteerd, wordt deze automatisch bijgewerkt. Maar u moet minstens 30 minuten rijden voordat het begint. U kunt altijd een handmatige download uitvoeren als u niet wilt wachten op de automatische update.Hoi, ik ook. Wordt het automatisch geïnstalleerd of moeten we het handmatig installeren?
Στάλθηκε από το Mi 9 SE μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Het liep elke keer lange tijd vast en ik heb het wel laten staan, maar toen eindigde het elke keer met een pop-upbericht dat het mislukt was.Toen ik het laadde. Het duurde even. Vastgelopen op 30%! een paar minuten en andere keren tot het eindelijk klaar was. Laat het gewoon even staan.
Bedankt @veeeight, ik kwam hier net zelf achter toen ik op de parkeerplaats van Sainsbury's zat. Als je naar Instellingen > Software-update gaat, kun je zien hoe ver de update is gevorderd. De mijne stond op 65% toen ik dit ontdekte 🙄, toen sprong het plotseling naar Voltooid.Het zal pauzeren en hervatten als je parkeert of de auto gebruikt.